Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Varkensgriep
Varkensgriep
Hey iedereen,
Wij vertrekken op 29 mei naar Californië, Nevada, Utah en Arizona.
Gezien er afgeraden wordt om nu te vertrekken naar deze gebieden en Mexico, wil ik graag even vragen hoe jullie dit alles zien ivm de varkensgriep. Zijn er mensen onder jullie die annuleren? Wat met hotels die geboekt zijn onder promo, zonder mogelijkheid om te annuleren?
Ik word er beetje nerveus van, eerlijk gezegd!
Mvg,
Jochen.
Wij vertrekken op 29 mei naar Californië, Nevada, Utah en Arizona.
Gezien er afgeraden wordt om nu te vertrekken naar deze gebieden en Mexico, wil ik graag even vragen hoe jullie dit alles zien ivm de varkensgriep. Zijn er mensen onder jullie die annuleren? Wat met hotels die geboekt zijn onder promo, zonder mogelijkheid om te annuleren?
Ik word er beetje nerveus van, eerlijk gezegd!
Mvg,
Jochen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Varkensgriep
Over dit onderwerp bestaat al een topic, zie Dodelijk griepvirus in Mexico.
Ik heb bovenstaand bericht gekopieerd en toegevoegd aan het genoemde topic, dan kan er daar verder over gediscussieerd worden.
Daarom is dit topic gesloten.
Ik heb bovenstaand bericht gekopieerd en toegevoegd aan het genoemde topic, dan kan er daar verder over gediscussieerd worden.
Daarom is dit topic gesloten.