Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reizen naar Florida nu het een ramp gebied is.
Reizen naar Florida nu het een ramp gebied is.
Zo juist zag ik op het journaal dat Florida uitegroepen is tot ramp gebied kan iemand mij hier meer over vertellen aangezien ik over 4 weken richting florida vertrek.
Volgens mij ligt het er helemaal aan naar welk deel van Florida je wilt gaan. Zo zijn wij vorig jaar (na Ivan), nog in diverse delen geweest waar die overheen gekomen was, en hebben we weinig last gehad van de gevolgen (wel moeilijk om een hotel te vinden, en een aantal wegomleidingen enzo, maar we waren ook alleen maar op doorreis). Nu is Katarina wel iets erger geweest, maar ga je bijvoorbeeld naar de noordwestelijke kust van Florida zul je weinig last hebben. Zit je in de getroffen gebieden, of in de buurt daarvan, dan wordt het een heel ander verhaal!
Als je een hotel hebt geboekt, dan zou ik in eerste instantie daar contact mee opnemen, of, als je de reis via een reisbureau geboekt hebt, daar zo snel mogelijk contact mee opnemen.
Als je een hotel hebt geboekt, dan zou ik in eerste instantie daar contact mee opnemen, of, als je de reis via een reisbureau geboekt hebt, daar zo snel mogelijk contact mee opnemen.
Ik volg het hier op de voet en heb nog niet een Florida plaats op TV gezien waar het ook een ramp was. Misschien pascaqoula en Pensacola, maar zelfs daarover hoor ik niets.
Het zuidelijke puntje van Florida misschien (key west?) maar ook daarover hoor ik niets op TV/Radio of lees niets in de Krant
Volgens mij kun je gewoon naar Florida op vakantie. Sterker nog, ga A.U.B. ze kunnen de extra inkomsten goed gebruiken nu!
Richard
Het zuidelijke puntje van Florida misschien (key west?) maar ook daarover hoor ik niets op TV/Radio of lees niets in de Krant
Volgens mij kun je gewoon naar Florida op vakantie. Sterker nog, ga A.U.B. ze kunnen de extra inkomsten goed gebruiken nu!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Re: Reizen naar Florida nu het een ramp gebied is.
Misschien een idee om contact op te nemen met je eerste logeeradres en vragen hoe de situatie daar nu is?jeroenmts schreef:Zo juist zag ik op het journaal dat Florida uitegroepen is tot ramp gebied kan iemand mij hier meer over vertellen aangezien ik over 4 weken richting florida vertrek.
In ieder geval een goede reis toegewenst.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3580 Weergaves
-
Laatste bericht door kastelke
-
- 173 Reacties