(Hihi, wat een afkortingen
De route gaat hoofdzakelijk over natuurschoon, maar zijn er onderweg ook nog leuke stadjes die je niet mag missen?
Ja, "a hell of a place to lose a cow!"jta schreef: In Tropic heb je het huis ven Ebenezer Bryce, de gast die achter zijn koeien aanmoest in Bryce Canyon en die omdat de gsm nog niet uitgevonden was kwam te laat thuiskwam voor het eten,
Een paar interessante plaatjes die wij zijn tegengekomen;ienekje schreef:Wij gaan van SF via Yosemite en DV naar LV, daarna rondje tegen de klok in GC-MV-CL/Arches-Capital Reef-Bryce-Zion en eindigen weer in LV.
(Hihi, wat een afkortingen)
De route gaat hoofdzakelijk over natuurschoon, maar zijn er onderweg ook nog leuke stadjes die je niet mag missen?
Wij gaan voor de derde keer naar Las Vegas en ik heb nog steeds een onbestemd gevoel. Vind ik het nou leuk of vind ik het vreselijk? Ik weet niet nog steeds niet!En wat Las vegas betreft; ik heb nu al lol in de tegenstelling!
Ik ben benieuwd hoe gek we gaan worden.
Of juist "bijkomen" van al die rust
Ook nog: Boulder Trading Post: sterke koffie en aardige spullen te koopBertorelli schreef:
Boulder - Anasazi Village State Park
Helemaal mee eens, Monique.nieuwenoord schreef: Wij gaan voor de derde keer naar Las Vegas en ik heb nog steeds een onbestemd gevoel. Vind ik het nou leuk of vind ik het vreselijk? Ik weet niet nog steeds niet!
Ik ben echt van de kleine dorpjes, mij maak je blij met een cowboytent en wat authentieke en fotogenieke gebouwtjes.
dat heb ik ook heel erg, een beetje op zoek naar "smalltown america", hoeft niet veel te beleven zijn, gewoon, kleine aardige stadjes/dorpjes.ienekje schreef:Juist omdat het zoveel natuurschoon is lijkt het me fijn om ook regelmatig leuke stadjes te verkennen.