Kijk er nu al naar uit om nu eindelijk eens met Martijn en Linda in een achtbaan te zitten, in plaats van er over te praten of schrijven
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting 22/8
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting?
Na overleg met Peter melden wij ons graag aan voor 2 personen, mits de datum uitkomt. Het leek Peter ook gezellig!
Kijk er nu al naar uit om nu eindelijk eens met Martijn en Linda in een achtbaan te zitten, in plaats van er over te praten of schrijven
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Same here.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
In plopsaland worden ook pre-dagen voor forums gehouden.
In volle seizoen zal die ERT niet doorgaan denk ik
Je zal een andere achter de schermen activiteit moeten bedenken
Carine
In volle seizoen zal die ERT niet doorgaan denk ik
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan me dat heel goed voorstellen dat zo'n nieuwe baan niet voor een uur wordt gesloten voor de rest van het publiek, en al zeker niet in het hoogseizoen. Het is toch vooral ook een publiekstrekker! Andere activiteiten achter de schermen kan ik me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen....sachasenne schreef:In volle seizoen zal die ERT niet doorgaan denk ik
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ondertussen krijg ik hier een vraag voor een familiefeest op 25=7. Om te voorkomen dat ook anderen dingen plannen omdat er geen datum vast staat, zou ik een datum willen prikken.
Rekening houdend met diegenen waarvan ik al weet of ze wel of niet kunnen, komen er zaterdag 11 juli en zaterdag 22 augustus uit de bus. De eerste is zonder vuurwerk. Laatste met.
Vraagjes :
1, geven jullie de voorkeur aan 11/7 zonder vuurwerk of 22/8 met?
2, kunnen er eventueel ook zondagen? Die zijn dan sowieso zonder vuurwerk.
Als al diegenen die meegaan een seintje geven, dan kunnen we een datum vastleggen.
groetjes,
Carine
Rekening houdend met diegenen waarvan ik al weet of ze wel of niet kunnen, komen er zaterdag 11 juli en zaterdag 22 augustus uit de bus. De eerste is zonder vuurwerk. Laatste met.
Vraagjes :
1, geven jullie de voorkeur aan 11/7 zonder vuurwerk of 22/8 met?
2, kunnen er eventueel ook zondagen? Die zijn dan sowieso zonder vuurwerk.
Als al diegenen die meegaan een seintje geven, dan kunnen we een datum vastleggen.
groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar 22 augustus MET vuurwerk.....
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben geen voorkeur.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook ik heb liever met vuurwerk 
Ik zal het voorlopig op 22/8 zetten.
Tenzij Nijt, Jasmino , Nancy of anderen niet kunnen die datum, maar dat horen we dan wel.
Ik pas het openingsbericht aan.
Ik zal het voorlopig op 22/8 zetten.
Tenzij Nijt, Jasmino , Nancy of anderen niet kunnen die datum, maar dat horen we dan wel.
Ik pas het openingsbericht aan.
Groetjes,
Carine
Carine
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een dilemma....Augustus is voor ons een heel drukke maand, we zijn het weekend van 8 augustus ook al een weekend naar Limburg in verband met allerlei afspraken en festiviteiten, en dan moeten we Demi (onze hond) ook al naar het pension brengen. Ik moet dus eerst even kijken of we Demi op 22 augustus ook kunnen onderbrengen bij een vriendin of zo, anders moeten helaas afzeggen. Ik moet het dus nog even uitzoeken, ik kom erop terug.
De datum in juli zou mij wat beter uitkomen, maar ik begrijp wel dat vuurwerk een extra publiekstrekker is! In juli zouden we gelijk mijn verjaardagsfeestje houden, ik ben namelijk de 12e jarig.
De datum in juli zou mij wat beter uitkomen, maar ik begrijp wel dat vuurwerk een extra publiekstrekker is! In juli zouden we gelijk mijn verjaardagsfeestje houden, ik ben namelijk de 12e jarig.
Winston Churchill
Winston Churchill
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik moet hier op terugkomen: wij kunnen niet in juli, wel op 22 augustus.kastelke schreef:Wij hebben geen voorkeur.
Elke
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Juli zal voor ons niet gaan omdat Peter dat weekend moet werken en hij dan zeker geen dagje vakantie kan nemen.
22 augustus is ons laatste weekend van onze vakantie en aangezien we nog geen reisplannen hebben voor deze zomer,zou dat wel kunnen lukken om eventueel mee te gaan.
22 augustus is ons laatste weekend van onze vakantie en aangezien we nog geen reisplannen hebben voor deze zomer,zou dat wel kunnen lukken om eventueel mee te gaan.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik stel voor dat we het dan definitief op 22 augustus houden.
Blokkeren jullie je agenda voor die dag?
Jasmino, ik hoop dat je een oplossing vindt voor je hondje. Ze hebben in plopsaland trouwens ook kennels.
Carine
Blokkeren jullie je agenda voor die dag?
Jasmino, ik hoop dat je een oplossing vindt voor je hondje. Ze hebben in plopsaland trouwens ook kennels.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laten we het dan houden op 22 augustus, ik ga kijken of we Demi kunnen onderbrengen. Een kennel bij Plopsaland zal het zeker niet worden, die autorit wil ik haar niet aandoen. Ik zal het overleggen en kom er nog op terug of we dan mee kunnen of niet.
Winston Churchill
Winston Churchill
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ter info :
Vandaag op http://www.pretparkland.be
Een interview over de nieuwe coaster anubis.
De eerste spreker is mijn man.
Carine
Vandaag op http://www.pretparkland.be
Een interview over de nieuwe coaster anubis.
De eerste spreker is mijn man.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoals het er nu uitziet, kunnen we gewoon mee op 22 augustus. Ik heb mijn vriendin bereid gevonden een dagje op te passen.
Winston Churchill
Winston Churchill
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Blij dat je meekan Jasmino!
Carine
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
jokaluma
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ik lees voor het eerst dit topic.
heb enkele vragen stel dat we willen komen op 22 augustus waar kunnen we dan overnachren ? ma.aw. heb je hiervoor tips ? En wat zal de inkom kosten we zijn dan met 2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 15.....??
edit:......sorry was te enthousiast....op deze dag vertrekken wij juist op vakantie naar frankrijk en daarna spanje........jammer....
heb enkele vragen stel dat we willen komen op 22 augustus waar kunnen we dan overnachren ? ma.aw. heb je hiervoor tips ? En wat zal de inkom kosten we zijn dan met 2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 15.....??
edit:......sorry was te enthousiast....op deze dag vertrekken wij juist op vakantie naar frankrijk en daarna spanje........jammer....
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting 22/8
Jokaluma, spijtig dat je niet meekan .
Maar om toch op je vragen te antwoorden : de normale inkomprijs is 27 euro pp. Ook voor kinderen. (tenzij het baby's of peuters zijn)
De kaarten zullen max. 15 euro pp kosten, afhankelijk van het aantal deelnemers.
Overnachtingsmogelijkheden zijn er heel veel in de buurt. Plopsaland ligt namelijk aan de Belgische kust.
Mensen die willen overnachten kunnen me gerust adresjes vragen als ze me weten te zeggen in welke prijsklasse ze willen logeren. Er is een klein pensionnetje vlak aan de ingang. Je stapt zo het park binnen. Er zijn wel maar vijf kamers. Je moet er dus snel bij zijn, zeker omdat het hoogseizoen is.
In ons huis aan zee kunnen 1 a 2 koppels slapen, maar ook dan moeten ze er snel bij zijn
Wie eerst is....
Carine
Maar om toch op je vragen te antwoorden : de normale inkomprijs is 27 euro pp. Ook voor kinderen. (tenzij het baby's of peuters zijn)
De kaarten zullen max. 15 euro pp kosten, afhankelijk van het aantal deelnemers.
Overnachtingsmogelijkheden zijn er heel veel in de buurt. Plopsaland ligt namelijk aan de Belgische kust.
Mensen die willen overnachten kunnen me gerust adresjes vragen als ze me weten te zeggen in welke prijsklasse ze willen logeren. Er is een klein pensionnetje vlak aan de ingang. Je stapt zo het park binnen. Er zijn wel maar vijf kamers. Je moet er dus snel bij zijn, zeker omdat het hoogseizoen is.
In ons huis aan zee kunnen 1 a 2 koppels slapen, maar ook dan moeten ze er snel bij zijn
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Re: Wie van het forum heeft er zin in een pretparkmeeting 22/8
22 augustus staat bij ons in de agenda genoteerd. We kunnen nog steeds..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/