Een kennis heeft gevraagd om vanuit Amerika een Nintendo DS Lite mee te brengen voor haar zoontje, een zwarte. Maar zij had enkele vragen:
- kan je die Amerikaanse Nintendo hier in Belgie gewoon gebruiken? Of heb je nog een andere adapter nodig?
Je kan hem in BE/NL gewoon gebruiken, je hebt alleen bij de DS uit de VS een Amerikaanse stekker gekregen deze kan/moet je vervangen door eentje uit NL, die is bij Bart Smit o.i.d. te koop.
Kan je aan de adapter de stekker er af doen, en deze vervangen door een Belgische stekker?
De stekker kan er niet af, de stekker van de Amerikaanse DS ziet er heel anders uit dan die uit BE/NL, ik zal binnenkort een foto posten.
kan je de spelletjes die je in Belgie gekocht hebt, gewoon op de Amerikaanse versie spelen? (ik vond op het internet al dat blijkbaar de lite versie regiovrij is, maar zou dat liefst hier toch bevestigd zien door iemand)
Ja dat kan gewoon, wat je in mijn ogen beter kan doen is een kaartje kopen (http://www.r4r4.nl/) en spelletjes downloaden, vele malen goedkoper.
zien die zwarte Nintendo's in Amerika er helemaal hetzelfde uit als hier in Belgie of Nederland?
Hebben precies hetzelfde uiterlijk. Hij heeft wel een ander serienummer
(zoontje had zo'n Nintendo van een oom gekregen, en is deze nu verloren. Dus het is de bedoeling dat de oom niet gaat zien dat dit een andere Nintendo is...)
Menno
@Mod Aangepast, sorry, internet verbinding viel weg.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.