Zoals je al merkt aan de verschillende reacties: Het is allemaal een kwestie van keuzes maken en persoonlijke voorkeuren en je kunt nu eenmaal niet alles doen gezien het aantal dagen dat je hebt. De een kiest er voor om zijn of haar tijd te besteden aan de Tioga Pass en Yosemite terwijl de ander liever een dag extra verblijft in een van de steden. Ook dat is de reden waarom er hier zoveel mensen ZELF hun reis plannen en niet een standaard Zuidwest rondje nemen van bv. Exit reizen. Onthou dat alle adviezen goed bedoeld zijn en komen van mensen die al enige ervaring hebben met de route. Als jij echt persé naar Sequoia NP wilt dan zul je dat waarschijnlijk ook gaan doen waardoor je ergens vooraf of achteraf iets over moet slaan wat misschien ook wel de moeite waard is. Ik zeg altijd maar zo: Als je het niet gezien hebt, dan mis je het ook niet.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies gevraagd !!! Rondreis juli 2009
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Advies gevraagd !!! Rondreis juli 2009
Ik denk dat je de eerste dag inderdaad vrij moe zult zijn en vroeg op bed ligt. De eerstvolgende morgen ben je redelijk vroeg op, reken op 06.00 's ochtends klaarwakker. Deze dag kun je dan beter gebruiken om alvast meters te maken naar je eerstvolgende bestemming zodoende dat ik zou adviseren om Phoenix als aankomst te plannen. Dit scheelt ook nog wat euro's aangezien dit één van de goedkoopste aanvlieg luchthavens is.
Zoals je al merkt aan de verschillende reacties: Het is allemaal een kwestie van keuzes maken en persoonlijke voorkeuren en je kunt nu eenmaal niet alles doen gezien het aantal dagen dat je hebt. De een kiest er voor om zijn of haar tijd te besteden aan de Tioga Pass en Yosemite terwijl de ander liever een dag extra verblijft in een van de steden. Ook dat is de reden waarom er hier zoveel mensen ZELF hun reis plannen en niet een standaard Zuidwest rondje nemen van bv. Exit reizen. Onthou dat alle adviezen goed bedoeld zijn en komen van mensen die al enige ervaring hebben met de route. Als jij echt persé naar Sequoia NP wilt dan zul je dat waarschijnlijk ook gaan doen waardoor je ergens vooraf of achteraf iets over moet slaan wat misschien ook wel de moeite waard is. Ik zeg altijd maar zo: Als je het niet gezien hebt, dan mis je het ook niet.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Advies gevraagd !!! Rondreis juli 2009
Ik snap ook niet dat mensen denken dat ze na aankomst nog even leuk de stad in gaan....in de praktijk ben je helemaal kapot,en blij dat je naar bed kan.....
Dus echt,overweeg Phoenix als aankomst punt.
Trouwens,daar kan je ook prima de stad in, s'avonds.
Dus echt,overweeg Phoenix als aankomst punt.
Trouwens,daar kan je ook prima de stad in, s'avonds.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 30 Reacties
- 6270 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-
- 24 Reacties