Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke auto voor Zuid West Tour ?
Re: Welke auto voor Zuid West Tour ?
En stellen ze dan zelf een upgrade voor ?
Omdat de wagen die je wil er niet is of gewoon om er meer uit te halen ?
Omdat de wagen die je wil er niet is of gewoon om er meer uit te halen ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Soms proberen ze inderdaad om je een upgrade te verkopen terwijl je bestelde autotype niet aanwezig, ze zijn dan echter verplicht om je een gratis upgrade te geven dus altijd even kijken of het bestelde type er nog staat, als die er niet meer staat dan de upgrade weigeren, je zal heb dan gratis krijgen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik wacht totdat ze zelf over een upgrade beginnen, sta je immers sterker met onderhandelen.
Of je die wagen nou wel of niet zou meekrijgen weet je natuurlijk nooit. Zou ook net zo makkelijk een commerciële zet kunnen zijn. Ga er maar vanuit dat zij ook beloond worden als ze een upgrade kunnen 'verkopen'.
En anders zul je eerst niet op de upgrade moeten ingaan, de auto nemen die je krijgt en alsnog voor een upgrade kiezen als ie toch niet bevalt. Ben bang dat je dan zo sterk niet meer staat.
Roland
Of je die wagen nou wel of niet zou meekrijgen weet je natuurlijk nooit. Zou ook net zo makkelijk een commerciële zet kunnen zijn. Ga er maar vanuit dat zij ook beloond worden als ze een upgrade kunnen 'verkopen'.
En anders zul je eerst niet op de upgrade moeten ingaan, de auto nemen die je krijgt en alsnog voor een upgrade kiezen als ie toch niet bevalt. Ben bang dat je dan zo sterk niet meer staat.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat zal niet altijd gaan. Vaak staan er honderden auto's waarvan jij niet kunt zeggen of ze wel of niet tot jouw gekozen klasse behoren. Het is dan lastig te beoordelen of 'jouw klasse' nog aanwezig is. Bovendien heb je lang niet altijd direct toegang tot de plaats waar de auto's staan. In Phoenix bijv. is de balie boven en moet je met een lift naar beneden naar de parkeergarage waar de auto's van de verhuurmaatschappijen staan.Rob schreef:dus altijd even kijken of het bestelde type er nog staat, als die er niet meer staat dan de upgrade weigeren, je zal heb dan gratis krijgen.
Overigens is het inderdaad zo dat je een gratis upgrade krijgt als jouw klasse inderdaad niet meer aanwezig is.
Roland
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Maar Joste gaat 28 dagen. Dan wordt zo'n upgrade al $ 400!1250 schreef:Ik had voor een week van een Chevy Equinox/Toyota Rav4 geupgrade naar Ford Expedition voor $100
Ik vind het een heel gedoe om te gokken op zo"n upgrade. Wij boeken altijd gewoon de auto die we wilen hebben.
Marjon
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
En dat vind ik ook,boek gewoon gelijk wat je wilt hebben, in plaats van te gokken op een upgrade,en dan als je hem krijgt,ook nog lekker gaan staan te onderhandelen als je al 24 uur bezig bent.....
Ik ga binnenkort alleen naar de USA, dus zonder gezelschap... lekker rustig en ik zal me prima vermaken met al het schitterende natuurschoon daar!
Ik wil echter toch een 4 wheel drive huren...
Ik neem aan dat de Equinox dan groot zat is? Als ik die categorie boek, bijv. via usareisen.de, en ik ben eenmaal in de USA en het blijkt dat dat de Equinox er niet meer is, krijg ik dan wel sowieso een (andere) 4 wheel drive mee?

Ik neem aan dat de Equinox dan groot zat is? Als ik die categorie boek, bijv. via usareisen.de, en ik ben eenmaal in de USA en het blijkt dat dat de Equinox er niet meer is, krijg ik dan wel sowieso een (andere) 4 wheel drive mee?
Reisblog Amerika vakantie 18 t/m 28 mei 2009:
http://reneusa2009.blogspot.com
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wel een SUV maar of die 4X4 aangedreven is zal je even op moeten letten dat is niet zeker.
Ook de Equinox kan je als 2wheeldrive meekrijgen trouwens er staat nergens dat je een 4X4 aangedreven auto boekt volgens mij.
Ook de Equinox kan je als 2wheeldrive meekrijgen trouwens er staat nergens dat je een 4X4 aangedreven auto boekt volgens mij.
Nee ik zag het inderdaad ook nergens staan....
Maar mag je volgens de regels/voorwaarden van (bijvoorbeeld) Alamo dan wel op "unpaved" roads rijden met een 2 wheel drive SUV? Of is dit uberhaupt niet verstandig en moet het perse een 4 wheel drive zijn voor dat soort wegen?
Maar mag je volgens de regels/voorwaarden van (bijvoorbeeld) Alamo dan wel op "unpaved" roads rijden met een 2 wheel drive SUV? Of is dit uberhaupt niet verstandig en moet het perse een 4 wheel drive zijn voor dat soort wegen?

Reisblog Amerika vakantie 18 t/m 28 mei 2009:
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens de voorwaarden van alle verhuurders is het niet toegestaan om op (niet genummerde) onverharde wegen te rijden.
De Apache Trail is een genummerde weg (AZ-88) en mag dus wel bereden worden, dit kan overigens ook zonder problemen met een gewone personen auto.
De Apache Trail is een genummerde weg (AZ-88) en mag dus wel bereden worden, dit kan overigens ook zonder problemen met een gewone personen auto.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gewoon een Jeep Liberty nemen,uit de 4x4 klasse,dan weet je het zeker.Rene1964 schreef:Ik ga binnenkort alleen naar de USA, dus zonder gezelschap... lekker rustig en ik zal me prima vermaken met al het schitterende natuurschoon daar!![]()
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Volgens mij is de Equinox geen 4x4.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
De jeep liberty is er ook in 2wd
- Color01
- Amerika-expert
ik vraag me af, heb je voor een vakantie echt de 4X4 nodig
want de meeste 2 wheel aangedreven suv's hebben wel traction control denk ik.....mijn auto heeft dat zelfs nog.

want de meeste 2 wheel aangedreven suv's hebben wel traction control denk ik.....mijn auto heeft dat zelfs nog.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt,maar je kan expliciet een 4x4 huren.ned in MO schreef:De jeep liberty is er ook in 2wd
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Technisch gesproken inderdaad geen echte 4x4,maar een AWD (all wheel drive).Annie schreef:Volgens mij is de Equinox geen 4x4.
Volgens mij zijn de meeste huur Equinoxen (is dat meervoud?) 2wd.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Die keer dat wij een Equinox meekregen was het inderdaad ook een 2WD. Datzelfde gold trouwens ook voor de Trailblazer 2 jaar geleden in Phoenix, terwijl we een 4WD hadden besteld. Zonder problemen konden we deze wagen dan ook omruilen voor een Ford Explorer 4WD.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daarom zeg ik ook,als je echt zeker wilt zijn van een 4x4 moet je geen suv huren,maar een 4x4.
veel mensen verwarren een 4x4 met een suv merk ik regelmatig,maar het is echt niet zo dat een suv standaard 4x4 is,sterker nog,meestal niet.
Ik wil zelf persé een 4x4,dus huur ik die ook,ze kunnen je dan nooit iets anders aansmeren onder het mom van "suv gehuurd".
Ben je niet van plan off-road te gaan is het trouwens nergens voor nodig natuurlijk,4x4.
veel mensen verwarren een 4x4 met een suv merk ik regelmatig,maar het is echt niet zo dat een suv standaard 4x4 is,sterker nog,meestal niet.
Ik wil zelf persé een 4x4,dus huur ik die ook,ze kunnen je dan nooit iets anders aansmeren onder het mom van "suv gehuurd".
Ben je niet van plan off-road te gaan is het trouwens nergens voor nodig natuurlijk,4x4.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Voor ons geldt hetzelfde verhaal. Mag ik vragen bij welke maatschappij(en welke klasse dan) jij die wagen huurt en via welk kanaal?Pete.Z schreef: Ik wil zelf persé een 4x4,dus huur ik die ook,
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3636 Weergaves