Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Noortje1
Amerikakenner

Re: Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!

Bericht door Noortje1 »

rijk? mij lijkt dat een super prijs voor Bellagio...

nog geen 100 dollar per nacht per kamer?
das toch helemaal niet duur he ?

Geniet ervan :D
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

RiverCola schreef:Even flink getwijfeld maar we blijven toch maar bij onze reservering voor de Mirage. Ik denk dat Bellagio toch beter past als je wat ouder of rijker bent :lol: Ik verheug me toch best op dat zwembad met al die watervallen en palmbomen en die 'moderne' kamer met flatscreen tv.....
Tja, als het je droom is, wat je in een eerdere post aangeeft, en je kan nu voor rond de $ 100 in Bellagio zitten .... Dan zou ik niet lang twijfelen zeg. Daar heeft rijk volgens mij niet zoveel mee te maken :mrgreen: ! Wie weet hoe lang het duurt voordat dit soort prijzen zich weer voordoen. Ik zou zeggen, annuleren die Mirage :lol: ! Geniet van het leven :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
marry
Amerikafan

Bericht door marry »

We hadden het Mirage geboekt maar voor $50 per nacht meer zie ik het Bellagio Partial Lakevieuw helemaal zitten.
Maar wat is de juiste vertaling van "offer a primary strip view with a secondary lakeview of our lakefront water show" ?
En .... is het Bellagio ook leuk voor een puber (15) of is voor hem het zwembad van het Mirage een stuk leuker?

Marry
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Marry, het zwembad van beide hotels is fantastisch, waarbij het Bellagio zwembad nog een mooiere uitvoering is van het Mirage zwembad, voor een 15 jarige zullen beide zwembaden prima zijn, zonder overigens een vergelijking te kunnen doorstaan met het zwembad bij Mandalay bay.
Partial lakeview kamers zitten in de Spa tower, dit is de kleine toren welke links van het hoofdgebouw staat, en later bijgebouwd is, ik ken beide uitzichten, en het uitzicht vanuit de Spa tower op de fonteinen is best wel mooi, maar als je voor het eerst naat het Bellagio gaat zou ik je toch adviseren om het dan helemaal goed te doen, en gewoon een kamer met lakeview te nemen in het hoofdgebouw.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Wat mij wel opvalt is dat ik een aantal maanden geleden vrijwel wekelijks diverse aanbiedingen van smartvegas.com in de mail had.
Nu al zeker een maand niet?!?!

Hebben jullie ook geen nieuwe e-mail meer ontvangen??

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Shadow$
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Shadow$ »

Ik wil vandaag deze promotiecode boeken: MGM Grand - MKT233

We willen de Celebrity Spa Suite en bij de voorwaarden staat dit:

-Please note room preferences are not guaranteed.
-We are unable to guarantee specific room types and locations, however every effort will be made.

Betekend dit dat we ook dan ook een mindere kamer kunnen krijgen voor dezelfde prijs, of zal het wel meevallen?
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Nog even over de persoonlijke aanbiedingen van The Wynn. Ik snap echt niet hoe ze mensen selecteren voor aanbiedingen. Wij hebben namelijk dezelfde aanbieding als Harry in onze mail gekregen en wij zijn er in totaal 1 hele nacht geweest, hebben toen 40 dollar vergokt en 1 diner verorberd. Niet de allerbeste klanten zeg maar...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ik heb mij vorige week via het gastenboek van het Wynn geregistreerd en kreeg vandaag een aanbieding van $129 p/n voor Encore per email. Wij gaan pas in mei in het Wynn slapen en zijn er dus nog nooit geweest ;)
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Ik ben zelfs al aan het denken voor volgend jaar.
Dan wil ik ook wel eens 2 nachtjes wynn doen.
Ik wil ook graag een week vegas doen.
maar soit, we zullen wel zien wat volgend jaar brengt.
Dan is alles mss weer héél duur.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Om even terug te komen op dat 'ouder en rijker' uit mijn vorige post.....Ik heb de website van het Bellagio goed bekeken: Sterren-restaurants (voor ons waarschijnlijk onbetaalbaar), winkelgallerijen met winkels waar wij nooit iets zouden kunnen kopen (en misschien ook niet willen, want aanbod toch wat meer voor 'de gevestigde orde' om zo maar te zeggen), dus dacht ik:
Het lijkt me een fantastisch hotel en zeker een stapje hoger dan Mirage maar de kamers zagen er wat gedateerder uit dan in de Mirage en ook daar is de badkamer ruim, met bad en aparte douche etc. Het zwembad van Bellagio is stijlvol maar misschien wat stijver qua sfeer???

Op youtube zag ik een filmpje van de (standaard) kamers in het Bellagio en daar werd ik niet wild van (vrij klein en donker, badkamer was mooi maar niet grandioos).

Het is moeilijk een keuze te maken aangezien ik in beiden nooit geweest zijn.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Rivercola, de standaard kamers in het Mirage zijn 385 Square feet, en die in het Bellagio zijn met 510 square feet een stukje groter, de badkamers in de standaardkamers van het Mirage zijn echt piepklein, en je moet gewoon in het bad douchen, pas de tower king de luxe kamers op de 24e en 25e verdieping hebben een iets grotere badkamer, maar die zijn duurder dan de standaardkamers, de badkamers in het Bellagio zijn veel groter en luxer dan die in het Mirage.
Wat de aankleding betreft is het Mirage inderdaad helemaal hip en modern, maar de kamers in het Bellagio hebben veel meer klasse, je mag het oubollig noemen, maar het is echt een hotel van een klasse hoger.
Maar welke je ook kiest, het zijn beide erg prettige hotels om in te verblijven.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Als je jong en hip bent :roll: zou ik voor Planet Hollywood of New York New York kiezen. Ga je echt voor feesten dan zou ik, maar dat is dan wel off-strip, voor het Palms of het RIO. Daar schijnen super feesten georganiseerd te worden. Dus als je al gast bent heb je misschien wel wat voordeel want die clubs kosten nogal wat.

Laat je het echt afhangen van een zwembad, dan op naar het al eerder genoemde Mandalay Bay. Maar dat is ook een luxe hotel :mrgreen:
Groetjes, Nel
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Dan zal ik eens kijken voor planet hollywood of NY NY :lol:
Groetjes,
Carine
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Bedankt voor je toelichting Harry! Ga er nog eens flink over denken. Al dat aanbod maakt je soms een beetje lam, haha.

Leuke van het Bellagio vind ik ook de locatie, toch wat centraler, zodat een wandeling richting NYNY en MGMGrand wel te doen is . Daar zijn wij vorig jaar helemaal niet geweest, was te voet een beetje te ver vanaf Treasure Island (waar wij overigens voor 1 overnachting een stuk meer betaalden als 2 overnachtingen in Mirage/MGM of Bellagio dit jaar :lol: ).
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Loop dan ook nog even door naar het Mandalay bay, in mijn ogen toch een van de mooiste hotels op de zuidstrip, en neem dan ook de moeite om de lobby uit te lopen en de prachtige tuinen voor het gebouw te bekijken, er loopt bijna niemand omdat iedereen het hotel binnenloopt door de binnendoorgang tussen het Luxor en Mandalay bay.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Al die promoties voor de Bellagio standaard kamers, pas daar wat mee op want dit zijn de verouderde nog niet gerenoveerde kamers. En die zijn buiten de grootte echt niet veel speciaals meer. Vrienden van mij hadden hier enkele weken geleden geboekt en kwamen in een muffe duffe lellijke kamer terecht. Ze zijn dan uiteindelijk toch maar terug naar de receptie gegaan met een fooitje en hebben toen een mooie vernieuwde kamer gekregen. Je kan natuurlijk zo een kamer boeken en dan hopen een upgrade naar een nieuwe kamer vast te krijgen (20$ trick). Zeker in de week zal dit in het Bellagio meestal lukken.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Georgesken, als ik de link van die promotie volg, dan kan je kiezen uit 3 kamers, de ene al luxeuzer dan de andere. Zijn dit dan allemaal verouderde kamers?
georgesken
Amerikakenner

Ik heb zelf nog niet naar die promo gekeken (zijn er verschillende prijzen voor die 3 kamers en welke namen voor de kamers?), maar wat ik zei slaat op de goedkoopste kamers die ze aanbieden meestal gewoon onder de naam van 'standard room' zonder andere specificaties.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Deluxe Room: Unparalleled Escape $90.30
Partial Lakeview Room: Unparalleled Escape $111.30
Deluxe Lakeview Room: Unparalleled Escape $125.30

Dit zijn de prijzen die ik krijg voor midden juni, met de kamers die je kan boeken.
Naar wat ik heb gelezen zijn de Lakeview rooms de betere kamers in de Bellagio?
georgesken
Amerikakenner

Klopt, in principe zijn de lakeview rooms in het recentere of het vernieuwde gedeelte van het hotel. Dat zit normaal wel goed.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer