Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Curry Village problemen
Re: Curry Village problemen
Ik zit er aan te denken om om te gaan boeken naar Cedar Lodge. Totaal kom ik op € 272,--. Iemand ervaringen met deze plek? Verder heb ik nog niet iets gevonden wat dicht bij (of in) de vallei ligt. Iemand een gouden tip??
2008 & 2009 Rondreis Zuidwesten
2013 -- Rondreis Florida
2015 & 2017 -- Florida - Orlando --> http://floridams2017.blogspot.nl
2013 -- Rondreis Florida
2015 & 2017 -- Florida - Orlando --> http://floridams2017.blogspot.nl
-
- Amerikakenner
Ik heb deze vraag voor jullie op tripadvisor geplaatst om te kijken wat men daar voor jullie kon opduiken. Dit is de link naar mijn vraag: http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g6 ... ornia.html
Niet veel concreets dus.
Niet veel concreets dus.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb daar vorig jaar een nacht geslapen, na drie nachten curry village. Ik vond het eerlijk gezegd wat prijzig voor wat je kreeg. De kamer was niet echt heel proper, vond het personeel aan de balie ook niet vriendelijk. De Wi-Fi, enkel in de lobby beschikbaar, was trouwens betalend.Masch schreef:Ik zit er aan te denken om om te gaan boeken naar Cedar Lodge
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Reactie op die tripadvisor post (bedankt daarvoor trouwens
)
Hopelijk positief nieuws!

Vanavond bellen dusBe sure to call Yosemite Reservations at (801) 559-4963 with your Reservation#. I was on hold for 30 minutes, but they told me my reservation was safe because enough reservations were cancelled.

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat ga ik dan ook maar eens proberen vanavond. Zal het via Skype proberen, das altijd wat goedkoper.klaus schreef:
Vanavond bellen dusHopelijk positief nieuws!
Hans
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb van 3 Mei tot 5 mei gereserveerd in curry village voor de houskeeping camp maar geen mailtje ontvangen dat het niet door gaat.
Zijn er andere die wel een mailtje hebben ontvangen rond deze datum voor de houskeeping camp of gaat het alleen om de tenten?
Zijn er andere die wel een mailtje hebben ontvangen rond deze datum voor de houskeeping camp of gaat het alleen om de tenten?
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
hang aan de lijn nu met Yosemite, via Skype... Al 10 minuten reklame 

- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, je hebt gelijk... verkeerde park...sorry!Rover schreef:Marjol,
heb even gekeken en dit is een ander NP: Kings Canyon
Of kijk ik niet goed?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Housekeeping Camp is geen Curry Village, dus je hebt nergens last van.lovely_laura schreef:Ik heb van 3 Mei tot 5 mei gereserveerd in curry village voor de houskeeping camp maar geen mailtje ontvangen dat het niet door gaat.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
De aanhouder wint , zegt het spreekwoord. Maar spijtig genoeg niet in mijn geval.Veusy schreef:hang aan de lijn nu met Yosemite, via Skype... Al 10 minuten reklame

Na 25 minuten eindelijk iemand aan de lijn gehad, maar er was echt niets vrij vertelde hij. Ook niets anders in het park... balen dus. Zat niets anders op dan te cancellen en ze zullen alles terugbetalen. Misschien nog een voordeel dat ik iets meer euros zal teugkrijgen, aangezien de dollar nu duurder staat dan toen ik boekte.
Ik zal dan maar zelf voor overnachting zorgen buiten het park. Ik probeer 1 nacht in Lee Vining en 2 andere nachten heb ik al in Oakhurst vastgelegd. De rest in de buurt van Yosemite is veel te duur. Ik had al wat gevraagd bij Evergreen Lodge, maar het goedkoopste daar was $245 zonder tax. Dan kan ik beter iets goedkoper nemen in Oakhurst hoor. De overnachtingen in El Portal zijn volgens mij ook ongeveer even ver als Oakhurst.
Van drie dagen Yosemite zullen het er dus maar twee worden en wordt het één dag vroeg opstaan om met de bus naar Glacier Point te kunnen rijden voor de Panorama Trail.
BTW: heb dus gebeld met Skype en dat heeft mij amper €0,50 gekost.
Ik ben net binnengeraakt, na 18 minuten wachten.
De tent die ik had, origineel voor 3 nachten (14,15,16) is afgesloten, dus moesten ze een andere optie zoeken en die hebben ze maar voor de eerste nacht.
Ik ging zowiezo de laatste nacht cancellen, dus nu hoef ik enkel voor de 15de een overnachting te zoeken en dat mag van mijn part buiten het park zijn want daarna vertrekken we toch naar Death Valley via de Tioga Pass, dus dat maakt niet veel uit.
De eerste nacht slapen we dan in de vallei en kunnen we extra vroeg vertrekken voor de Half Dome hike, dat zou niet gelukt zijn als we buiten de vallei moeten slapen want dan moeten we nog zo'n eind met de auto rijden, ook geen pretje!
Anyway, de vrouw was erg aardig en bedankte me voor het begrip. Ze stuurt me nu meteen een e-mailtje met de bevestiging van deze aanpassingen.
Hopelijk kan de rest ook een oplossing zoeken waar ze tevreden mee zijn, ik ben dat alleszins met mijn gulden middenweg
De tent die ik had, origineel voor 3 nachten (14,15,16) is afgesloten, dus moesten ze een andere optie zoeken en die hebben ze maar voor de eerste nacht.
Ik ging zowiezo de laatste nacht cancellen, dus nu hoef ik enkel voor de 15de een overnachting te zoeken en dat mag van mijn part buiten het park zijn want daarna vertrekken we toch naar Death Valley via de Tioga Pass, dus dat maakt niet veel uit.
De eerste nacht slapen we dan in de vallei en kunnen we extra vroeg vertrekken voor de Half Dome hike, dat zou niet gelukt zijn als we buiten de vallei moeten slapen want dan moeten we nog zo'n eind met de auto rijden, ook geen pretje!
Anyway, de vrouw was erg aardig en bedankte me voor het begrip. Ze stuurt me nu meteen een e-mailtje met de bevestiging van deze aanpassingen.
Hopelijk kan de rest ook een oplossing zoeken waar ze tevreden mee zijn, ik ben dat alleszins met mijn gulden middenweg

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja dat is toch wel wat gelukklaus schreef:Ik ben net binnengeraakt, na 18 minuten wachten.

Succes trouwens met de Half Dome hike, heb hem vorig jaar ook gedaan half juni. Ben vertrokken vanuit Curry Village om 6u30 .... maar het was al redelijk druk eens aan de voet van Half Dome. Het was prachtig !!!!!
Hey,
Wij hebben ook een email gekregen ivm de problemen in Curry Village.
We hadden geboekt voor 2 dagen op 14 en 15 juni. Ik heb gebeld en na 35 minuten wachten iemand aan de lijn gekregen.
Die vertelde me dat voor 14 juni we onze overnachting konden behouden, maar dat voor 15 juni niets meer vrij is.
De operator raadde me wel aan om regelmatig opnieuw hun telefonisch te contacteren
of te kijken op de website of er niets meer vrij komt.
Ik ga dus ook beginnen zoeken naar hotel in de buurt van Lee Vining nu, ondertussen hun website zoveel mogelijk bekijken...
we hebben weer een nieuw tijdsverdrijf bij
Kenny
Wij hebben ook een email gekregen ivm de problemen in Curry Village.
We hadden geboekt voor 2 dagen op 14 en 15 juni. Ik heb gebeld en na 35 minuten wachten iemand aan de lijn gekregen.
Die vertelde me dat voor 14 juni we onze overnachting konden behouden, maar dat voor 15 juni niets meer vrij is.
De operator raadde me wel aan om regelmatig opnieuw hun telefonisch te contacteren
Ik ga dus ook beginnen zoeken naar hotel in de buurt van Lee Vining nu, ondertussen hun website zoveel mogelijk bekijken...
we hebben weer een nieuw tijdsverdrijf bij

Kenny
Ja, Veusy, die datums komen overeen en dan was er idd echt niets meer vrij. De 14de, zondagavond wel, dus dat kwam nog redelijk goed uit.
Ik kijk ook enorm uit naar Half Dome, vorige keer toen ik er was hebben we enkel de hike naar de top of the falls gedaan, en toen stond het al vast dat ik volgende keer Half Dome zou doen
Het enigste wat ik nog zal moeten bekijken is hoe ik de check-out zal regelen, tenzij ze in Yosemite geen probleem maken van uitchecken rond 5u30 - 6 uur. In principe ben ik maar 's avonds terug van die hike en dan zal het al te laat zijn om sleutels etc af te geven bij de check-out.
Daar moeten ze dan maar een oplossing voor vinden, we hebben al ongemak genoeg door dit euvel, maar veiligheid voor alles natuurlijk!
Ik kijk ook enorm uit naar Half Dome, vorige keer toen ik er was hebben we enkel de hike naar de top of the falls gedaan, en toen stond het al vast dat ik volgende keer Half Dome zou doen

Het enigste wat ik nog zal moeten bekijken is hoe ik de check-out zal regelen, tenzij ze in Yosemite geen probleem maken van uitchecken rond 5u30 - 6 uur. In principe ben ik maar 's avonds terug van die hike en dan zal het al te laat zijn om sleutels etc af te geven bij de check-out.
Daar moeten ze dan maar een oplossing voor vinden, we hebben al ongemak genoeg door dit euvel, maar veiligheid voor alles natuurlijk!
Exact hetzelfde als bij mij dus, wel een goeie tip ivm het regelmatig terug controleren. Zal ik ook doen want er zijn altijd wel annulaties. Ondertussen kijk voor een alternatief die ook te cancellen valt.Evi&Kenny schreef: Die vertelde me dat voor 14 juni we onze overnachting konden behouden, maar dat voor 15 juni niets meer vrij is.
Zou grappig zijn als we elkaar alsnog tegenkomen ginds

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Er hangt een brievenbus dacht ik aan die receptie waar je de sleutels mag in deponeren.klaus schreef:
Het enigste wat ik nog zal moeten bekijken is hoe ik de check-out zal regelen,
-
- Amerika-newbie
Ik heb de mail ook gehad. Wij hebben van 26 t/m 29 mei geboekt. Heb net een half uur aan de lijn gehangen zonder iemand gesproken te hebben. Net gelijk een mail gestuurd maar ben bang dat een antwoord nog wel even op zich laat wachten...
Succes ermee allemaal!
Succes ermee allemaal!
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
In welke periode speelt dit allemaal?
Wij zijn er pas op 20 september namelijk.
Maar als ze iedereen pas 2 á 3 maanden vooraf inlichten zou het kunnen zijn dat wij pas veel later het mailtje krijgen.
Wij zijn er pas op 20 september namelijk.
Maar als ze iedereen pas 2 á 3 maanden vooraf inlichten zou het kunnen zijn dat wij pas veel later het mailtje krijgen.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Niemand weet het exact, maar tot nu toe waren het allemaal mensen die in juni een reservatie hadden. Mensen met april/mei gaan allicht hetzelfde lot tegemoet, later heeft nog niemand ene gehad dus misschien is de relocatie van cabins/tenten tegen dan voltooid?
Je kan eventueel eens volgende week informeren, wanneer het niet meer zo druk is aan de telefoon...
Bedankt Veusy, voor de brievenbus tip, was ik vergeten.
Je kan eventueel eens volgende week informeren, wanneer het niet meer zo druk is aan de telefoon...
Bedankt Veusy, voor de brievenbus tip, was ik vergeten.
-
- Amerika-newbie
Momenteel is het ook niet zo druk. Heb net binnen 15 minuten iemand aan de lijn gekregen. via Skype gebeld, dus koste me nog geen 1 euro. Onze reservering eind mei was veilig. We krijgen een nieuwe bevestiging per mail hierover.
Ik raad jullie aan om te bellen en niet te mailen, want ik zei dat ik ook al een mail had gestuurd, en toen werd mij verteld dat daar voorlopig geen tijd voor was om de binnengekomen mails te beantwoorden. Ze hebben het nu te druk met de telefoontjes.
Groeten Remko
Ik raad jullie aan om te bellen en niet te mailen, want ik zei dat ik ook al een mail had gestuurd, en toen werd mij verteld dat daar voorlopig geen tijd voor was om de binnengekomen mails te beantwoorden. Ze hebben het nu te druk met de telefoontjes.
Groeten Remko
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3297 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-