Ikzelf droeg tot op heden (niet dat ik hem zo lang heb maar goed, ik draag ook mijn paspoort niet bij me sinds ik mijn VS rijbewijs heb en dat is in principe hetzelfde denk ik) mijn green card niet bij me. En eigenlijk voel ik er niet veel voor ook om het te doen, het is namelijk toch 290 dollar dat je moet betalen als je hem kwijt raakt om wat voor reden dan ook. Aan de andere kant heb ik ook geen zin het risico te lopen dat ik een controle tref en dat ik hem dan niet bij me heb en dat ik dan aangehouden wordt (wat ze mogen doen las ik ook zojuist). Dilemma dus.
Wat is jullie mening eigenlijk? Wie van de green card holders hier op het forum draagt daadwerkelijk zijn green card altijd bij zich en wie vind het eigenlijk maar onzin om te doen? En loop je echt zoveel risico dat ze je aanhouden denk je?
Kortom, vul de poll in en geef me een onderbouwing waarom je het wel of juist niet doet
edit: ikzelf heb dus voor "nee" gekozen. Ik wist niet eens dat die verplichting er was... wellicht dat dit veranderd maar ja, ik wil dus zien wat jullie meningen er over zijn