Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
goulding's lodge/campground
-
Carlala
- Amerikafan
- Contacteer:
goulding's lodge/campground
Hallo,
Door allerlei dingen zijn wij erg laat met boeken bij monument valley en zijn er helaas geen kamers meer bij goulding's lodge ( 2juni of 3 juni).
Nu is er ook een campground en we hebben een tentje bij.
Ik heb een paar vraagjes:
▬Iemand wel eens met een tentje daar gecampeerd? EN?
▬Als ik wil reserveren dan hebben ze het ook over Over flow tent, weet iemand wat dat betekent?
▬En what about temperatures??
We willen ook bij de grand canyon in een tentje en ik heb begrepen dat het nog wel eens vriest in juni bij de canyon (south rim), bij monument valley ook?
Bedankt! Carla
Door allerlei dingen zijn wij erg laat met boeken bij monument valley en zijn er helaas geen kamers meer bij goulding's lodge ( 2juni of 3 juni).
Nu is er ook een campground en we hebben een tentje bij.
Ik heb een paar vraagjes:
▬Iemand wel eens met een tentje daar gecampeerd? EN?
▬Als ik wil reserveren dan hebben ze het ook over Over flow tent, weet iemand wat dat betekent?
▬En what about temperatures??
We willen ook bij de grand canyon in een tentje en ik heb begrepen dat het nog wel eens vriest in juni bij de canyon (south rim), bij monument valley ook?
Bedankt! Carla
Laatst gewijzigd door Carlala op 30 mar 2009, 22:56, 2 keer totaal gewijzigd.
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: goulding's lodge/campground
Hoi Carla,
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met kamperen met een tentje in Gouldings. Wij gaan dit ook doen ergens in de 4e week van april.
Gr. Marjan
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met kamperen met een tentje in Gouldings. Wij gaan dit ook doen ergens in de 4e week van april.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Carlala
- Amerikafan
- Contacteer:
@Marjan:
Boeken jullie van te voren?
Doeg Carla
Boeken jullie van te voren?
Doeg Carla
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben er eens in september gestaan, was wel warm toen.
De afgelopen zomer zaten wij in een cabin op de campground, daar zou je ook eens naar kunnen kijken. We waren toen blij dat er airco was in de cabin, maar er stonden ook best veel mensen met een tent.
Ik denk niet dat het daar in juni vriest, maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet bij de South Rim. Met een donzen slaapzak en wat kranten onder je matje zal het best gaan!
Overflow betekent denk ik dat je ergens kunt staan als de camping vol is.
Marianne
De afgelopen zomer zaten wij in een cabin op de campground, daar zou je ook eens naar kunnen kijken. We waren toen blij dat er airco was in de cabin, maar er stonden ook best veel mensen met een tent.
Ik denk niet dat het daar in juni vriest, maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet bij de South Rim. Met een donzen slaapzak en wat kranten onder je matje zal het best gaan!
Overflow betekent denk ik dat je ergens kunt staan als de camping vol is.
Marianne
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, wij boeken behalve de hotels voor de eerste en laatste nacht, verder helemaal niets. Dat doen we nooit als we gaan kamperen met ons tentje. Vorig jaar reisden we met een camper en toen hebben we ook niets geboekt, behalve de laatste nachten in Las Vegas.
Wij willen graag flexibel zijn en dat heeft tot op heden nog nooit problemen opgeleverd. Zeker met een tent is er altijd wel plaats is mijn ervaring. Nou gaan we nooit in het hoogseizoen moet ik er bijvertellen. Wanneer gaan jullie?
Marjan
Wij willen graag flexibel zijn en dat heeft tot op heden nog nooit problemen opgeleverd. Zeker met een tent is er altijd wel plaats is mijn ervaring. Nou gaan we nooit in het hoogseizoen moet ik er bijvertellen. Wanneer gaan jullie?
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eigenlijk begrijp ik dit niet goed. Als de camping vol is, dan is het toch vol en is er geen plaats meer? Ik heb het woord nog even opgezocht, maar ik kom er niet uit wat het precies betekent in dit verband.Martin & Marianne schreef: Overflow betekent denk ik dat je ergens kunt staan als de camping vol is.
Wellicht iemand anders die het weet?
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Toch heeft Marianne denk ik wel gelijk wat overflow betreft. Volgens mij wordt dat gebruikt als er op de rest van de campground geen plaats meer is. Zoiets bestaat nl. ook op Moab Valley RV Resort. Het was mij in 2006 toen wij er stonden al opgevallen en ook op het plattegrondje van de camping wordt het aangegeven, zie hier. Staat boven 'Hwy 191' (grijze weg onderaan). Hier is het voor parkeren maar kan me voorstellen dat het ook voor tenten kan gelden op sommige campings.
Ik heb even gezocht naar foto's van Gouldings Campground vorig jaar omdat vlakbij onze cabin het gedeelte voor de tenten was. Op onderstaande foto zie je dat gedeelte. Het zou kunnen dat men dit gedeelte ook als 'overflow' gebruikt? Zo leek het ook wel een beetje weet ik mij nog te herinneren van vorig jaar. Vond het een kaal gedeelte en verwonderde mij er toen nog over dat er tenten stonden.
De grond lijkt mij wel keihard daar, je hebt wel stevige tentharingen en een hamer nodig denk ik.

Roland
Ik heb even gezocht naar foto's van Gouldings Campground vorig jaar omdat vlakbij onze cabin het gedeelte voor de tenten was. Op onderstaande foto zie je dat gedeelte. Het zou kunnen dat men dit gedeelte ook als 'overflow' gebruikt? Zo leek het ook wel een beetje weet ik mij nog te herinneren van vorig jaar. Vond het een kaal gedeelte en verwonderde mij er toen nog over dat er tenten stonden.
De grond lijkt mij wel keihard daar, je hebt wel stevige tentharingen en een hamer nodig denk ik.

Roland
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Wij hebben er twee jaar geleden gestaan met een tentje (in juni). 's avonds kon het er wel aardig koud worden ja, maar wij hadden niet zulke goede slaapzakken en dan voel 't wel. Met betere slaapzakken (3 seasons) en een goede sleeping pad (Thermarest is top!) zal je daar geen last van hebben. Ook niet van de zanderige (niet zo zeer rotsin, behalde een reuze kei in onze campsite!
) ondergrond.
Dit was onze campsite:

En het uitzicht vanuit onze campsite:

Ik kan in onze paperassen niets terugvinden over 'overflow tent' ruimtes. Heb wel een plattegrondje waar de tent en de RV plekjes op staan. Om eerlijk te zijn: ik vond eigenlijk de buitenste rij tented-only sites de mooiste van de hele campground omdat je recht op de Valley uitkijkt. Ik denk dat ze met tent overflow bedoelen dat je met je tentje op een RV plek kan gaan staan als er geen tent plekje meer is en de RV-plekjes niet vol staan

Dit was onze campsite:

En het uitzicht vanuit onze campsite:

Ik kan in onze paperassen niets terugvinden over 'overflow tent' ruimtes. Heb wel een plattegrondje waar de tent en de RV plekjes op staan. Om eerlijk te zijn: ik vond eigenlijk de buitenste rij tented-only sites de mooiste van de hele campground omdat je recht op de Valley uitkijkt. Ik denk dat ze met tent overflow bedoelen dat je met je tentje op een RV plek kan gaan staan als er geen tent plekje meer is en de RV-plekjes niet vol staan
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor je info met foto's. Ik had zelf ook al het idee dat de buitenste rij tentplaatsen het beste zouden zijn. In elk geval een prachtig uitzicht. Als ik kijk op het kaartje naar "parking overflow ", lijkt het mij dat dit een reserveplek is voor auto's/tentjes e.d.
Wij zijn overigens wel al eens in Gouldings geweest en hebben de campground ook gezien, maar we hebben daar nog niet overnacht. Dat het koud kan zijn 's nachts, had ik al rekening mee gehouden. Dat is op veel plaatsen zo. We hebben goede slaapzakken en is geen probleem.
Jullie tentje lijkt overigens sprekend op die van ons.......
Marjan
Wij zijn overigens wel al eens in Gouldings geweest en hebben de campground ook gezien, maar we hebben daar nog niet overnacht. Dat het koud kan zijn 's nachts, had ik al rekening mee gehouden. Dat is op veel plaatsen zo. We hebben goede slaapzakken en is geen probleem.
Jullie tentje lijkt overigens sprekend op die van ons.......
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Carlala
- Amerikafan
- Contacteer:
Bedankt voor de info!
De buitenste rij bedoelen jullie C17-C27 mee?
Wij weten nog niet zeker of wij slaapzakken van NL meenemen.
Wij mogen straks voor onze doorvlucht naar Hawaii maar 22 kilo meenemen.
Waarschijnlijk zal er wel wat geshopt gaan worden deze vakantie
We zijn van plan onze tent zowiezo in Amerika te kopen, en de stoeltjes.
Wat doen jullie eigenlijk met de gekochte stoeltjes? Laten jullie die achter in de camper/Auto?
Maar van de kranten is een goede tip!
Wij zijn 2 juni bij de south rim en 3 juni bij monument valley.
Alles is vol, ook de cabins en vieuw hotel, alleen nog kamperen mogelijk!
Iemand toevallig die 29 mei vetrekt en zijn spullen wil verkopen
Wij landen 29 mei in San francisco!
De buitenste rij bedoelen jullie C17-C27 mee?
Wij weten nog niet zeker of wij slaapzakken van NL meenemen.
Wij mogen straks voor onze doorvlucht naar Hawaii maar 22 kilo meenemen.
Waarschijnlijk zal er wel wat geshopt gaan worden deze vakantie
We zijn van plan onze tent zowiezo in Amerika te kopen, en de stoeltjes.
Wat doen jullie eigenlijk met de gekochte stoeltjes? Laten jullie die achter in de camper/Auto?
Maar van de kranten is een goede tip!
Wij zijn 2 juni bij de south rim en 3 juni bij monument valley.
Alles is vol, ook de cabins en vieuw hotel, alleen nog kamperen mogelijk!
Iemand toevallig die 29 mei vetrekt en zijn spullen wil verkopen
Wij landen 29 mei in San francisco!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik hoop dat je hiermee niet het kaartje bedoelt waar ik in mijn bericht hierboven naar verwijs. Dat is nl. niet de plattegrond van Gouldings Campground maar van Moab RV Valley Resort. Ik haalde die erbij om 'overflow' te verklaren en bedoelde daarmee dus niet Gouldings Campground.Carlala schreef:De buitenste rij bedoelen jullie C17-C27 mee?
Roland
-
Carlala
- Amerikafan
- Contacteer:
mm ja eigenlijk wel, maar nu ik weer even je tekst terug lees zie ik idd erbij staan dat het over een andere camping gaat 
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben er met tent gekampeerd in juli of augustus 2005 en toen was het warm! Ook 's nachts. Vorig jaar zijn we teruggeweest in mei en toen was het frisjes [lees: koud] en was ik erg blij dat we een pipowagen gehuurd hadden. Sowieso hebben we die vakantie niet gekampeerd ivm de kou.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben nooit stoeltjes gekocht, want alle plaatsen hebben een picknicktafel en we brachten ook nauwelijks tijd door bij de tent.Carlala schreef:Wat doen jullie eigenlijk met de gekochte stoeltjes? Laten jullie die achter in de camper/Auto?
Mocht je ze wel willen kopen dan zijn er misschien wel medekampeerders die ze kunnen gebruiken.
Marianne
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij kopen wel altijd stoeltjes en wel voor plm $ 7,99 bij de Wal*Mart. Wij vinden het heerlijk 's avonds (vooral na een zware hike) lekker achterover te zitten en wat te relaxen (drankje erbij, boekje lezen, verslag schrijven of gewoon niets doen).....Carlala schreef:Wat doen jullie eigenlijk met de gekochte stoeltjes? Laten jullie die achter in de camper/Auto?
Aan het eind van de vakantie kunnen we meestal wel iemand anders blij maken met de stoeltjes, de koelbox en evt. andere zaken die we nog over hebben. Zo niet, zetten we de spullen bij de container. Meestal is het in een mum van tijd door iemand weggehaald. Ook zijn er campings die een aparte ruimte hebben waar je overgebleven spullen kunt neerzetten voor een eventuele volgens campinggast.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Carlala
- Amerikafan
- Contacteer:
Het plan is om stoeltjes te kopen.
Ook om onderweg even heerlijk te zitten.
Ook om onderweg even heerlijk te zitten.
@ Ceetje:
Hoe beviel de pipowagen?? Heb je daar toevallig foto's van, van de binnenkant enzo?
Wij hebben hem toevallig al geboekt voor onze reis namelijk. Maar weet er nog weinig van eerlijk gezegd. Op de site staat maar 1 plaatje
Hoe beviel de pipowagen?? Heb je daar toevallig foto's van, van de binnenkant enzo?
Wij hebben hem toevallig al geboekt voor onze reis namelijk. Maar weet er nog weinig van eerlijk gezegd. Op de site staat maar 1 plaatje
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In ons reisverslag vind je 2 foto's van de cabin, een bij 31 juli en een bij 1 augustus.
Marianne
Marianne
Thanks Marianne! Hoe beviel de cabin?? Goed geslapen? Ik denk niet dat wij in die bovenruimte gaan kruipen
Maar kan me voorstellen dat het voor kids geweldig is.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lees anders dit topic nog eens door. Daar wordt ook over de ervaringen met deze cabins geschreven.
De cabin kan ik van harte aanbevelen. Voorzien van alle voorzieningen (eigen douche en toilet, keukentje, televisie). Wij hebben er heerlijk geslapen vorig jaar.
Roland
De cabin kan ik van harte aanbevelen. Voorzien van alle voorzieningen (eigen douche en toilet, keukentje, televisie). Wij hebben er heerlijk geslapen vorig jaar.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2309 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-