Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hoe kan ik het beste de dag opvullen in LA??
hoe kan ik het beste de dag opvullen in LA??
Hallo allemaal,
mijn oorspronkelijke planning in LA was:
1 juni aankomst LA vanuit nederland 19.00 uur.
2 juni Universal studio
3 juni walk of fame, Hollywood-sign, evt andere bezienswaardigheden en dan doorrijden naar Pismo of Santa maria. (boodschappen doen, koelbox kopen voor de rest van de reis)
Nu begin ik eigenlijk sterk te twijfelen over mijn dagen in LA, ik ben er in princiepe maar 1 1/2 dag, nu vroeg ik mij af is het niet zonde om de universal studio's op die tweede dag te doen ben je toch de gehele dag zoet mee? Want zo lijk ik weinig tijd te hebben op mijn 3e dag om het eea te zien en er zijn vast nog andere leuke dingen te doen.
Ik zou zoizo graag een studiotour willen doen maar misschien ipv universal zou dit ook kunnen bij WB of NBC. Dit neemt dan niet de hele dag in beslag. Welke tour raden jullie aan en wat voor andere dingen zijn er zoal te doen in LA.
Ik heb nu zelf een beetje het idee dat ik mijn eerste dagen van mijn vakantie erg vol aan het plannen ben.
Ik zou graag advies willen over hoe jullie die dagen in zouden delen, maar zodat het niet van hot naar her rennen is.
Alvast bedankt!
gr linda...
mijn oorspronkelijke planning in LA was:
1 juni aankomst LA vanuit nederland 19.00 uur.
2 juni Universal studio
3 juni walk of fame, Hollywood-sign, evt andere bezienswaardigheden en dan doorrijden naar Pismo of Santa maria. (boodschappen doen, koelbox kopen voor de rest van de reis)
Nu begin ik eigenlijk sterk te twijfelen over mijn dagen in LA, ik ben er in princiepe maar 1 1/2 dag, nu vroeg ik mij af is het niet zonde om de universal studio's op die tweede dag te doen ben je toch de gehele dag zoet mee? Want zo lijk ik weinig tijd te hebben op mijn 3e dag om het eea te zien en er zijn vast nog andere leuke dingen te doen.
Ik zou zoizo graag een studiotour willen doen maar misschien ipv universal zou dit ook kunnen bij WB of NBC. Dit neemt dan niet de hele dag in beslag. Welke tour raden jullie aan en wat voor andere dingen zijn er zoal te doen in LA.
Ik heb nu zelf een beetje het idee dat ik mijn eerste dagen van mijn vakantie erg vol aan het plannen ben.
Ik zou graag advies willen over hoe jullie die dagen in zouden delen, maar zodat het niet van hot naar her rennen is.
Alvast bedankt!
gr linda...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: hoe kan ik het beste de dag opvullen in LA??
Warner Bros is een goede keus. De afgelopen zomer hebben wij Paramount en Sony gedaan, ook heel geslaagd, maar las je er ene wil doen zou ik WB nemen.
Marianne
Marianne
Over de studio's kan ik je geen advies geven, wij hadden dat wel voorzien maar uiteindelijk niet gedaan.
Wel over de Walk of fame en bijbehoren. Dat kan gerust op een namiddag. Wij deden op een namiddag: the walk of fame gans afgewandeld, het hollywood sign (maar niet heel dicht bij), Kodak theatre, Chinees Theatre (handdrukken in de vloerstenen, en de mall net naast het Kodak Theatre. In de voormiddag waren we aan het strand geweest.
Bart
Wel over de Walk of fame en bijbehoren. Dat kan gerust op een namiddag. Wij deden op een namiddag: the walk of fame gans afgewandeld, het hollywood sign (maar niet heel dicht bij), Kodak theatre, Chinees Theatre (handdrukken in de vloerstenen, en de mall net naast het Kodak Theatre. In de voormiddag waren we aan het strand geweest.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Wij zijn eigenlijk maar één dag in LA en doen geen tour. Ik wilde eerst graag naar Universal, maar dit bewaren wij voor een volgende reis. Mooi excuus om nog eens terug te keren
. De planning is bij ons als volgt: in de ochtend: Hollywood / Walk of Fame / het Hollywood sign Kodak theatre, Chinees Theatre. In de middag willen wij dan lekker op het strand liggen, bijvoorbeeld Venice Beach.
NYC 2006: http://timenantje.wordpress.com/nyc-2006" onclick="window.open(this.href);return false;
West-USA 2009: http://timenantje.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
West-USA 2009: http://timenantje.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekker een fiets huren op de pier van Santa Monica en het strand verkennen. Je moet nog zwemmen in de Stille Oceaan

Eigenlijk heb ik dezelfde vraag, wij komen op zaterdag 27-06 aan en op 29-06 halen we de camper op. Wij hebben dus 1 dag om Los Angeles een beetje te verkennen. Strand staat ook op ons lijstje en voor de rest denk ik dat wij de planning van thd gaan volgen of inderdaad die fiets gaan huren. Alleen dan nu mijn vraag, hoe regel je het vervoer, kan dit alles met openbaar vervoer of is het beter om voor die dag een auto te huren? Ik hoop dat het geen probleem is dat ik mijn vraag hier stel 
Alvast hartelijk dank
Alvast hartelijk dank
Wij hebben gewoon een huurauto en gaan daar gebruik van maken. Vooral als je naar meer dan één plek wilt gaan, is het volgens mij in LA wel handig om een auto te hebben als ik de verhalen hier lees. OV is wel mogelijk hoor, alleen ben je er, denk ik, veel tijd mee kwijt. Misschien nog een tip: skeeleren langs het strand...doet me denken aan die politie-serie op de fietsen in LA. Alleen de naam is mij even ontschoten.. 
NYC 2006: http://timenantje.wordpress.com/nyc-2006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
chari swinnen
- Amerikafan
Hoi,
Een bezoekje aan Rodeo Drive is ook altijd leuk!
Chari
Een bezoekje aan Rodeo Drive is ook altijd leuk!
Chari
Pacific Blue!tdh schreef:doet me denken aan die politie-serie op de fietsen in LA. Alleen de naam is mij even ontschoten..
Heerlijk om dat terug te zien, wetende dat je er ook bent geweest

Haha, deze serie bedoelde ik. Ben ook zeker van plan om na onze vakantie even een paar dvd'tjes te gaan bestellen. Zo kom je inderdaad op goede tips om te gaan doen...klaus schreef:
Pacific Blue!
Heerlijk om dat terug te zien, wetende dat je er ook bent geweest
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben vorige maand een lang weekend in LA en omgeving doorgebracht, misschien heb je iets aan ons reisverslag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht