Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas Hotel Promotions en show discounts

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Vincent Morit
Amerikafan

Re: Las Vegas Hotel Promotions en show discounts

Bericht door Vincent Morit »

Carlala schreef:Je hebt helemaal gelijk, absoluut!

Ik zelf weet dan weer niet of ik nog een show ga doen in Las Vegas. Het liefst natuurlijk wel, maar het is afwachten hoeveel geld we overhouden.
Zou het liefst naar "KA" gaan denk ik! Hopen dus dat tix4tonight dus een goeie korting kan bieden(op dit moment -40% dus).
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
judith31
Amerika-ontdekker

Bericht door judith31 »

Wij willen dit jaar in juli ook naar de Ka en gaan maar niet gokken of er evt. tegen die tijd een aanbieding is, omdat we graag naar deze show willen ( Le Reve vast ook heel mooi maar je moet een keus maken... de Ka duurt ook wat langer)

Bij de ticketsite van de Ka staat wel een plattegrond met allemaal nummers, alleen deze komt niet overeen met de rangen waar ze het over hebben op de site;
nl 1e rang 125 euro, 2e rang 103 euro, 3e en 4e rang 81 euro en 5e rang 76 euro incl.( even voor het gemak omgerekend in euro' s )

Het wordt waarschijnlijk toch de 1e of 2e rang maar ik vind 125 euro wel veel voor een avond, vooral als je het op de 2e rang ook gewoon goed kunt zien: weet iemand het verschil tussen de 1e en de 2e rang daar ....( zoveel slechter is dit vast niet, er is nl ook nog 3e,4e en 5e rang.)
Zit je bij de 2e rang ergens in het midden?

Ik zag dat je hiervoor nu al kunt boeken, dit willen we dan ook deze week gaan doen..

Alvast bedankt
Carlala
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Carlala »

Even een vraag over tix4tonight.
Moet je van te voren kortingscoupons kopen?
Zie deze link: http://www.tix4tonight.com/order_page.php
Of kunnen we straks in vegas naar een loket gaan en dan maar hopen dat er kaarten voor cirque du soleil nog te koop zijn.

Jullie gaan al over 7 dagen!!!!! :!: :!:
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Naar Tix4tonight ga je gewoon toe, en neemt een show welke aangeboden wordt, verwacht zeker in de weekenden niet te veel wat betreft de Cirque shows, deze zijn in de weekenden meestal nog wel uitverkocht.

@judith:Kaarten voor de 2e rang van $ 125 ex.tax zijn in het onderste deel van het theater, maar dan aan de zijkanten, als je dan vervolgens zorgt dat je een stoel krijgt het meest naar het middendeel, dan zit je prima, ik zou niet goedkoper gaan, dan zit je in het bovenste deel, en ik vind dat je dan erg ver van het podium afzit.
Als je in het MGM overnacht, dan kun je de kaarten het best laten regelen door de concierge, hij of zij kan dan de beste plaatsen in het theater in jouw rang voor je regelen.
judith31
Amerika-ontdekker

Bericht door judith31 »

bedankt voor de info.
We overnachten niet in MGM maar in Mandalay in het weekend dat we naar de show willen gaan... dus dat laatste zal niet lukken...
judith31
Amerika-ontdekker

Bericht door judith31 »

nog even een vraagje n.a.v. de zitplaatsen bij de voorstelling van de KA. ( MGM grand)

Weet iemand of er met de telling van de stoelnummers aan de buitenkant begonnen wordt ( aan beide kanten) of aan een kant aan de buitenkant en de andere kant aan de binnenkant en aan welke kant dan begonnen wordt met tellen....
Je kunt n.l. via de website reserveren ( bv rang 2 en dan zie je een letter en de stoelnummers erbij).
Als ik weet welke kant ze beginnen met tellen kan ik zorgen dat we dan zo dicht mogelijk naar het midden komen te zitten....
Dan kunnen we de kaarten via internet bestellen op het moment dat de goede kaarten aangeboden worden...

Een mailadres kon ik op de website van de KA niet vinden en ook niet bij de mirage.. :roll:
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Ka is toch bij MGM Grand en niet bij Mirage ? Wij volgen deze vraag ook want ik wil in oktober ook naar KA maar is nog te vroeg voor kaartjes. Ik heb wel de nieuwsbrief van CdS voor aanbiedingen en die hebben alleen nog maar kaartjes voor t/m juli.
Groetjes, Nel
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Judith, in elke sectie begint de nummering aan de linkerkant als je er vanbovenaf op kijkt, als je dus bv. section 101 bekijkt, dan zit stoelnummer 1 het meest aan de zijkant, en bij section 103 is stoelnummer 1 de stoel welke het dichtst tegen de middensectie 102 aan zit.
Je kunt ook gewoon bellen om tickets te boeken, en dan zeg je gewoon welke plaatsen je wilt hebben, dat is denk ik makkelijker dan online boeken.
marry
Amerikafan

Bericht door marry »

We kunnen nu online kaarten bestellen voor O in Bellagio en zitten dan in sectie 104, rij A , stoel 1 t/m 3. :P
Maar ik kan nergens iets vinden over annuleren. Gekocht = gekocht ? of kun je binnen bepaalde tijd kosteloos annuleren ? en waar staat dat?
We gaan nl. pas in juli en er kan altijd iets gebeuren waardoor we de reis moeten annuleren.

Marry
trapson
Amerikafan

Bericht door trapson »

Mij leek Ka wel interesant (maar duur) maar nou blijkt dat ze niet eens spelen de 2 dagen dat we er zijn :(
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

gekocht is gekocht, maar je hebt vast een annuleringsverzekering, dus als je om een gegronde reden moet annuleren kun je het geld weer terugkrijgen (misschien :? )
marry
Amerikafan

Bericht door marry »

Harry, dank je. Ik had al zo'n vermoeden maar wilde het zeker weten.
We hebben een (doorlopende) reis-/annuleringsverzekering en ......anders de meevaller teruggaaf vliegtax :), dus ik ga meteen boeken.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je zult er van genieten, O is prachtig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves