Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels reserveren, of toch maar niet?
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hotels reserveren, of toch maar niet?
Voor eerdere vakanties hebben wij nooit hotels gereserveerd (laatste jaren alleen de 1e nacht bij vliegveld).
Voor onze komende vakantie, in juni naar Co, SD, Wy, Ut, heb ik toch een aantal hotels gereserveerd.
O.a. in Estes Park Co, misschien druk in het weekend? In Custer SD, in Moab, altijd druk? In Colorado Springs zag ik een mooi, niet te duur hotel, ook daar toch maar gereserveerd.
Maar wat ik me nu afvraag is, zouden de hotels door de recessie dan geen lege kamers hebben, waardoor ze gaan "stunten" met allerlei aanbiedingen? Ik zie mezelf dan al 's avonds aankomen,mijn kamer tegen volle prijs gereserveerd en de andere kamers in de aanbieding?
Wat denken jullie? Zal het deze zomer rustiger zijn dan normaal? Of blijft iedereen, ook de Amerikanen zelf, toch gewoon op vakantie gaan?
gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
Voor onze komende vakantie, in juni naar Co, SD, Wy, Ut, heb ik toch een aantal hotels gereserveerd.
O.a. in Estes Park Co, misschien druk in het weekend? In Custer SD, in Moab, altijd druk? In Colorado Springs zag ik een mooi, niet te duur hotel, ook daar toch maar gereserveerd.
Maar wat ik me nu afvraag is, zouden de hotels door de recessie dan geen lege kamers hebben, waardoor ze gaan "stunten" met allerlei aanbiedingen? Ik zie mezelf dan al 's avonds aankomen,mijn kamer tegen volle prijs gereserveerd en de andere kamers in de aanbieding?
Wat denken jullie? Zal het deze zomer rustiger zijn dan normaal? Of blijft iedereen, ook de Amerikanen zelf, toch gewoon op vakantie gaan?
gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotels reserveren, of toch maar niet?
Moeilijk hè? Maar als je nu een goed prijs hebt kun je toch altijd reserveren. Zeker in de weekenden en bij drukke plaatsen zoals Moab lijkt me dat niet verkeerd. Kijk wel of je kunt cancelen, dan kun je eventueel altijd op het laatst nog naar iets goedkopers uitwijken als blijkt dat de prijzen gedaald zijn. Als je ziet dat er nog veel vrij is kun je ook ter plekke wellicht wat onderhandelen.
Marianne
Marianne
- druppel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
wij hebben nog nooit gereserveerd. We huren een auto, reserveren het eerste motel ( altijd een motel wat dicht bij de luchthaven ligt ) en verder alles op de bonnefooi. ONderweg halen we bij visiterscenters, welcomecenters, mc donalds en tankstations coupons. Soms zoeken we even op internet, gaan achter het hotel staan ( ja erg he ?? ) en als ze een betere internetdeal hebben reserveren we via internet en stappen doodleuk drie minuten later het motel binnen.
Helaas zijn we wel door schade en schande wijs geworden wat betreft the 4th of july...er is echt nog geen minitentplaatsje te krijgen . Verder hebben we al die jaren nog nooit geen slaapplaats gehad ( en we gaan elke twee jaar een week of 6a7 )
het voordeel van niet reserveren vind ik dat ik altijd eerst vraag of ik de kamer mag zien
Helaas zijn we wel door schade en schande wijs geworden wat betreft the 4th of july...er is echt nog geen minitentplaatsje te krijgen . Verder hebben we al die jaren nog nooit geen slaapplaats gehad ( en we gaan elke twee jaar een week of 6a7 )
het voordeel van niet reserveren vind ik dat ik altijd eerst vraag of ik de kamer mag zien
gymnastics; just do it !
Wij reserveren ook altijd alleen de eerste en de laatste nacht, dicht bij het vliegveld. De laatste nacht reserveren we omdat we een paar keer flink misgekleund hebben ivm een of ander congres dus toen was er in de wijde omgeving geen kamer meer te vinden (betaalbaar bedoel ik dan). Verder doen we alles op de bonnefooi.
Omdat we altijd in september gaan hebben we nog nooit problemen ondervonden en altijd een (betaalbare) kamer kunnen vinden.
Wij vinden het een stuk relaxter reizen want je hoeft niet persé ergens op een bepaalde tijd te zijn. En, vind je het ergens leuk, dan kun je gerust wat langer blijven, dus...
Groetjes en een fijne reis toegewenst!
nicolineC
Omdat we altijd in september gaan hebben we nog nooit problemen ondervonden en altijd een (betaalbare) kamer kunnen vinden.
Wij vinden het een stuk relaxter reizen want je hoeft niet persé ergens op een bepaalde tijd te zijn. En, vind je het ergens leuk, dan kun je gerust wat langer blijven, dus...
Groetjes en een fijne reis toegewenst!
nicolineC
Onze website heeft een nieuw uiterlijk. Nu met routekaartjes van onze USA-reizen en nog meer foto's!
http://www.vacationdreams.nl
http://www.vacationdreams.nl
Wij gaan ook op de bonnefooi...
Nog nooit in Amerika geweest maar ik hoor van iedereen dat het goed te doen is met hotels en motels te zoeken. Je kan een dag van te voren alvast boeken via wifi ofzo.
Ik vind het ook wel spannend maar ik ga voor de gok...
En je kan idd langer blijven , je bent niet gebonden aan een planning en dat spreekt mij heel erg aan, als het leuk is blijf je langer en als het miinder is kan je zo weer weg.
Succes!
Nog nooit in Amerika geweest maar ik hoor van iedereen dat het goed te doen is met hotels en motels te zoeken. Je kan een dag van te voren alvast boeken via wifi ofzo.
Ik vind het ook wel spannend maar ik ga voor de gok...
En je kan idd langer blijven , je bent niet gebonden aan een planning en dat spreekt mij heel erg aan, als het leuk is blijf je langer en als het miinder is kan je zo weer weg.
Succes!
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ben ik met je eens, Marianne, ik heb, met uitzondering van Yellowstone en de Guest ranch bij Badlands NP, alleen maar geboekt via hotelsites, waar ik gemakkelijk kan cancellen.Martin & Marianne schreef:Moeilijk hè? Maar als je nu een goed prijs hebt kun je toch altijd reserveren. Zeker in de weekenden en bij drukke plaatsen zoals Moab lijkt me dat niet verkeerd. Kijk wel of je kunt cancelen, dan kun je eventueel altijd op het laatst nog naar iets goedkopers uitwijken als blijkt dat de prijzen gedaald zijn. Als je ziet dat er nog veel vrij is kun je ook ter plekke wellicht wat onderhandelen.
Marianne
Wat ik al eerder schreef,eerdere jaren reserveerden wij ook nooit wat en dat heeft zelden of nooit problemen gegeven.
Alleen deze reis denk/dacht ik dat het wél nodig zou zijn, bijv. in Moab (daar hebben we eerder wél moeite gehad om een kamer te vinden), in Yellowstone, in Cody en in Estes Park omdat we daar in het weekend zijn.
Maar wat ik me nu afvraag is, zouden de hotels die normaal gesproken wel vol zitten, nu in deze recessie tijd ook vol zitten. En als ze niet vol zitten, zouden ze dan gaan stunten met prijzen? Dát is waar ik nieuwsgierig naar ben.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik boek nooit van te voren,behalve als ik 100% zeker weet dat ik ergens echt ben.
Zeker in het voor- en naseizoen is mijn ervaring dat er altijd wel ergens plek is,het enige wat ik deze keer heb geboekt is een overnachting in de Bright Angel lodge,verder zie ik het wel.
Het annuleren van een boeking vind ik meestal erg lastig,je moet maar net kunnen bellen,je moet alle nummers bij je hebben,en je moet minimaal 24 uur van te voren weten dat je wilt annuleren.
Het zal aan mijn manier van reizen liggen,maar ik weet dat zo ver van te voren niet,maar ik heb vooral geen zin om er rekneing mee te houden.
Zeker in het voor- en naseizoen is mijn ervaring dat er altijd wel ergens plek is,het enige wat ik deze keer heb geboekt is een overnachting in de Bright Angel lodge,verder zie ik het wel.
Het annuleren van een boeking vind ik meestal erg lastig,je moet maar net kunnen bellen,je moet alle nummers bij je hebben,en je moet minimaal 24 uur van te voren weten dat je wilt annuleren.
Het zal aan mijn manier van reizen liggen,maar ik weet dat zo ver van te voren niet,maar ik heb vooral geen zin om er rekneing mee te houden.
-
- Amerika-ontdekker
Normaal gesproken reserveren alleen de eerste nacht en dan al een klein beetje en route. Nooit in de buurt van het vliegveld.
Dit jaar hebben we wat meer gereserveerd oa. in Palm springs.
Dit jaar hebben we wat meer gereserveerd oa. in Palm springs.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 4059 Weergaves
-
Laatste bericht door Melissa1987
-
- 9 Reacties