Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas Hotel Promotions en show discounts

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Las Vegas Hotel Promotions en show discounts

Bericht door SonjaV »

Op deze site: http://www.smartervegas.com/OnlineEmail ... spx?bid=62 kan je hotels en tickets met korting vinden.
Tomsky
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Las Vegas Hotel Promotions en show discounts

Bericht door Tomsky »

Bedankt voor de tip, komt zeker van pas

Grtn
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Welke show raden jullie op dit moment aan? We wouden eigenlijk graag naar Mamma Mia, maar ik zie dat die nu net gedaan is in april! Ook gaan ze beginnen met de Lion King, maar dan zijn wij al weg....

Wat is leuk voor ons(wij zijn rond de 20 jaar)....
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wat dacht je van een van de shows van Cirque du Soleil? Die zijn werkelijk fantastisch.
Voor jullie kan ik "KA" in MGM van harte aanbevelen en anders " O" in Bellagio waar de hele show zich afspeelt in en om het water. Alle show van CdS zijn overigens geweldig.

Wat ik persoonlijk ook fantastisch vind is de Blue Man Group in het Venetian. Iets heel bijzonders!

Mama Mia hebben wij ook gezien in Mandalay Bay. Jammer dat het nu afgelopen is en jullie daar niet meer heen kunnen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jaha
Amerikafan

Bericht door jaha »

Vergeet "Le Reve" in de wynn niet. Ook een cds achtige show (door de zelfde gemaakt die ook cds shows heeft gemaakt).
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

jaha schreef:Vergeet "Le Reve" in de wynn niet. Ook een cds achtige show (door de zelfde gemaakt die ook cds shows heeft gemaakt).
Heb je deze show zelf ook gezien? Ik vond een aantal recensies nl. niet zo positief ("slap aftreksel van...; slaapverwekkend" etc.) Ik ben wel benieuwd naar meer meningen.

diny
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik ben al 2 keer bij Le Reve geweest, en voor dit jaar staat de show weer op de planning, ik vind het de beste show in Las Vegas, in het meest spectaculaire theater met geen enkele slechte zitplaats, doordat je heel dichtbij het water(podium) zit, kun je heel goed de gezichtsuitdrukkingen van de artiesten zien, en ben je heel erg betrokken bij alles wat er in het theater gebeurt, voor en na de show kun je foto's maken van de artiesten, en eventueel een praatje maken met ze, ze staan dan langs de rand van het podium.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hoi Harry

weet jij of deze show nog verder doorloopt dan je nu kan boeken ? Ik zou graag in oktober er naar toe gaan, maar kan er niets over vinden.
Groetjes, Nel
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

De show loopt al vanaf 2005 toen Wynn geopend werd, het theater is speciaal voor de show ontworpen en heeft vele tientallen miljoenen dollars gekost, mijn verwachting is dan ook dat deze show net zoals Mystere en "O" nog vele jaren in Las Vegas te zien zal zijn.
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

Harry schreef:Ik ben al 2 keer bij Le Reve geweest, en voor dit jaar staat de show weer op de planning, ik vind het de beste show in Las Vegas, in het meest spectaculaire theater met geen enkele slechte zitplaats, doordat je heel dichtbij het water(podium) zit, kun je heel goed de gezichtsuitdrukkingen van de artiesten zien, en ben je heel erg betrokken bij alles wat er in het theater gebeurt, voor en na de show kun je foto's maken van de artiesten, en eventueel een praatje maken met ze, ze staan dan langs de rand van het podium.
Aha, wordt het toch nog interessant. Ik ben 2x bij Kà geweest en vond dat de beste show tot nu toe (van wat ik gezien heb : Kà, O, en Blue Man Group). Le Reve ligt nu dus weer terug in de planning.
Masch
Amerikafan

Bericht door Masch »

Wij willen ook naar een show gaan in Vegas en eigenlijk wouden we die ter plekke kopen. We willen graag naar een 'muziek' show (American Superstars of die 'classics' show in Imperial Palace) & een comedy/magic show en de kaarten ter plekke aanschaffen via zo'n stand die je daar veel ziet. Is het toch slimmer (lees goedkoper) om deze van te voren te boeken of kunnen we deze beter ter plekke boeken. Het maakt ons niet echt uit welke show we zien en op welke avond/ tijdstip. We zijn er in totaal 4 nachten (10 t/m 14 juni).
2008 & 2009 Rondreis Zuidwesten
2013 -- Rondreis Florida
2015 & 2017 -- Florida - Orlando --> http://floridams2017.blogspot.nl
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ter plekke boeken is meestal goedkoper, als je hier http://www.tix4tonight.com/ naartoe gaat kun je goedkoper shows boeken, als het je niet uitmaakt naar welke show, kun je zo wat geld besparen, het aanbod varieert elke dag.
Wil je persé een bepaalde show zien, dan kun je beter vantevoren kaartjes boeken, de grote shows zijn toch wel vaak uitverkocht, alhoewel ook deze last hebben van de crisis.
BastiaanS2
Amerikafan

Bericht door BastiaanS2 »

Maar als ik zo een beetje rondkijk kan je naar geen enkele show voor minder dan 90-150dollar? Of zie ik dan iets over het hoofd, het lijkt mij ook best leuk, maar zoveel geld heb ik er niet meer voor over, aangezien de rest van de vakantie ook al vrij duur uit zal vallen verwacht ik... :lol:
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat is zo ongeveer de prijs voor een grote show, je zou als je dat niet uit wilt geven naar bovenstaande ticketbureau's kunnen gaan, om eventueel een iets goedkopere show te kunnen boeken, het is namenlijk wel heel erg leuk om naar een show te gaan.
SuzyQ
Amerika-ontdekker

Bericht door SuzyQ »

Was 2 jaar geleden ook in Vegas en zijn toen naar MamaMia gaan zien met een halfprice ticket gekocht op de Strip voor ongeveer 50$,
zaten toen op de 2e rij , gewoon fantastisch, echt genoten die avond.SuzyQ
Vincent Morit
Amerikafan

SuzyQ schreef:Was 2 jaar geleden ook in Vegas en zijn toen naar MamaMia gaan zien met een halfprice ticket gekocht op de Strip voor ongeveer 50$,
zaten toen op de 2e rij , gewoon fantastisch, echt genoten die avond.SuzyQ

Jaja, maak me maar gek :x :wink:
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

BastiaanS2 schreef:Maar als ik zo een beetje rondkijk kan je naar geen enkele show voor minder dan 90-150dollar? Of zie ik dan iets over het hoofd, het lijkt mij ook best leuk, maar zoveel geld heb ik er niet meer voor over, aangezien de rest van de vakantie ook al vrij duur uit zal vallen verwacht ik... :lol:
Mac King heeft een van de allerleukste shows in Vegas, het is een comedy/magic show waarbij hij schitterende trucs op een gortdroge wijze presenteert. Je lacht je een breuk en de trucs zijn erg goed, ook al zijn ze zonder grote effecten. Deze show kost tussen de 25$ en 35$ dollar, vaak zijn er coupons te vinden in de magazines die in de hotel kamers liggen. Echt een aanrader, hij treedt op in Harrahs.
Als je van standup comedy houdt, dan is Vinnie Favorito de allerbeste in Las Vegas. Hij is zeer rap van tong en grof in de mond, maar absoluut briljant. Hij treedt dagelijks op in de Flamingo. Ook deze kaartjes zijn goed te betalen.
Carlala
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Carlala »

Zou wel graag naar KÁ Cirque du Soleil ™ at MGM Grand willen.
Een ticket uit categorie 4 en 5 zijn te betalen, maar dan zit je misschien helemaal achterin?
En het is natuurlijk een gok als ik in Vegas probeer voor half geld......
We gaan nog even door met twijvelen :mrgreen:
en we houden de promo site in de gaten, nu staat de maand april erop, wij zijn er in juni!
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vincent Morit
Amerikafan

Ik ben van mening dat als je naar zoiets gaat dat je zeker geen 2de rangs kaarten moet gaan aanschaffen...Oke het is wat duurder, maar je moet toch kunnen genieten van iets, en dat gaat moeilijker op het moment als je het minder ziet!!

Ik heb ook een keuze moeten maken tussen de LA Lakers zien vanaf de 3de ring of van de 1ste ring, wat me uiteindelijk 50$ meer kosten per kaartje, maar nu kunnen we echt ervan genieten met goede kaarten!
Carlala
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Carlala »

Je hebt helemaal gelijk, absoluut!
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer