Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto 6 volwassenen
Re: Auto 6 volwassenen
Ding is... die chevrolet express Vans zouden blijkbaar niet meer van de nieuwste zijn, geen 4*4 hebben, weinig comfort hebben, enz...
Heb hier eigenlijk nog niet veel positiefs over gelezen... (plus is maar 8 € goedkoper dan 2 full size SUV)
Enige reden waarvoor ik 2 FULL size SUV's zou inruilen is voor een comfortabele grotere wagen...
Heb hier eigenlijk nog niet veel positiefs over gelezen... (plus is maar 8 € goedkoper dan 2 full size SUV)
Enige reden waarvoor ik 2 FULL size SUV's zou inruilen is voor een comfortabele grotere wagen...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zou gaan voor 2 huurauto's. De aanbieding bij usareisen.de van de Equinox (of gelijkwaardig) zou een mooie optie zijn.cmaxxx schreef: Periode: 05-10-2009 aankomst in SF rond 22.00 terug brengen wagen op 22-10-2009 om 22.00. (vlucht is op 23/10 om 06.00)
Chauffeurs: 1 van 24jaar, 2 van 25 jaar en 1 van 26 jaar
We zijn dus met 6 volwassenen,
Omdat er één bestuurder < 25 jaar is, moet één auto dus via het zogn. U25-Special tarief gehuurd worden. Maar zelfs dan valt het nog niet duur uit.
Uitgaande van bovenstaande kom ik op een huurprijs van auto 1: EUR 537,28 (U25) en auto 2: EUR 477,48. Totaal: EUR 1014,76. Als je dat dan deelt door 6 personen kom je uit op slechts EUR 169,13 per persoon. Geen geld dus!
Roland
Hoi hoi,
Wij gaan ook met zes volwassenen (3 stellen). Nu gaat onze voorkeur erg uit om met 1 auto te rijden.
Kan iemand ons vertellen of een 8-persoons mini-van groot genoeg is of dat we dan echt voor zo'n A-team busje moeten gaan?
We gaan van Phoenix naar San Francisco in september.
Groet,
de zusjes
Wij gaan ook met zes volwassenen (3 stellen). Nu gaat onze voorkeur erg uit om met 1 auto te rijden.
Kan iemand ons vertellen of een 8-persoons mini-van groot genoeg is of dat we dan echt voor zo'n A-team busje moeten gaan?

We gaan van Phoenix naar San Francisco in september.
Groet,
de zusjes
- druppel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
wij zijn vier jaar geleden met 4 volwassenen en 2 kinderen onderweg geweest met een minivan 8 persoons...NOOIT WEER ! de kinderen zaten achterin helemaal ingebouwd in de bagage ( nu nemen wij zelf bijna niets mee...3 koffers voor vier personendat is incl tent,sl;aapzakken en slaapmatjes, maar de anderen hadden twee riante koffers per persoon, hadden elk een koelbox enz. enz. )
We hebben onderweg een dakzak gekocht ( een soort zak die je met banden op het dak vastmaakt ) en hebben alle matjes, tenten, slaapzakken en 1 koffer van ons daarin gedaan ..maar zelfs toen was het voor de kids die achterin zaten nog steeds niet leuk .
We hebben onderweg een dakzak gekocht ( een soort zak die je met banden op het dak vastmaakt ) en hebben alle matjes, tenten, slaapzakken en 1 koffer van ons daarin gedaan ..maar zelfs toen was het voor de kids die achterin zaten nog steeds niet leuk .
gymnastics; just do it !
Afgelopen zomer hebben wij een rondreis in ZW USA gemaakt in een Toyota Sienna met 6 personen (gezin met vier volwassen kinderen) Voor ons was dit prima. We hadden allemaal een flinke roltas mee (60 cm breed). Deze konden achter de derde bank. De bagageruimte was daarmee half tot driekwart gevuld. Maar onderweg komen daar natuurlijk boodschappen en aangekochte spullen bij. De derde bank konden we opsplitsen. Eenderde van de deze bank was ingeklapt voor een grote koelbox. Verdeling: twee personen voorin, drie personen op de tweede rij en een persoon op de derde rij. Dit jaar gaan we weer en willen we het weer zo doen. We hebben ook wel gekeken naar grotere wagens, maar voor ons wegen de voordelen daarvan niet op tegen de veel hogere kosten.
Zie ook deze link over volgepakte Toyota Sienna's en andere grote wagens: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8920
Thanks! Erg handig deze link.
Wij zullen met zes personen van 24-28 jaar gaan rondtouren. We hebben afgesproken dat we allen één grote sporttas meenemen plus wat kleine handbagage (en daar komt nog een koelbox bij). Ik denk dat dat dan wel moet passen. Ik ga er vanavond eens goed naar kijken en vergelijken. Bedankt voor de reacties!
Wij zullen met zes personen van 24-28 jaar gaan rondtouren. We hebben afgesproken dat we allen één grote sporttas meenemen plus wat kleine handbagage (en daar komt nog een koelbox bij). Ik denk dat dat dan wel moet passen. Ik ga er vanavond eens goed naar kijken en vergelijken. Bedankt voor de reacties!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 5005 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 8 Reacties