Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

auto in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sunnygoeswest
Amerikafan

auto in Las Vegas

Bericht door Sunnygoeswest »

Onze laatste 3 dagen van de vakantie zitten wij in Las Vegas. Vanaf daar vliegen wij weer terug naar Amsterdam.
Mijn vraag is nu of ik mijn auto beter kan houden voor die 3 dagen dat ik in Las Vegas zit of is het handiger om die bij aankomst in Las Vegas al in te leveren bij de verhuurder. Ik heb namelijk geen idee in hoeverre je daar een auto nodig hebt?
We willen wel naar de outletshopping maar dat kan natuurlijk ook met een taxi.

Wat raden jullie ons aan? auto inleveren en 3 dagen gebruik maken van taxi of openbaar verhuur of lekker de auto houden en pas inleveren op het vliegveld?

Sunny
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: auto in Las Vegas

Bericht door hekkie »

Dit onderwerp is hier al vaker aan de orde geweest. Persoonlijk zou ik absoluut niet zonder auto willen zitten in Las Vegas. De afstanden zijn behoorlijk groot en zeker als je drie dagen hebt kun je beter uit de voeten en eventueel nog wat anders gaan zien. Vlakbij Vegas heb je bijvoorbeeld het Red Rock Canyon NCA, een prachtig park om even te bezoeken voor een paar uurtjes en de nodige afwisseling.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Lekker de auto houden, het maakt het leven in Las Vegas zo veel simpeler.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Ook ik kies voor het houden van de auto tot aan de vlucht naar huis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
BastiaanS2
Amerikafan

Bericht door BastiaanS2 »

Ik weet niet wat je betaald voor die paar dagen de auto, maar voor het parkeren betaal je in Vegas (bijna) niets.. (toch?) en die taxi is natuurlijk een stuk duurder per kilometer, als je alleen in je hotel zit die drie dagen, en 1 dag naar de outletshopping toe gaat dan kan het inderdaad goedkoper zijn de auto in te leveren -kan ik mij voorstellen- maar met een paar extra activiteiten zou ik lekker de auto houden..
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Behalve de tip voor de Valet-guy (of girl), als je auto laat parkeren, kost het verder niets..
Volgensmij kan je in veel hotels ook wel zelf parkeren (hebben we igg bij Flamingo hotel en Ceasers Palace wel gedaan.)
En dat is volgensmij bijna altijd gratis...
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
jaha
Amerikafan

Bericht door jaha »

BastiaanS2 schreef:Ik weet niet wat je betaald voor die paar dagen de auto, maar voor het parkeren betaal je in Vegas (bijna) niets.. (toch?) en die taxi is natuurlijk een stuk duurder per kilometer, als je alleen in je hotel zit die drie dagen, en 1 dag naar de outletshopping toe gaat dan kan het inderdaad goedkoper zijn de auto in te leveren -kan ik mij voorstellen- maar met een paar extra activiteiten zou ik lekker de auto houden..
Volgens mij betaal je alleen in fremont street. Als je dan even gokt kun je je parkeerkaart afstempelen en heb je ook gratis geparkeerd maar verder kan ik me niet herinneren of we ooit ergens betaald hebben.

Ik zou zeggen houden. Het is gewoon veel lekkereder om te kunnen gaan en staan waar je wil. Taxi is best wel duur.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Volgens mij betaal je alleen in fremont street. Als je dan even gokt kun je je parkeerkaart afstempelen en heb je ook gratis geparkeerd maar verder kan ik me niet herinneren of we ooit ergens betaald hebben.
Op de parkeerplaats en in parkeergarage van "Plaza" kan je gratis parkeren tegenwoordig.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Dat ligt er maar aan wat je tegenwoordig noemt.
Vorig jaar oktober was er geen betaling vereist, in december(kerst) moest er $5,00 betaald worden.
De bon kon overigens weer bij de casher van het Plaza worden omgewisseld voor cash, hij hoefde niet gevaluideerd te worden.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
kraaltje
Amerikafan

Bericht door kraaltje »

wij zijn 10 dagen in vegas en hebben gewoon een auto voor die 10 dagen.lekker makkelijk hoor,je kan overal heen,ik zou hem dus gewoon houden als ik jou was.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer