Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fotoboek gezocht over canyons en valleys in Utah en Arizona

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Fotoboek gezocht over canyons en valleys in Utah en Arizona

Bericht door jerbia »

Karin, als jij vrijdag de dvd's komt omruilen, kun je dan dat boek meenemen zodat ik er even in kan kijken :mrgreen: Het lijkt me namelijk een geweldig mooi boek!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Haha, doe ik :mrgreen:
Het formaat is helemaal niet groot, maar er staan echt heel veel mooie foto's in.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Zo juist zijn bij mij de twee andere boeken "Photographing the Southwest" volume 1 (Southern Utah) en volume 2 (Arizona) bezorgd. Ze zien er geweldig uit, de inhoud bedoel ik dan. Mooie foto's en prachtige beschrijvingen.

Ik ben helemaal blij....... :D

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jochen79
Amerika-ontdekker

Bericht door Jochen79 »

en ik blijf maar wachten :(
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Niet wanhopen Jochen. Je hebt toch bericht gehad dat ze verstuurd zijn en zouden aankomen op 21 april? Bij stond in de mail 6 april, dus het lijkt me logisch dat het bij jou nog eventjes kan duren. Het is bij mij in ieder geval dus veel eerder dan ze hadden aangegeven.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Ook bij ons zijn de twee nog ontbrekende delen vandaag in de brievenbus geploft :D
Jochen79
Amerika-ontdekker

Bericht door Jochen79 »

Nog steeds niets ontvangen... vrees een beetje dat het verloren is gegaan.
Iemand hier al ervaring mee met Amazon?
Is geshipt op 10 maart en besteld op 2 maart en voorlopig nog niets ontvangen...
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Iwan & Evelien »

Hi Jochen,

Ik zou me inderdaad een beetje zorgen gaan maken. Een mailtje of telefoontje naar Amazon kan geen kwaad. Aan de andere kant, het zou me ook niet verbazen als het aan de kant van de PTT misloopt. Geregeld worden bij mij vergeefs pakketjes aangeboden en "vergeet" men om een briefje achter te laten. Als je er dan niet zelf achteraan gaat wordt het pakket na enkele weken retour afzender gestuurd, zonder dat jij er wetenschap van hebt.

Succes,
Iwan
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Ik heb op 25 maart 3 boeken besteld, 26 maart "geshipt"en vandaag zijn er al 2 binnengekomen. Het laatste boek is gister "geshipt".
De boeken zijn echt prachtig!
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Welke verzendingsmethode hebben jullie kozen? Aangezien jullie ze binnen 2 a 3 weken in huis kregen hebben jullie allicht niet de standaard (tragere) verzending genomen?

Ze zijn bij mij op 6 april verzonden en hun verwachte leveringsdatum is 18 mei (volgens hun mail en order-pagina). Die komen met een roeibootje van Amerika zeker? :roll: :wink:

Ik vertrek maar op 11 juni, dus superdringend is het niet, maar je kent dat hé...
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Mijn ervaring is dat de boeken binnen een week na verzending binnen zijn. Bij Amazon bouwen waarschijnlijk een erg 'veilige' marge in om gezeur te voorkomen ;)
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Denk het ook, al tal van zaken overzee gekocht via internet en ze waren altijd binnen de week of 2 binnen, afhankelijk van hoe hard de douane wil werken die dag.. ;)
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik ben door deze topic helemaal enthousiast geworden over de boeken van Photographing the Southwest en heb deel 1 en 2 meteen via Amazon.com besteld. Mijn eerste aankoop met een creditcard, die ik speciaal voor mijn reis naar Amerika heb aangeschafd :D Verder heb ik ook nog de boeken Fodor's California 2009 en Las Vegas 2009 erbij besteld. Ik was incl. verzendkosten 63,19 euro kwijt en er staat dat ze tussen 6 en 27 mei bezorgd zullen worden, maar als ik dat hier zo lees, komen ze waarschijnlijk wel eerder :D
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer