Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
TSA-sloten voor bagage
Re: TSA sloten
En zelfs dan bied het geen veiligheid. Op de laatste trip van hubby werd van zijn koffer het TSA-slotje doorgeknipt :dunno:
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Dat is wel heel erg lullig dan. Toch raar, mijn vader en ik hebben allebei een harde koffer (met dus een riem met TSA-slot), en die zijn beide in totaal enkele keren gecontroleerd door de TSA (dan zit er zo'n briefje in). Maar alles is er heelhuids uitgekomen, inclusief de sloten...
Ik heb de riem ook meer gekocht om een beveiliging te hebben tegen het openspringen van de sloten van de koffer zelf. Een spanband leek me daarbij niet zo geslaagd, omdat je daar altijd meters overhoudt die je ergens tussen moet proppen. (hoewel dat ook geen probleem bleek te zijn toen ik in de VS een extra koffer had gekocht en om de oude koffer daarna dus wél een spanband had gebonden)
Ik heb de riem ook meer gekocht om een beveiliging te hebben tegen het openspringen van de sloten van de koffer zelf. Een spanband leek me daarbij niet zo geslaagd, omdat je daar altijd meters overhoudt die je ergens tussen moet proppen. (hoewel dat ook geen probleem bleek te zijn toen ik in de VS een extra koffer had gekocht en om de oude koffer daarna dus wél een spanband had gebonden)
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben normaal ook altijd zo'n kofferriem met TSA-slot om onze hardschalen koffers maar de laatste twee keren kwamen de koffers zonder de kofferriem aan, dus die laten we voortaan ook maar achterwege 

Wat toevallig, ik lees nu voor het eerst over de TSA slotjes en ik heb gisteren die van de Aktion gekocht (bedoeld om mijn portomonee te bevestigen in mijn rugzak...). Deze waren wel heel goedkoop, zijn dit de juiste?
Heb ik dan een kofferriem nodig verder en waar koop ik dit?
Hoeveel koffers mag je eigenlijk mee nemen bij United Airlines, is dat 1 of 2 per persoon?
Heb ik dan een kofferriem nodig verder en waar koop ik dit?
Hoeveel koffers mag je eigenlijk mee nemen bij United Airlines, is dat 1 of 2 per persoon?
Re: TSA-sloten voor bagage:echt drie per koffer nodig?
De TSA slotjes zijn voor ongeveer €1,50 te koop bij de Aktion.
Idemvana schreef:Wij ook niet hoor!Clint schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit mijn koffers op slot heb gedaan
Marjon
Een drugman stopt het juist in een koffer met slotje, dan weet hij zeker dat JIJ de schuld krijgt.hoe groot is de kans dat iemand juist in mijn koffer drugs wil verstoppen?

Zonder slot ben je als reiziger veel veiliger. Je kunt gewoon zeggen dat jan en alleman zomaar vanalles in je koffer heeft kunnen stoppen.
Als je vanuit Nederland reist kun je net zo goed je koffer in laten sealen voor een paar euro's. Als het plastic eraf is weet je dat iemand in je koffer is geweest, is het de TSA geweest dan weet je dat ook want dan ligt er een briefje in je koffer. En als je het bonnetje van het sealen bewaard heb je ook gelijk bewijs dat je het ingesealed had. Ik denk dat dit een betere beveiliging is dan een universeel slotje of een stukje draad.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je mag 2 koffers per persoon meenemen van max.23 kg. per stuk.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben van die riemen met TSA slot vorig jaar gekocht bij de kijkshopPetra schreef:Heb ik dan een kofferriem nodig verder en waar koop ik dit?
Els
Hier weer één.Harry schreef:vana schreef: Wij ook niet hoor!
Marjon
Hier nog één die de koffers gewoon open laat.
Maar mijn hardschalen koffers die hebben ten eerste geen mogelijkheid om door TSA-sloten gesloten te worden....
De koffer heeft bij mijn weten geen TSA-Slot.
En ik lever mijn koffers bijna gelijk in.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Daar zijn wel riemen met TSA slot voor, die heb ik vorig jaar bij de kijkshop gekocht.1250 schreef:Maar mijn hardschalen koffers die hebben ten eerste geen mogelijkheid om door TSA-sloten gesloten te worden....
Els
Bij mij waren ze er een tijd terug ook afgeschoven, ze hingen er nu zo'n beetje bij omdat ik ze door het handvat heen gehaald had (just in case, en dat bleek dus nodig te zijn). Ik denk dus ook dat het niet echt veel nut heeft om een riem met slot te nemen, je schuift ze er vrij gemakkelijk af kennelijk.jerbia schreef:Wij hebben normaal ook altijd zo'n kofferriem met TSA-slot om onze hardschalen koffers maar de laatste twee keren kwamen de koffers zonder de kofferriem aan, dus die laten we voortaan ook maar achterwege
Een riem kan je toch zo doorknippen?
Ik gebruik wel altijd een riem om mijn koffer tegen openspringen maar niet voor beveiliging.
Ik snap eigenlijk niet wanneer er wat in gedaan kan worden of gestolen kan worden.
Ik kom meestal op de luchthaven aan, check-in en ik ben af van mijn koffer!
Bij het ophalen van de bagage band van de koffer staan er altijd Sercuritity guards dus dan kan er ook niet veel gebeuren.
Ik maak mij er iniedergeval weinig zorgen over.
Ik gebruik wel altijd een riem om mijn koffer tegen openspringen maar niet voor beveiliging.
Ik snap eigenlijk niet wanneer er wat in gedaan kan worden of gestolen kan worden.
Ik kom meestal op de luchthaven aan, check-in en ik ben af van mijn koffer!
Bij het ophalen van de bagage band van de koffer staan er altijd Sercuritity guards dus dan kan er ook niet veel gebeuren.
Ik maak mij er iniedergeval weinig zorgen over.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het is te hopen dat alle mensen die op de bagageafhandeling te vertrouwen zijn.
Zonder gekheid, je kan overal wel een scenario bedenken waar er iemand kwaad wilt en wat in je koffer stopt of er iets uithaalt.
Stop daarom geen electronica in je koffer,maar neem dat mee als handbagage.

Zonder gekheid, je kan overal wel een scenario bedenken waar er iemand kwaad wilt en wat in je koffer stopt of er iets uithaalt.
Stop daarom geen electronica in je koffer,maar neem dat mee als handbagage.
Daar zou je voor de gein eens wat onderzoek in moeten stoppen.. ik heb een neefje die bij de Marechaussee op Schiphol werkt en van wat ik heb gehoord werkt daar veelal het 'scum of the earth'.. nu zal het niet zo erg zijn als dat ik het nu beschrijf maar zo wordt er wel over gedacht.. het is zelfs zo erg dat hij in zijn eerste maanden niet eens op de bagageafhandeling en dergelijke mocht komen voor zijn eigen veiligheid, kun je nagaan..Annie schreef:Het is te hopen dat alle mensen die op de bagageafhandeling te vertrouwen zijn.![]()
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: TSA-sloten voor bagage
Ik heb er ook wel verhalen over gehoord.
Maar ook de TSA sloten of kofferriemen zijn niet veilig en je bent verplicht om je koffer open te laten.
Ik heb altijd het idee, als je je koffer op slot doet, het een vorm van schijnveiligheid is.
Na al onze reizen is er nooit iets onrechtsmatig met onze koffers gebeurd,ik denk dat ze eerder iets uit mijn koffer zullen halen dan erin stoppen.
Dat ze na of tijdens controle niet zo correct met je spullen omgaan, vind ik minder.
Ik heb een keer een grote bende inmijn koffer aan getroffen.
Maar ook de TSA sloten of kofferriemen zijn niet veilig en je bent verplicht om je koffer open te laten.
Ik heb altijd het idee, als je je koffer op slot doet, het een vorm van schijnveiligheid is.
Na al onze reizen is er nooit iets onrechtsmatig met onze koffers gebeurd,ik denk dat ze eerder iets uit mijn koffer zullen halen dan erin stoppen.
Dat ze na of tijdens controle niet zo correct met je spullen omgaan, vind ik minder.
Ik heb een keer een grote bende inmijn koffer aan getroffen.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik las vorige week nog iets in de krant over een diefstal van bagage op Schiphol.
Edit: gevonden
Marjon
Edit: gevonden
Marjon
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit zijn wel allemaal spullen die ik niet in de koffer zou stoppen.De gealarmeerde marechaussee vond bij een huiszoeking in de woning van de verdachte in Haarlem meer dure spullen, zoals laptops, digitale camera's, parfums, videocamera's en navigatieapparatuur
Die onderbroek van de Zeeman, zullen ze er wel in laten zitten, denk ik.

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wij hebben van die 'reiszakken',type Hedgren' dus zelfs geen zachte koffers.
Ik doe ze niet op slot. Op al onze vliegreizen toch een dertigtal, wat betekent, 60 vluchten, nog nooit iets gestolen. (hout vasthouden)
Volgens mij, slot of geen slot, als ze je koffer willen opendoen, dan gebeurt dat , welk soort koffer ook.
Carine
Ik doe ze niet op slot. Op al onze vliegreizen toch een dertigtal, wat betekent, 60 vluchten, nog nooit iets gestolen. (hout vasthouden)
Volgens mij, slot of geen slot, als ze je koffer willen opendoen, dan gebeurt dat , welk soort koffer ook.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Vanaf het moment dat jij je koffer afgeeft bij de incheckbalie tot het moment dat je weer van de band pakt, heb je er zelf geen zicht meer op, en héél veel andere mensen wel1250 schreef: Ik snap eigenlijk niet wanneer er wat in gedaan kan worden of gestolen kan worden.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3059 Weergaves
-
Laatste bericht door kevin123