Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in Los Angeles gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotel in Los Angeles gezocht

Bericht door jokaluma »

bastiaan google is your friend.
dit vond ik :
For those who are not happy with the expensive valet you *might* be able to get lucky parking outside the residences behind the hotel.
en
The $30 valet is steep... but we never used it. We found street parking a block away, and walked. Problem solved! Great place to stay! Highly recommend
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BastiaanS2
Amerikafan

Bericht door BastiaanS2 »

Bedankt!! Dat word denk ik dan inderdaad dit hotel voor mij.. Ik hoop dat het gaat lukken.. Ik hou jullie zeker op de hoogte!

En google is my friend already! maar ik heb het niet kunnen vinden..:) Gelukkig jij wel.. nogmaals bedankt..:)
judith31
Amerika-ontdekker

Bericht door judith31 »

Wij gaan misschien ook nog via priceline proberen voor polamar of een ander hotel in hollywood, beverly hills- w hollywood of santa monica. Had al aantal vragen bij onderwerp priceline gezet op dit prikbord.

Aangezien dit topic over LA gaat nog even de vraag over hotel polamar: is hier in de buurt ' s avonds veel te doen: restaurantjes, bars of clubs?
Liggen de 4* hts in Hollywood toch meer aan de " goede" kant van hollywood of meer richting de wat mindere buurten waar je beter ' s avonds niet kunt lopen?

Alvast bedankt...
BastiaanS2
Amerikafan

Nou, ik heb wat minder geluk dan harry volgens mij, ik heb inmiddels besloten dat ik maar 3 nachten palomar nodig heb, en dat ik het nachtje ervoor in een goedkoop motelletje in barstow overnacht.. Dat komt wel leuk uit in de route..

Dus ik denk... gewoon doen, ik ga boeken op priceline! dus ik bied 95$ op Westwood, en het word afgewezen.. daarna 3x met 5$ verhoogt dmv een rebid zone namelijk de volgende:

culver city
Lawndale
Redondo..

Maar geen succes.. heeft iemand nog tips, of zal het op mijn data niet geschikt zijn? En zou ik meer kans hebben als ik toch die vierde nacht erbij pak? Lijkt mij niet, want dit is een nacht van zaterdag naar zondag..

Ik hoor het graag mensen!

Groeten, Bastiaan
BastiaanS2
Amerikafan

Ongeduldigheid heeft toegeslagen, ben toch voor het LAX district gegaan, en heb het sheraton gewonnen voor 64$ per nacht.. incl weekend nacht ben ik nu 230$ kwijt incl alle taxes&fees..

Alle mensen bedankt voor de moeite! En ik ga er zelf wat leuks van maken daar op LAX.. :) Ik rijdt toch de hele dag rond met mn huurautootje, en kom savonds terug, dus dat er alleen een groot vliegveld in de buurt zit ipv een gezellige uitgaansbuurt vind ik niet zo spannend, en de laatste nacht moet ik toch om 4:30 op het vliegveld zijn.. dan is het toch wel lekker dat je minimaal hoeft te rijden..
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Veel plezier en ik denk dat het je goed zal bevallen! Volgens mij toch een prima keus. Ik zou het ook zo doen, rijden moet je toch daar in LA.
BastiaanS2
Amerikafan

lijkt mij ook ja, het lijkt mij een prima hotel, en zo slecht is die tripadvisor review nog neit eens, en daarnaast heb ik eens verder gekeken dan tripadvisor, en zijn er veel reviewsites prima tevreden over.. en dat zijn dan nog mensen die er 3x zoveel voor betalen als ik heb gedaan..

Mijn verwachtingen stel ik ook gewoon niet hoog in, ik zit namelijk in furnace creek voor 88euro, en dit is qua uitrusting ook geen kurhaus, daarbij is sheraton nog een hap goedkoper, dus prima priceline reservering zou ik zo zeggen..

Het palomar had echt wel leuk geweest, maar ik zat al op 115dollar ex taxes.. nou.. ben blij dat ik nu voor de helft in het palomar zit, lekker centraal in LA..
Tom&Camille
Amerika-ontdekker

Bericht door Tom&Camille »

Jozzy schreef:Als je de locatie van het Hollywood City Inn al oké vindt (i.v.m. het vliegen), kun je ook kijken naar het Travelodge Hollywood motel wat daar in de buurt zit (Vermont/Sunset). Dat is een simpel motelletje (net als de Hollywood City Inn volgens mij) voor ongeveer dezelfde prijs, en het beviel mij in elk geval prima voor de drie nachten dat ik er zat.

Ook heb ik één nacht geslapen in het Quality Inn & Suites in Hermosa Beach. Dat is wel wat duurder (ong. $100 à $110 pkpn), maar ook een stuk dichter bij de luchthaven. Beviel mij ook prima (we hadden een grote kamer!), en er zit ook best een aardig ontbijt bij. Het hotel zit overigens vlakbij het strand, dus dat is ook lekker. Het is gelegen aan het zuidelijke eindpunt van Aviation Blvd (op de kruising met State Route 1), dus je hoeft alleen maar Aviation Blvd af te rijden (wel 7 mijl) naar de meeste rental car companies. Veel stoplichten onderweg ( ;) ), maar wel lekker makkelijk voor midden in de nacht (en ook als je net aankomt in de VS; jetlag enzo).
Ik had al ergens gelezen dat Travelodge Hollywood-Vermont/Sunset in een nare buurt zou liggen ... klopt dit? Of moeten wij ons daar niet zo druk in maken?
alvast bedankt voor de reacties!

mvg
C&T
Jozzy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Jozzy »

Tsja, ik heb zelf niet het gevoel gehad in een slechtere buurt rond te wandelen, maar ik let sowieso altijd goed op m'n spullen en ben niet bang aangelegd. Nou ja, niet wat dit betreft. ;) Je moet natuurlijk wel goed op je spullen letten (waardepapieren op je lijf dragen), net als in elke stad eigenlijk, en dan komt het wel goed. En je auto zo instellen dat 'ie automatisch de deuren afsluit als je 'm in Drive zet (en pas weer opent als je de sleutel uit het contact haalt) geeft ook een veiliger gevoel als je in de stad rondrijdt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer