Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in LA bij LAX goedkoop met een reden?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
BastiaanS2
Amerikafan

Re: Hotel in LA bij LAX goedkoop met een reden?

Bericht door BastiaanS2 »

Ik neig toch weer naar een 4*hotel bij LAX, dan is het het zekerst dat je een fijn bed krijgt, en het is voor een klein prijsje..

Ik ben van plan om 'smorgens te vertrekken met de auto, en de hele dag lekker rond te struinen, te winkelen, te zonnen, lekker op het strand te liggen en eten.. En vervolgens na het avondeten weer terug te keren naar het hotel..

Zodoende heb ik volgens mij geen last van de buurt van het hotel die niet gezellig zou zijn..

En daarnaast zit ik lekker dichtbij het vliegveld voor mijn terugreis..

Ik vind trouwens dat LAX nog best centraal ligt als je een kaart van LA bekijkt, santa monica, manhattan beach, enzovoort zijn best aan te rijden.. (we hebben die huurauto niet voor niets tot en met het laatste moment.. :D )
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

maar je kan in LA wel op meerdere plaatsen goed slapen voor niet al te veel hoor
Travelodge Hollywood is een bekende op dit forum, beviel ons prima
En ook Orchid Suites in Hollywood is erg populair
BastiaanS2
Amerikafan

Maar niet al te veel haalt het in mijn optiek niet bij de volgende voorbeelden van priceline:

57dollar voor Renaissance Montura ****
60dollar voor Sheraton Gateway LA ****
61dollar voor Westin LAX ****

Of zie ik iets over het hoofd? Want dit klinkt toch wel interessant.. tel er wat tax en parking 10-15dollar bijop, en je slaapt voor minder dan 90dollar per nacht inclusief in bovenstaande hotels.. :P
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Wij hebben in het Sheraton en in het Westin geslapen. Bij Hotwire was het een paar weken geleden het Sheraton. Dit hotel is beter dan het Westin. Hotwire is misschien wel iets duurder dan priceline. Bij ons kwam het voor een vierpersoonskamer uit op 51 euro.
Laatst gewijzigd door usa2008 op 12 mar 2009, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
BastiaanS2
Amerikafan

Hallo,

Inderdaad lijkt ook uit reviews het sheraton beter te zijn..

Volgens mij staat het sheraton op dit moment beschikbaar voor mijn data voor 337 dollar voor 4 nachten, inclusief taxes&fees
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

op hotwire heb je dat gezien neem ik aan ?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ed09
Amerika-ontdekker

Bericht door Ed09 »

Dag iedereen,

Wij komen 's avonds aan in LA rond 20u (juli); dan nog wachten op de bagage en de auto oppikken.
Als wij dan nog geconcentreerd door LA moeten rijden om naar het hotel te zoeken? Ik weet het niet.

Daarom denken wij ook te kiezen voor een hotel aan de luchthaven voor 2 nachten.
Wij hebben dus 1 volledige dag in LA. Zoeken op dit forum heeft mij veel bijgebracht (ook twijfels).
Sommigen vinden LA niets, anderen 'genieten' hier meerdere dagen.

Wij willen 1 dag om door LA te cruisen; je kan het niet een citytrip noemen maar toch hoop ik dat we een indruk krijgen van de stad.
Doel is te zien wat wij kennen van TV; wat de meeste zullen doen.

Door de jetlag zullen wij wel vroeg wakker zijn.
Daarom had ik het volgende plan:

- 's morgens vroeg naar Mulholland drive
- daarna naar Warner Bros voor een studio tour
- rond de middag toeren naar het hollywood sign voor een foto, door beverly hills (volgens de meeste kenners is hier niet veel te zien)
- Walk of Fame
- Rodeo drive
- als er 's avonds nog tijd en goesting over is... Venice beach voor een lekker terrasje om iets te eten (voorstel?).

Ik hoor hier veel opmerkingen over de afstand van LAX naar de bezienswaardigheden. Valt dit niet mee?
Na opzoekingen op google maps kom ik voor dit rondje uit op ongeveer 70 mile en 2u15 rijtijd (bij drukte 3u30).

Het zal een drukke dag worden.

Zijn er kenners die dit al geprobeerd hebben?
Problemen?

Tips zijn meer dan welkom.

Alvast bedankt.

Ed
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Hou er rekening mee dat het verkeer in L.A. vaak vast staat of heel langzaam rijdt, ook buiten de spits. :cry:
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

In LA vonden wij de Farmers Market (http://www.farmersmarketla.com/) leuk (lunchen).
Vlak daarnaast The Grove http://www.thegrovela.com/: winkels, park en fonteinen.
BastiaanS2
Amerikafan

jokaluma schreef:op hotwire heb je dat gezien neem ik aan ?

Ja, op hotwire, ik kan eigenlijk met 90% zekerheid zeggen aan de hand van de emenities dat dit het shereton is.. En als ik van zaterdag tot woensdag hier verblijf beloven ze me een prijs van 73$ per nacht ex tax en fees.. dus 337 incl.. Dat is toch een mooie deal lijkt mij voor 4 nachten incl een zaterdag-zondag, als ik nog zekerder kan worden dat dit inderdaad het sheraton is ( ik heb een identificatie verzoek op betterbidding gezet waar ik nog op wacht) dan ga ik dat maar boeken denk ik..

Is inderdaad misschien niet het allergoedkoopste wat ooit voor het sheraton is betaald, maar een hele nette redelijke prijs, voor een LAX hotel die een lekker bedje wel kan garanderen.. met meer zekerheid vooraf dan priceline mij kan bieden..
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

ja zeker doen ! Als je het wint zet je het dan in dit topic viewtopic.php?f=10&t=13285 ??
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BastiaanS2
Amerikafan

haha, we switchen een beetje tussen twee topics door nu... maar ik twijfel nogal tussen dit aanbod via hotwire, of de in totaal 110 $duurdere oplossing waar harry ook voor gegaan is via priceline.. in Westwood..

En uiteraard laat ik het in de topics even weten, zowel in 'ons topic' als ik het topic van better bidding.. Alles om deze gigantische informatiebronnen in stand te houden... !!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer