Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping/zwembad Death valley
Camping/zwembad Death valley
Hoi.
Wij overwegen om in DV de camping bij furnace te nemen.
Nu vroeg ik me af; mag je dan gebruik maken van het zwembad van de Ranch/Inn
Aangezien de camping er los van staat, altans als ik het goed zie.
Wij overwegen om in DV de camping bij furnace te nemen.
Nu vroeg ik me af; mag je dan gebruik maken van het zwembad van de Ranch/Inn
Aangezien de camping er los van staat, altans als ik het goed zie.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Camping/zwembad Death valley
Hoi Ieneke,
De Furnace Creek Campground beschikt niet over showers, maar je kunt tegen betaling van $ 3 gebruik maken van de showers op de Furnace Creek Ranch en die $ 3 geeft dan tevens toegang tot de swimmingpool.
Gr. Marjan
De Furnace Creek Campground beschikt niet over showers, maar je kunt tegen betaling van $ 3 gebruik maken van de showers op de Furnace Creek Ranch en die $ 3 geeft dan tevens toegang tot de swimmingpool.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt zowel bij Furnace Creek Ranch als bij Furnace Creek Inn een zwembad, maar die laatste is in de zomermaanden gesloten.
Bij de Ranch kun je zonder problemen gebruik maken van het zwembad. Ik weet niet of je officieel er voor moet betalen als je niet bij de ranch overnacht, maar er is geen controle.
Marianne
Bij de Ranch kun je zonder problemen gebruik maken van het zwembad. Ik weet niet of je officieel er voor moet betalen als je niet bij de ranch overnacht, maar er is geen controle.
Marianne
Wij hebben ook een overnachting in Death Valley in onze route ingepland (13/14 juni 2009).
Hierbij valt het ons op dat er voor die periode geen campground reserveringen mogelijk zijn in Furnace Creek, en veel andere campgrounds dan al gesloten zijn.
Is dat misschien omdat die periode zo rustig is dat er plaats in overvloed is en we daar makkelijk zonder reservering terecht kunnen ?
We weten namelijk dat we hier nog nét zijn voor je er van RoadBear niet meer doorheen mag.
Groetjes, Sprokkel
Hierbij valt het ons op dat er voor die periode geen campground reserveringen mogelijk zijn in Furnace Creek, en veel andere campgrounds dan al gesloten zijn.
Is dat misschien omdat die periode zo rustig is dat er plaats in overvloed is en we daar makkelijk zonder reservering terecht kunnen ?
We weten namelijk dat we hier nog nét zijn voor je er van RoadBear niet meer doorheen mag.
Groetjes, Sprokkel
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor Death Valley is het in de zomer laagseizoen, vandaar dat div. zaken gesloten zijn. Ook is het reserveren voor de campground op Furnace dan niet noodzakelijk. Voor de meeste mensen is het veel te heet in de zomer om daar te overnachten.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ja inderdaad. Ik zou niet in Death Valley overnachten. Het is echt niet te doen in een tentje in die hitte lijkt me.
In een tentje waren we dat gelukkig ook niet van plan, al zou het misschien wel een leuke 'try before you die' uitdaging zijn...
Wij gaan het in een camper proberen.
Nog héél warm gok ik, maar daarmee toch ook niet minder leuk ?

- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben wel eens in een tentje daar gecampeerd, errug heet......
De jaren erna sliepen we op Furnace Creek Ranch in een cabin met airo! Toch vond ik het een geweldige ervaring om een keer mee te maken.
Marjan

De jaren erna sliepen we op Furnace Creek Ranch in een cabin met airo! Toch vond ik het een geweldige ervaring om een keer mee te maken.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ben het met Marjan eens. Is geweldig om een keer mee te maken, hoewel je niet veel zult slapen.
Vorig jaar hebben wij overnacht op de Furnace Creek ranch en reden uit nostalgische overwegingen even over de camping, maar alles zat dicht en er stond (dus) niemand.
Vorig jaar hebben wij overnacht op de Furnace Creek ranch en reden uit nostalgische overwegingen even over de camping, maar alles zat dicht en er stond (dus) niemand.
Nou, dan zullen we wat anders moeten verzinnen om de tijd te doden.marionmarloes schreef:Ben het met Marjan eens. Is geweldig om een keer mee te maken, hoewel je niet veel zult slapen.

Zal niet veel meer worden dan op je rug naar de sterren staren ben ik bang?
Elke beweging is er een te veel
Elke beweging is er een te veel

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Controleer eerst even of jullie in de periode dat jullie gaan wel met de gehuurde camper door Death Valley mogen. Meeste verhuurders staan dit niet toe.Sprokkel schreef:Wij gaan het in een camper proberen.
De kans op oververhitting is bij een camper/motor home erg groot, zeker als je de airco aan hebt.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
DOEN!!! hebben we ook gedaan. Bloedheet!!!! maar wat een ervaring. De hele nacht was het niet uit te houden om 6.00 s'morgens werd het wat beter, maar om 09.00 was het al niet meer te doenSprokkel schreef:In een tentje waren we dat gelukkig ook niet van plan, al zou het misschien wel een leuke 'try before you die' uitdaging zijn...![]()

Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben in juni in Furnace Creek gestaan met de camper en mochten gewoon gebruik maken van het zwembad. Helaas koel je er niet echt in af maar het is toch even lekker. Bij het zwembad zijn ook douches. Warm is het inderdaad maar gelukkig zit er airco in de camper 

2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht