Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
paardrijden bryce ( bryce canyon trail rides)
paardrijden bryce ( bryce canyon trail rides)
Ik zag dat er in bryce verschillende aanbieders zijn van paardrijtochten.
Alleen canyon trail rides zou in bryce zelf ritten hebben, een 2 uurs rit of de peek a boo loop trail ( halve dag). Vooral deze laatste moet volgens de website erg mooi zijn( dus niet die van ruby' s inn)
Heeft iemand ervaring met deze ritten van de canyon trail rides? Op hun website kun je bij contact alleen bellen, er staat geen mailadres bij. Heeft iemand deze voor mij? Dan kan ik via de mail e.e.a. bij hun informeren...
Gr. Judith.
Alleen canyon trail rides zou in bryce zelf ritten hebben, een 2 uurs rit of de peek a boo loop trail ( halve dag). Vooral deze laatste moet volgens de website erg mooi zijn( dus niet die van ruby' s inn)
Heeft iemand ervaring met deze ritten van de canyon trail rides? Op hun website kun je bij contact alleen bellen, er staat geen mailadres bij. Heeft iemand deze voor mij? Dan kan ik via de mail e.e.a. bij hun informeren...
Gr. Judith.
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: paardrijden bryce ( bryce canyon trail rides)
Ik heb geen ervaring met het rijden in Bryce, maar ik heb wel de peekabootrail gelopen. Je moet geen hoogtevrees hebben voor deze trail, dat is wat ik je wel kan vertellen. Er zaten regelmatig stukken tussen waarbij ik dacht: 'Ben blij dat ik nu niet te paard zit.' En ik heb hoogtevrees .... Over de twee uurs rit kan ik dus niets vertellen.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Heb geen email adres gevonden, maar via deze link kun je hun wel een mailtje sturen: http://www.utah.com/guiderequest/place3 ... nformationjudith31 schreef:Heeft iemand ervaring met deze ritten van de canyon trail rides? Op hun website kun je bij contact alleen bellen, er staat geen mailadres bij. Heeft iemand deze voor mij? Dan kan ik via de mail e.e.a. bij hun informeren...
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Wij hebben wel in Bryce, in het park, muilezel , mule, dus geen paard, gereden. Paardrijden wordt door Ruby's inn aangeboden, die tocht schijnt ook erg mooi te zijn, maar wordt dus net buiten het park zelf gedaan. De tocht in het park is prachtig, maar inderdaad, hoogtevrees is wel een aandachtspunt. M'n partner heeft dat, had nog nooit op een paard/muilezel (iets minder hoog) gezeten en vond het de eerste vijf minuten doodeng. Vervolgens heeft hij de video gepakt en had nergens meer last van. Geweldige ervaring. Doen.
http://www.canyonrides.com/bryce_canyon_rides.html
Ergens op dit forum staat er al een topic over. Of er een mailadres is weet ik niet. Je kan je gewoon aan de balie van de lodge opgeven.
http://www.canyonrides.com/bryce_canyon_rides.html
Ergens op dit forum staat er al een topic over. Of er een mailadres is weet ik niet. Je kan je gewoon aan de balie van de lodge opgeven.
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Toen wij in 2000 in de USA waren zijn we ook in Bryce geweest en wij hebben bij Ruby's Inn een paardrijtocht van een uur gemaakt.
Het was niet zo'n lange rit, want onze dochter was toen 4 jaar en die heeft voorop bij haar vader op een paard gezeten.
Het was voor mijn echtgenoot overigens de eerste keer dat hij op een paard zat, dus een uur was ruim voldoende.
Het was een hele mooie tocht en we reden zo vlak langs de canyon.
We wilde het nog een keer doen toen we naar Zion gingen een paar dagemn later, maar daar moest Demi minimaal 7 jaar zijn en ze mocht niet bij een van ons op het paard zitten.
Dat was heel jammer!
Louise
Het was niet zo'n lange rit, want onze dochter was toen 4 jaar en die heeft voorop bij haar vader op een paard gezeten.
Het was voor mijn echtgenoot overigens de eerste keer dat hij op een paard zat, dus een uur was ruim voldoende.
Het was een hele mooie tocht en we reden zo vlak langs de canyon.
We wilde het nog een keer doen toen we naar Zion gingen een paar dagemn later, maar daar moest Demi minimaal 7 jaar zijn en ze mocht niet bij een van ons op het paard zitten.
Dat was heel jammer!
Louise
Bedankt voor de snelle reacties. Hoogtevrees op het paard zelf heb ik zeker niet, ik rijd ong. meer dan 20 jaar, alleen geen western. Het is dan ook de bedoeling om paard te gaan rijden ( geen muilezel) Misschien hoogtevrees in bryce zelf, maar dan zit ik persoonlijk liever op een paard dan dat ik die delen zelf moet lopen...aangezien ik paardrijden zelf helemaal geweldig vind..en dit een mooie combinatie is van paardrijden en veel zien.
Ik had al via via een mail terug en deze persoon ging een cc sturen aan wie mijn mail bestemd was... dus wacht de reactie af....
Dit was niet van ruby' s inn, maar van canyon trail rides, volgens mij werken zij met paarden, niet met muilezels.
Ik had al via via een mail terug en deze persoon ging een cc sturen aan wie mijn mail bestemd was... dus wacht de reactie af....
Dit was niet van ruby' s inn, maar van canyon trail rides, volgens mij werken zij met paarden, niet met muilezels.
Ik zag later pas toen ik de link geopend had dat dit dezelfde website was dan die waar ik op had gekeken. Hadden zij alleen maar muilezels, dus geen paarden, of kon je kiezen? Of gebruiken ze bewust alleen muilezels in de canyon zelf?
Heb je de 2 uursrit gedaan of de halve dagrit?
Waar starten de ritten, rijd je dan eerst het park in of is dit in tropic zelf? ( wij zitten daar in een bed and breakfast)
Heb je de 2 uursrit gedaan of de halve dagrit?
Waar starten de ritten, rijd je dan eerst het park in of is dit in tropic zelf? ( wij zitten daar in een bed and breakfast)
Ze hadden 2 jaar terug alleen maar muilezels, mules, (geen ezels dus, die ken ik van de Pyreneeen en die zijn echt stukken kleiner ), We hebben de halve dag tocht gedaan.
Prima te doen en hoog genoeg die beesten, zoveel ervaring heb ik niet en mijn partner had nog nooit iets dergelijks gedaan. Maar voor iemand die al jaren paardrijdt kan ik niet oordelen.
Ze maken dacht ik in Zion wel gebruik van paarden maar in Bryce en de Gr. Canyon niet, misschien inderdaad vanwege de canyon zelf, de smalle paadjes, de kwetsbaarheid van de grond oid.?
Ik heb wel een foto, gemaakt door hen! maar geen digi helaas voor je.
Onze vrienden hadden dus de tocht van Ruby's, en hun zonen hebben, hoewel het geloof ik niet mocht, die paarden wel even laten draven. Dat kon op die tocht dus wel, bij ons echt niet.
Misschien ff bellen als je niet kunt mailen, ze zijn daar allervriendellijkst en je slechtste engels is toch beter dan hun nederlands

Prima te doen en hoog genoeg die beesten, zoveel ervaring heb ik niet en mijn partner had nog nooit iets dergelijks gedaan. Maar voor iemand die al jaren paardrijdt kan ik niet oordelen.
Ze maken dacht ik in Zion wel gebruik van paarden maar in Bryce en de Gr. Canyon niet, misschien inderdaad vanwege de canyon zelf, de smalle paadjes, de kwetsbaarheid van de grond oid.?
Ik heb wel een foto, gemaakt door hen! maar geen digi helaas voor je.
Onze vrienden hadden dus de tocht van Ruby's, en hun zonen hebben, hoewel het geloof ik niet mocht, die paarden wel even laten draven. Dat kon op die tocht dus wel, bij ons echt niet.
Misschien ff bellen als je niet kunt mailen, ze zijn daar allervriendellijkst en je slechtste engels is toch beter dan hun nederlands

oh en je laatste vraag, de tochten starten in het park, vlakbij de belangrijkste uitkijkpunten.
zie nu op de site dat je kunt kiezen tussen paard en mule, wat het beste "past"dusss????????????
in de Gr Canyon zijn het alleen maar mules. Destijds in Bryce ook ,maar misschien niet meer.
Je hebt me trouwens wel op een idee gebracht, wij gaan naar de North Rim, dus misschien wel een muleritje??
in de Gr Canyon zijn het alleen maar mules. Destijds in Bryce ook ,maar misschien niet meer.
Je hebt me trouwens wel op een idee gebracht, wij gaan naar de North Rim, dus misschien wel een muleritje??
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Gaat helaas niet lukken, de muleritten starten en eindigen op de South Rim.Je hebt me trouwens wel op een idee gebracht, wij gaan naar de North Rim, dus misschien wel een muleritje??
Het zijn twee daagse tochten met een overnachting beneden bij Phantom Ranch, dacht niet dat er dag of halve dag ritten waren in GC
Beste Rob,
Een stukje van de site geplakt:
The following rides are for the North Rim ONLY
Season: May 15 thru October 15
ONE HOUR RIM OF THE GRAND CANYON
7 year age limit - 220 lb. weight limit
8:30 a.m. - 1:30 p.m.
$40.00 per person
1/2 DAY TRIP - TO UNCLE JIM'S POINT
10 year age limit
- 200 lb. limit
7:30 a.m. or 12:30 p.m.
$75.00 per person
CANYON MULE TRIP - 1/2 DAY
TO THE SUPAI TUNNEL
10 year age limit - 200 lb. weight limit
$75.00 per person
CANYON MULE TRIP - ONE DAY
TO ROARING SPRINGS
12 year age limit - 200 lb. weight limit
7:30 a.m.
$165.00 per person
dus misschien lukt het toch, maar waarschijnlijk heb 'k het te druk met fotograferen
.
gr Thuul
Een stukje van de site geplakt:
The following rides are for the North Rim ONLY
Season: May 15 thru October 15
ONE HOUR RIM OF THE GRAND CANYON
7 year age limit - 220 lb. weight limit
8:30 a.m. - 1:30 p.m.
$40.00 per person
1/2 DAY TRIP - TO UNCLE JIM'S POINT
10 year age limit
- 200 lb. limit
$75.00 per person
CANYON MULE TRIP - 1/2 DAY
TO THE SUPAI TUNNEL
10 year age limit - 200 lb. weight limit
$75.00 per person
CANYON MULE TRIP - ONE DAY
TO ROARING SPRINGS
12 year age limit - 200 lb. weight limit
7:30 a.m.
$165.00 per person
dus misschien lukt het toch, maar waarschijnlijk heb 'k het te druk met fotograferen

gr Thuul
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Oké weer wat wijzer 

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
Sprokkel, deze tochten gaan door Red Rock canyon zie ik en dus niet door Bryce canyon? Ziet er wel leuk uit en maakt ook eigenlijk niet uit, een geweldige ervaring lijkt me! Wij zijn ook nog aan het kijken waar we willen en kunnen paardrijden, ik ga de link thuis nog eens rustig bekijken.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik voel er ook veel voor om die paarrijtocht te doen in Red Rock Canyon. Onze buren hebben dit ook gedaan en dan de one hour tour voor $ 30. Ik heb hun film van deze paardrijtocht bekeken en dat zag er zeer leuk en mooi uit. De tocht gaat door een prachtig gebied en af en toe over smalle paadjes met rondom de rode rotsen. Heel mooi!
Zij hebben dit overigens niet van te voren geboekt maar dit ter plekke geregeld.
Marjan
Zij hebben dit overigens niet van te voren geboekt maar dit ter plekke geregeld.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Via de link van Verelle, bedankt!, heb ik een vraag gesteld over paardrijden in Bryce en kreeg het volgende antwoord, met een emailadres voor evt. reserveringen (voor de liefhebber
):
Thank you for your interest in our rides. In Bryce Canyon we offer a halfday ride that leaves twice aday at 8:00 am and 1:00 pm it is $75 per rider. We also have a two hour ride that goes out at 9:00 am and 2:00 pm it is $50 per rider. For more information you may go to our website at www.canyonrides.com. For reservation you may either call us at 435-679-8665 or email at ridemule@scinternet.net.
Thank You

Thank you for your interest in our rides. In Bryce Canyon we offer a halfday ride that leaves twice aday at 8:00 am and 1:00 pm it is $75 per rider. We also have a two hour ride that goes out at 9:00 am and 2:00 pm it is $50 per rider. For more information you may go to our website at www.canyonrides.com. For reservation you may either call us at 435-679-8665 or email at ridemule@scinternet.net.
Thank You
Echt doen, zo mooi: rode rotsen, oude bomen, smalle paadjes!. Je beleeft Bryce echt heel anders dan vanaf die uitzichtspunten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1245 Weergaves
-
Laatste bericht door RoySchepers1970
-
- 11 Reacties