Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke commercials uit Amerika
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
leuke tv-commercial voor het Milwaukee V-28-electrische gereedschap:
http://www.filecabi.net/u.php?file=1123612562.wmv
http://www.filecabi.net/u.php?file=1123612562.wmv
Tivo werkt met alle signaal aanbieders (satellite, digital cable, regular cable) maar Comcast biedt zelf ook een Tivo-like service aan met hun digital cable pakket maar zonder de additionele features (zie onder). Tivo werkt inderdaad geweldig, een uur TV breng je terug tot 40 minuten kijktijd. We kijken eigenlijk nooit meer "live TV", alles wordt via Tivo afgespeeld zodat je de commercials kan vermijden.Petra/VS schreef:Moet je TiVo nemen als je sateliet hebt, tenminste. Dan kun je opnemen en de commercials overslaan. Kabel heeft vast iets soortgelijks.
Ik heb mijn Tivo thuis in het netwerk gehangen (misschien iets voor Rick?) zodat ik opgenomen TV shows naar mijn laptop kan streamen en gewoon via Windows Media Player kan terugkijken. Handig als je op reis bent en ik het vliegtuig nog even dat programma wil kijken wat je gemist hebt. Ook kun je de Tivo programmeren via internet. Ik doe het af en toe vanaf mijn werk, erg praktisch. In Nederland las ik dat KPN Tivo wilde gaan aanbieden maar ik weet niet of dat er ooit van is gekomen.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb nog steeds niet een echt overtuigende reden gevonden om TiVo te nemen. Ik heb een Panasonic HDD recorder, en kan ook gewoon zaken op hardeschijf opnemen, zonder dat ik de kosten van een TiVo abonnement hoef te betalen. Ik kan ook tijdens het nog opnemen het programma al bekijken, en door reclames heen skippen en koppelen aan mijn netwerk en programma's kopieren via de ingebouwde DVD brander. Misschien mis ik de point, maar wat kan TiVo mij meer bieden dat de extra kosten (abonnement of afkopen abonnement) ervan waard maakt?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Reclamespotje over catboys (het ophalen kan even duren):
http://www.superbowl-info.com/bin/edscatherders.mov
http://www.superbowl-info.com/bin/edscatherders.mov
Nadeel van TiVo is - behalve dat je een abonnement nodig hebt - dat je maar een programma kunt opnemen en niet ook tegelijk "live" kunt kijken naar een ander programma.
De DVR's van de kabelbedrijven bieden die mogelijkheid wel, een programma opnemen, en gelijktijdig een bekijken, of twee opnemen als je dat wilt.
Bij Tivo kun je wel een programma bekijken tijdens het opnemen.
Voordelen zijn de SeasonPasses: je geeft een keer in dat je een programma wilt zien en dan wordt het aldoor voor je opgenomen, dat hoef je niet steeds te programmeren.
Ook kun je favorieten ingeven, bv. een regisseur of een acteur en dan ook films daarvan/daarmee laten opnemen.
Verder is de bedoeling dat de TiVo "leert" waar je interesses liggen, helaas dat gaat niet echt goed nog, kijk je een keer een Japanse film, gaat TiVo de rest van de week films opnemen van het Koreaanse kanaal dat we hier hebben. Maar nu en dan is het goud, dan is iets opgenomen dat ik inderdaad erg graag wil zien. Waarschijnlijk zou ik dat beter kunnen sturen door meer feedback te geven.
Overigens gebruiken we de TiVo weer minder sinds we Netflix hebben. "Gewone tv" met al die commercials, al die reality-programma's en cable stations vol gezwotel, we kijken er al tijden niet meer naar. Voordeel van slechte tv. is wel dat je de krant weer meer gaat lezen.
Maar het telt natuurlijk wel op' kabel, TiVo, Netflix, en er is een fysieke grens aan wat je kunt bekijken.
De DVR's van de kabelbedrijven bieden die mogelijkheid wel, een programma opnemen, en gelijktijdig een bekijken, of twee opnemen als je dat wilt.
Bij Tivo kun je wel een programma bekijken tijdens het opnemen.
Voordelen zijn de SeasonPasses: je geeft een keer in dat je een programma wilt zien en dan wordt het aldoor voor je opgenomen, dat hoef je niet steeds te programmeren.
Ook kun je favorieten ingeven, bv. een regisseur of een acteur en dan ook films daarvan/daarmee laten opnemen.
Verder is de bedoeling dat de TiVo "leert" waar je interesses liggen, helaas dat gaat niet echt goed nog, kijk je een keer een Japanse film, gaat TiVo de rest van de week films opnemen van het Koreaanse kanaal dat we hier hebben. Maar nu en dan is het goud, dan is iets opgenomen dat ik inderdaad erg graag wil zien. Waarschijnlijk zou ik dat beter kunnen sturen door meer feedback te geven.
Overigens gebruiken we de TiVo weer minder sinds we Netflix hebben. "Gewone tv" met al die commercials, al die reality-programma's en cable stations vol gezwotel, we kijken er al tijden niet meer naar. Voordeel van slechte tv. is wel dat je de krant weer meer gaat lezen.
Maar het telt natuurlijk wel op' kabel, TiVo, Netflix, en er is een fysieke grens aan wat je kunt bekijken.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb dus na lang beraad en omdat ik het 6 maanden gratis krijg, een Tivo recorder genomen. Het is nu een maand of zo in huis, en moet zeggen dat het wel bevalt. Ik kijk vrijwel nooit meer "live" TV. De Tivo box heeft nu goed in de gaten wat mijn kijkvoorkeur heeft en neemt dat op zonder dat ik dat hoef te programmeren. Verder kan ik zelf dan nog specifieke programma's opnemen die ik beslist niet wil missen. Deze Tivo recorder kan tegelijk 2 programma's opnemen, terwijl ik op de TV naar een ander programma kijk, dus die flexibiliteit is er wel. De reden om Tivo te nemen was dat deze recorder een van de weinige kwalitatief goeie HDTV (High Definition TV) recorder was. Tivo speelde eigenlijk een ondergeschikte rol in de beslissing, maar ik ben er nu wel erg blij mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht