Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

As@USA stelt zich voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
As@USA
Amerika-newbie

As@USA stelt zich voor!

Bericht door As@USA »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Astrid, 24 jaar en ook ik ben Amerika gek! Hoe verwonderlijk op dit forum :-)

Ik heb een jaar gestudeerd aan een universiteit in Arizona in 2005 en sindsdien wil ik
graag zo vaak en zo veel mogelijk terug naar mijn favoriete land! :D

Gelukkig ga ik over 4 weekjes weer! :dance:

Ik hou van shoppen in een Walmart om 3 uur ''s nachts, In & out burgers eten, kamperen met een
tentje en een vuurtje in de mooie Nationale Parken van het Westen, door verlaten len diverse landschappen
rijden en goede vrienden weer zien!

Mochten jullie nog meer willen weten, let me know!
Groetjes,
Astrid
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: As@USA stelt zich voor!

Bericht door hekkie »

Hoi Astrid,

Welkom op dit forum. Leuk om te horen wat jou zo aantrekt in Amerika, helemaal omdat je daar gewoond hebt. Ik herken daar overigensook veel in zoals trekken met een tentje, shoppen in de Walmart etc.... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
SemJes
Amerika-expert

Re: As@USA stelt zich voor!

Bericht door SemJes »

Hoi Astrid,

Welkom hier! Het zijn precies die dingen die je opnoemt die ons ook zo aantrekken tot Amerika (en voornamelijk de In 'n out burgers!! :D )! Veel plezier op dit gezellige forum.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer