Mijn naam is Astrid, 24 jaar en ook ik ben Amerika gek! Hoe verwonderlijk op dit forum
Ik heb een jaar gestudeerd aan een universiteit in Arizona in 2005 en sindsdien wil ik
graag zo vaak en zo veel mogelijk terug naar mijn favoriete land!
Gelukkig ga ik over 4 weekjes weer! :dance:
Ik hou van shoppen in een Walmart om 3 uur ''s nachts, In & out burgers eten, kamperen met een
tentje en een vuurtje in de mooie Nationale Parken van het Westen, door verlaten len diverse landschappen
rijden en goede vrienden weer zien!
Mochten jullie nog meer willen weten, let me know!
Groetjes,
Astrid
Welkom op dit forum. Leuk om te horen wat jou zo aantrekt in Amerika, helemaal omdat je daar gewoond hebt. Ik herken daar overigensook veel in zoals trekken met een tentje, shoppen in de Walmart etc....
Welkom hier! Het zijn precies die dingen die je opnoemt die ons ook zo aantrekken tot Amerika (en voornamelijk de In 'n out burgers!! )! Veel plezier op dit gezellige forum.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.