Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!
Heb het MGM (spa suite) inmiddels laten vallen voor Mirage (100 dollar goedkoper, net gerenoveerd, mooie kamers, iets meer klasse als MGM) en laat Mirage zo weer vallen als ik voor die tijd het Bellagio kan krijgen voor een goede prijs!!!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het Mandalay bay is net zoals het Mirage van een iets hogere klasse als het MGM-Grand, ook hier zijn de kamers net gerenoveerd, het enige nadeel van het Mandalay bay is dat het het laatste (of eersteNoortje1 schreef:iedereen natuurlijk vol lof over MGM. Wat als je voor het zelfde geld van de spa suite in MGM naar een promo
in Mandalay Bay kan ?

wij hebben ons reisschema iets omgegooid en zijn nu op vrijdag en zaterdag in Las Vegas, Hadden al MGM geboekt voor dinsdag en woensdag in July met kortingscode MGM021.
deze boeking geannuleerd en Mirage geboekt met koringscode 35volcano vrijdag en zaterdag voor $198,-
deze boeking geannuleerd en Mirage geboekt met koringscode 35volcano vrijdag en zaterdag voor $198,-
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik snap alleen niet wat iedereen "moeilijk?" doet over zo'n eind te lopen als je bijv. in Mandalay of Circus Circus zit. Tuurlijk is midden op het strip het mooist maar als je in t circus zit pak je de auto en zie je telkens het o zo mooie Las Vegas. En als je er nou 10x of 50x voorbij rijdt, volgens mij blijft het allemaal gewoon mooi. Lijkt mij opzich leuker dan telkens zo snel mogelijk van hotel naar hotel te lopen. Het kan natuurlijk zijn dat ik er iets anders over denk omdat ik er nog nooit ben geweest
. En uiteraard zijn de afstanden heeel groot. 

http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
Ik denk dat het niet met het " mooist " te maken heeft. ( voor mij toch niet )looydesign schreef:Ik snap alleen niet wat iedereen "moeilijk?" doet over zo'n eind te lopen als je bijv. in Mandalay of Circus Circus zit. Tuurlijk is midden op het strip het mooist
Ik ben vorig jaar in LV geweest, en mijn lichaam was op het einde KAPOT.
De km die je daar aflegt is niet te gokken.
Ok als je de auto neemt niet.
Wij hadden geen auto. En hebben héél veel gewandeld

Dit jaar zullen we wel een auto hebben.
Maar ik weet niet of we hem veel gaan gebruiken.
Wel natuurlijk voor naar Fremont te gaan, maar om de strip te verkennen?
Trouwens we zijn ook weer véél te kort daar om vanalles te doen. Keuzes maken.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Wij lopen ook liever dan alles met de auto te doen hoor. Je ziet veel meer als je loopt, je kunt rustig ff stilstaan als je iets ziet.
In de auto scheur je overal alleen maar langs.
Toch kan je natuurlijk wel vanuit Stratosphere of circus circus de auto pakken en die gratis in een garage van 1 van de centralere hotels gooien en dan lekker de hele avond gaan wandelen.
In de auto scheur je overal alleen maar langs.
Toch kan je natuurlijk wel vanuit Stratosphere of circus circus de auto pakken en die gratis in een garage van 1 van de centralere hotels gooien en dan lekker de hele avond gaan wandelen.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja oke, dat is waar. Je bent hartstikke verrot als je een dagje over de strip loopt. Ons idee is dan ook wel om vanaf circus circus de auto te pakken en centraal neer te zetten, en de ene dag de ene kant te bekijken en de andere dag de andere kant. Dit uiteraard wel te voet. Een andere dag willen we nog bij de hoover dam o.i.d. kijken en dat doe je niet te voet
. Denk dat dat wel het beste idee is om alles te zien voor n eerste keer

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hoe kun je nou over iets oordelen als je er nog nooit geweest bentlooydesign schreef:Het kan natuurlijk zijn dat ik er iets anders over denk omdat ik er nog nooit ben geweest

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Reisverslagen, forums, foto's, lezen, lezen, lezen en dan KAN je oordelen. Dat doe ik dus ook
- RiverCola
- Amerika-expert
Vergeet trouwens de temperatuur in Las Vegas niet. Vorig jaar waren we er eind april en toen was het al ruim boven de 30 graden. Als ik een weekendje in Berlijn ben loop ik KILOmeters , maar niet in LV.
Wij hadden het ook overschat, sliepen in het TI en wilden een hapje gaan eten, twee blokken van de strip, ergens op Flamingo Road. Kijk op de kaart hoe dichtbij dit lijkt, tegen de tijd dat we bij het kruispunt strip/flamingo road waren, waren we oververhit, bezweet en gek geworden van de massa's mensen.
Ik zou om deze reden nooit kiezen voor CircusCircus.
Wij hadden het ook overschat, sliepen in het TI en wilden een hapje gaan eten, twee blokken van de strip, ergens op Flamingo Road. Kijk op de kaart hoe dichtbij dit lijkt, tegen de tijd dat we bij het kruispunt strip/flamingo road waren, waren we oververhit, bezweet en gek geworden van de massa's mensen.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
nice pun, wedden van welNoortje1 schreef: Ik ben vorig jaar in LV geweest, (...).
De km die je daar aflegt is niet te gokken.
.

-
- Amerika-ontdekker
Weet je wat er echt ook fun is die kortingscode MGM021 is ook de nummer plaat van één van de limo's van het MGM hotel :dance: :dance: :dance:Hanny65 schreef:wij hebben ons reisschema iets omgegooid en zijn nu op vrijdag en zaterdag in Las Vegas, Hadden al MGM geboekt voor dinsdag en woensdag in July met kortingscode MGM021.
maar dat weet je enkel als je er al geweest bent natuurlijk

Sta al te poppelen om deze zomer terug te gaan maar slaap dan wel in Planet Hollywood en Mandalay Bay hoor :dance: :dance: :dance:
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Tsja, dat zijn ook keuzes van mensen uiteraard. Wij hebben er wel voor gekozen en zullen er mee moeten leven dat we veel moeten rijden en de auto bij andere hotels moeten neerzetten en vanaf daar lopen. Weten we dat gelijk voor een volgende keer.RiverCola schreef:Vergeet trouwens de temperatuur in Las Vegas niet. Vorig jaar waren we er eind april en toen was het al ruim boven de 30 graden. Als ik een weekendje in Berlijn ben loop ik KILOmeters , maar niet in LV.

- RiverCola
- Amerika-expert
Inderdaad, al doende leert men.
Geleerd van vorig jaar: Neem een hotel met een groot zwembad. De verkoeling zul je nodig hebben (zeker nu we in juli gaan!) en bij TI was het zwembad zo klein dat het bomvol was.
Ook geleerd van vorig jaar (maar dit is slechts mijn mening): zorg dat je wat boodschapjes bij je hebt, zoals wat hapjes/zoutjes/flesje bubbels of sangria ofzo. Vorig jaar kregen wij 's avonds rond uurtje of 22:30 honger. Alle restaurants waren bomvol ,compleet met wachtrijen en we waren te moe en wilden eigenlijk richting kamer. Nergens op straat konden we nog iets kleins krijgen dus belandde we in de snack-corner van het hotel en waren zo'n $20 lichter voor een ranzige hotdog, een soepje en voor ons allebei wat te drinken
.
Geleerd van vorig jaar: Neem een hotel met een groot zwembad. De verkoeling zul je nodig hebben (zeker nu we in juli gaan!) en bij TI was het zwembad zo klein dat het bomvol was.
Ook geleerd van vorig jaar (maar dit is slechts mijn mening): zorg dat je wat boodschapjes bij je hebt, zoals wat hapjes/zoutjes/flesje bubbels of sangria ofzo. Vorig jaar kregen wij 's avonds rond uurtje of 22:30 honger. Alle restaurants waren bomvol ,compleet met wachtrijen en we waren te moe en wilden eigenlijk richting kamer. Nergens op straat konden we nog iets kleins krijgen dus belandde we in de snack-corner van het hotel en waren zo'n $20 lichter voor een ranzige hotdog, een soepje en voor ons allebei wat te drinken

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dat is inderdaad een goede tip. Nu moet ik alleen nog uit zien te zoeken waar we op de route een walmart of iets dergelijks tegenkomen voor dit soort 'lekkernijen'. Honger heb ik zelf meestal wel. Zomers in nederland meer dorst dan honger maar goed je wilt af en toe ook is wat eten dus daar gaan we zeker aan denken.
Ik wou eerst ook in verschillende hotels slapen. Maar toch beslist het niet te doen.nakedrunner schreef: Sta al te poppelen om deze zomer terug te gaan maar slaap dan wel in Planet Hollywood en Mandalay Bay hoor :dance: :dance: :dance:
We gaan nu maar 3 nachten, maar ooit .... Ooit zal ik een week gaan !
hopelijk in 2010

2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Persoonlijk zou ik nooit van hotel naar hotel rijden in de avond, wij waren er vorig jaar en de auto's, bussen en taxi's reden haast net zo in file als de voetgangers op het troitoir, vergeet ook de afstanden in het hotel niet, in PH is bijv de parking ingang aan de achterkant, je moet dan, als je naar de strip wilt het hele hotel door, een afstand waar je toch gauw 7 a 8 minuten op loopt, ook al loop je door.
Wij sliepen in PH en ik ging nog "even gauw"met onze dochter naar de M & M shop (hotel uit, weg over en 2 blokken verder ongeveer), ze heeft hooguit 5 minuten rond gekeken en wij zijn 45 minuten weg geweest. Diezelfde avond wilden wij een stuk met de monorail, maar die reed aan de achterzijde van het hotel (ik weet zo even niet meer welk, maar "naast" PH) en alleen met door het hotel heenlopen kostte ons al 10 minuten, en dan liepen wij stevig door.
Wij sliepen in PH en ik ging nog "even gauw"met onze dochter naar de M & M shop (hotel uit, weg over en 2 blokken verder ongeveer), ze heeft hooguit 5 minuten rond gekeken en wij zijn 45 minuten weg geweest. Diezelfde avond wilden wij een stuk met de monorail, maar die reed aan de achterzijde van het hotel (ik weet zo even niet meer welk, maar "naast" PH) en alleen met door het hotel heenlopen kostte ons al 10 minuten, en dan liepen wij stevig door.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ben nog wat aan het rondsurfen op zoek naar deals en ik denk dat het nog goedkoper kan voor mij. Ik zie goedkopere deals in Monte Carlo en Excalibur. Iemand ervaringen met deze hotels in het nabije verleden?
Hans
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik heb weleens gehoord dat Monte Carlo een 'oude lullen' hotel is
Volgens mij zei Harry ooit dat de overwegend aanwezige haarkleur paars is en dat je, als je jong bent, of je jong voelt, genoeg andere keus hebt op de strip! (maar ik spreek dus niet uit eigen ervaring!)

-
- Amerikafan
Ik zie dat in de tijd dat ik er ben, dat The Signature een suite heeft voor 100dollar op enkele nachten.. via smartervegas zag ik dat.. volgens mij hebben die kamers in The Signature ook een jacuzzi..
Is het de moeite waard die 20dollar extra ten opzichte van een celebrity spa in het MGM Grand? deze wilde ik eerst boeken voor 82dollar..
Is het de moeite waard die 20dollar extra ten opzichte van een celebrity spa in het MGM Grand? deze wilde ik eerst boeken voor 82dollar..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2087 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcel5050
-
- 1 Reacties