Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
motels boeken
motels boeken
Hallo,
Volgens het forum kan je beter geen motels op voorhand boeken ( enkel het hotel/motel bij aankomst ).Wanneer je in USA dag per dag boekt, kan je dat dan best doen per telefoon, internet of via het motel waar je die nacht verblijft?
Is het tevens aan te raden om te laden in San Francisco en de volgende dag te vertrekken en de laatste dagen te spenderen in San Francisco of raden jullie dit af. ik heb een direct vertrek vanuit San Francisco gepland omdat wij anders in het weekend in Las Vegas zijn( dat lijkt me ook niet ideaal)
Wat jullie mening hierover?
Alvast bedankt
Barbara
Volgens het forum kan je beter geen motels op voorhand boeken ( enkel het hotel/motel bij aankomst ).Wanneer je in USA dag per dag boekt, kan je dat dan best doen per telefoon, internet of via het motel waar je die nacht verblijft?
Is het tevens aan te raden om te laden in San Francisco en de volgende dag te vertrekken en de laatste dagen te spenderen in San Francisco of raden jullie dit af. ik heb een direct vertrek vanuit San Francisco gepland omdat wij anders in het weekend in Las Vegas zijn( dat lijkt me ook niet ideaal)
Wat jullie mening hierover?
Alvast bedankt
Barbara
Re: motels boeken
Het forum? Welk forum?
Ik boek persoonlijk altijd wel de motels van te voren. Ter plekke kan dat inderdaad via telefoon & internet.
En ik sluit aan bij je idee over San Francisco, al heb ik geen idee van je verdere route.
Ik boek persoonlijk altijd wel de motels van te voren. Ter plekke kan dat inderdaad via telefoon & internet.
En ik sluit aan bij je idee over San Francisco, al heb ik geen idee van je verdere route.
Wij boeken wel van tevoren. Het is afhankelijk van de periode waarin je gaat en erg persoonlijk.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor april was mijn advies aan Barbara om de route flexibel te houden omdat het weer dan onvoorspelbaar kan zijn.
Verder ben ik, zeker in het hoogseizoen en ook voor de meeste parken, een voorstander van reserveren.
Marianne
Verder ben ik, zeker in het hoogseizoen en ook voor de meeste parken, een voorstander van reserveren.
Marianne
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Tja, wij weer niet. Alleen bij populaire plaatsen/parken etc. Verder totaal onnodig, op iedere hoek cq afslag staan wel een serie motels. Het is maar net wat je prettig vindt.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Bedankt voor jullie snelle reactie.
Ik denk dat ik Marianna zal volgen en niets op voorhand boeken, want we gaan inderdaad in april. Als ik ter plekke ondervind dat het toch beter is om enkele dagen op voorhand te boeken dan kan ik het daar wel doen zeker. Dan zal ik op zoek moetne gaan naar een telefoon of internet. In het ergste scenario is een nachtje in de wagen is ook wel apart.
Barbara
Ik denk dat ik Marianna zal volgen en niets op voorhand boeken, want we gaan inderdaad in april. Als ik ter plekke ondervind dat het toch beter is om enkele dagen op voorhand te boeken dan kan ik het daar wel doen zeker. Dan zal ik op zoek moetne gaan naar een telefoon of internet. In het ergste scenario is een nachtje in de wagen is ook wel apart.
Barbara
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2180 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-