Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

basbsf stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
babsf
Amerika-ontdekker

basbsf stelt zich voor

Bericht door babsf »

Hallo,

Ik ben Barbara en ben 33 jaar. Ik ga met mijn partner van 30 maart tot 24 april naar USA zuidwesten. Het is de eerste keer dat we naar Amerika gaan en dat we de reis volledig zelf organiseren. Het heeft me al heel veel stress en onzekerheid opgeleverd, omdat je alles ter plekke moet regelen en weinig opvoorhand in handen hebt.Ik zal pas gerust zijn als we ginder zijn.
Ik volg jullie forum al enkele maanden en vind het een geweldig forum.Hopelijk verloopt onze reis even vlot als die ik in de reisverhalen lees.
Ik laat het jullie zeker weten.

groetjes
Barbara
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: basbsf stelt zich voor

Bericht door vana »

Hoi Barbara,

Welkom op het forum.

Ik weet haast wel zeker dat jullie reis vlot gaat verlopen en dat jullie een fantastische tijd gaan krijgen in de USA.
En als je nog vragen hebt, stel ze gerust op het forum.

Marjon
babsf
Amerika-ontdekker

Bericht door babsf »

Dat ga ik zeker doen Marjon.

Bedankt
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Welkom, en stel vooral de vragen die je bezig houden.

Bedoel je dat je geen reserveringspapieren of iets dergelijks hebt? Alles wat je boekt, printen hoor. Doen wij ook. Zelfs de tickets zijn tegenwoordig niet eens meer van "echt" papier. Je paspoort is meestal al genoeg.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer