Overnachten in Hotel New York
Borrelen in Cafe Rotterdam en de HAL (voormalig Holland Amerika Lijn)
uitgaan in 'The American Dream'
Cultureel: Spido rondvaartje, Kunsthal, Euromast
Winkelen in de Koopgoot.
Lijkt me wel een leuk idee! Als ik in Nederland ben op dat moment (of waar het dan ook gehouden zou worden) zou ik wel komen denk ik.
Tijd is altijd wel vrij te maken, kwestie van prioriteiten
Het idee spreekt mij wel aan, de lokatie Rotterdam is ook niet verkeerd dat lijkt mij voor onze zuiderburen ook nog aan te rijden, misschien moeten er wel 2 meetings komen 1 in NL en 1 in de USA.
Muffles idee voor een poll is een goede mannier om de deelname te testen.
Let wel op er zitten volgens mij een deel van de vaste forumschrijvers op dit moment in de USA, dus misschien moeten we dit in het najaar doen.
Locatie is voor mij geen probleem. De auto is gewillig... en met de afstanden die ik komende zomer ga maken in Amerika, is een ritje naar Rotterdam of Amsterdam natuurlijk een peuleschil...
Wellicht zou het na de zomervakantie (okt/nov) kunnen?? Het is idee. De meesten zijn dan al naar Amerika geweest en op die manier hebben we elkaar heel wat te vertellen lijkt mij.
Lijkt me leuk. Maar als 'arm' studentje met een reis van 2 maanden gepland in de zomer heb ik vrij weinig geld te besteden. Dus voor mij geldt: ik kom, rekening houdend met datum, tijd en budget.
Als een forum ganger toevallig in het noord-westen van de VS woont kunnen we misschien een meeting hebben in de zomer. (WA, OR, Idaho, Montana, Wyoming, Utah, Nevada, CA???)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.