Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

dvb stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
dvb
Amerika-newbie

dvb stelt zich voor

Bericht door dvb »

hoi iedereen

ik ben danny 18 jaar oud en ben al vanaf jongs af aan gefasineerd van "amerika"

toen ik jong was van verschillende films en series
en hou ouder ik werk hoe meer ik er naar verlangde om er naar toe te gaan
helaas vonden mijn ouders het nix om op vakantie te gaan naar amerika
en hadden er helemaal niets mee,

maar gelukkig kon ik mei vorig jaar dan eindelijk op vakantie naar amerika (zonder ouders) met vrienden
en mijn droom kwam uit het was egt super

we kwamen aan op La
en gingen toen verder naar anaheim en hollywood en einde van de week paar dagen vegas

toen de dag kwam dat we op t vliegtuig stapte naar huis wilde in niets anders dan blijven
(en dat is het eerst in mijn leven dat ik geen! heimwee heb naar huis op vakantie)

nu terug in nederland denk ik nog elke dag na over mijn vakantie daar en wil ik niets liever dan terug naar the US

en in de toekomst proberen er te gaan wonen ,ik lees hier veel verhalen dat t haast bijna niet mogelijk is :oops:
en ook met werk weet ik niet of het vak wat ik geleerd heb ook daar mogelijk is om een baan in te krijgen

ik ben nog jong en wil ook eerst nog een paar keer terug of bijv stage te lopen daar lijkt me ook interesant :D

mvg dv.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: dvb stelt zich voor

Bericht door kastelke »

Welkom, Danny.
Lees gerust de verhalen eens door in het emigratie-topic, je zal dan zien dat in Amerika raken de droom van velen is, maar dat de Amerikaanse overheid je heel erg weinig ruimte geeft om die droom waar te maken.
Dus: heel hard werken zodat je een pak geld bijeen krijgt en ginder een bedrijf kan runnen / heel hard werken op school en zorgen dat je minstens 1 master kan behalen / gaan werken bij een Amerikaanse bedrijf in Nederland, promotie maken of zorgen dat je iets heel speciaals heel goed kan en hopen dat je zo uitgezonden kan worden / ...
Of misschien iets makkelijker: trachten een Amerikaans lief te versieren die met je wil trouwen. ;-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
dvb
Amerika-newbie

Re: dvb stelt zich voor

Bericht door dvb »

het is zo te lezen overal niet gemakkelijk nee :cry:
dan is trouwen toch wel de gemakelijkse oplossing maar goed om nou met iemand te gaan trouwen aleen om naar de usa te emigreren is ook weer iets :o

maar ik had eigelijk ook een vraag

ik heb zelf de opleiding signmaker (reclame - belletering - design) gedaan en ik neem aan dat ze dat in amerika ook wel hebben maar heeft het daar een andere benaming of zit dat weer in een hele andere richting

Mvg
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer