Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
de hotels onderweg??west Amerika
Re: de hotels onderweg??west Amerika
oke,jerbia,
dat verklaart wat meer!, daar heb je een goed punt! ook nog ervaring met een hotel/motel in Springdale waarvan je zegt,... daar moet je zijn!
Groeten,
Martijn & Marlous.
dat verklaart wat meer!, daar heb je een goed punt! ook nog ervaring met een hotel/motel in Springdale waarvan je zegt,... daar moet je zijn!
Groeten,
Martijn & Marlous.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Jazeker! Ons favoriete hotel is de Desert Pearl Inn. Voor onze komende vakantie hebben we er ook weer twee nachten geboekt. Helaas is het niet echt goedkoop. Als je de zoekfunctie gebruikt, vind je meer hotelervaringen in Springdale. Er zijn al wat topics over geweest.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Me personally , zou dan toch Monument Valley in de route opnemen
(ik vind het echt het ultieme West-america gebied)
Je zou dan idd vroeg uit Kingston kunnen vertrekken zodat je rond 10 uur/half 11 in de GC bent.
Daar heb je dan wel de hele dag. De volgende ochtend zou je dan ngo even van de GC kunenn genieten en naar MV kunnen rijden (zo'n 4,5 uur geloof ik), waar je de Scenic Loop kunt rijden door het park.
De dag erna rij je dan MV-Page en kan je tegen het middaguur de Antelope Canyon bezoeken (wij hebben Lower Antelope gedaan, lekker zonder gids en veel rustiger dan Upper). Je route zou dan als volgt zijn:
1. AMS-LAX (aankomst na-middag)
2. LA (hollywood,Hills,richting hotel in Anaheim..(waarschijnlijk)
3. LA (venice,downtown,boodschappen?)
4. LA-SD (Korte trip,gaslamp,haven)
5. SD (seaworld)
6. SD-(richting Kingman of directe omg.) (ongeveer 6 a 7 uurtjes??)
7. Kingman- GC (3uur)
8. GC - Monument Valley
9. Monument Valley - Page (Antelope Canyon)
10. Page- st. George (we laten Bryce zitten,dat komt de volgende keer wel,zeker weten)
Als je Monument Valley liever niet meeneemt zou ik een dagje San Francisco of Yosemite extra in je route opnemen.
dus dan zou het iets worden als:
5. SD (seaworld)
7. Kingman- GC (3uur)
8. GC - Page (eventueel ochtend nog in GC, het is maar 2,5 uur rijden naar Page)
9. Page - St.George
10. st. George-LV
11. Las Vegas
12. LV - stovepipe wells (plus de nodige viewpoints in DV)
13. DV- El portal (ceder lodge) Yosemite
14. Yosemite
15. Yosemite
16. Yosemite - SF
17. SF
18. SF- langs de kust richting Morro Bay??
19. morro bay -Santa Barbara
20. SB- rustig richting LA
21. LA
22. back home
Waarbij je dan die extra dag dus of aan Yosemite plakt, of bij San Francisco toevoegt.
Met het stuk Kingman - GC heb ik overigens geen ervaring, dus misschien doe ik wel een hele rare suggestie hier maar volgens mij is het maar een klein stukje rijden en heb je dus vrijwel je hele dag in de Canyon als je gewoon op tijd vertrekt.
Je zou dan idd vroeg uit Kingston kunnen vertrekken zodat je rond 10 uur/half 11 in de GC bent.
Daar heb je dan wel de hele dag. De volgende ochtend zou je dan ngo even van de GC kunenn genieten en naar MV kunnen rijden (zo'n 4,5 uur geloof ik), waar je de Scenic Loop kunt rijden door het park.
De dag erna rij je dan MV-Page en kan je tegen het middaguur de Antelope Canyon bezoeken (wij hebben Lower Antelope gedaan, lekker zonder gids en veel rustiger dan Upper). Je route zou dan als volgt zijn:
5. SD (seaworld)
7. Kingman- GC (3uur)
8. GC - Monument Valley
9. Monument Valley - Page (Antelope Canyon)
10. Page- st. George (we laten Bryce zitten,dat komt de volgende keer wel,zeker weten)
Als je Monument Valley liever niet meeneemt zou ik een dagje San Francisco of Yosemite extra in je route opnemen.
dus dan zou het iets worden als:
5. SD (seaworld)
7. Kingman- GC (3uur)
8. GC - Page (eventueel ochtend nog in GC, het is maar 2,5 uur rijden naar Page)
9. Page - St.George
10. st. George-LV
11. Las Vegas
12. LV - stovepipe wells (plus de nodige viewpoints in DV)
13. DV- El portal (ceder lodge) Yosemite
14. Yosemite
15. Yosemite
16. Yosemite - SF
17. SF
18. SF- langs de kust richting Morro Bay??
19. morro bay -Santa Barbara
20. SB- rustig richting LA
21. LA
22. back home
Waarbij je dan die extra dag dus of aan Yosemite plakt, of bij San Francisco toevoegt.
Met het stuk Kingman - GC heb ik overigens geen ervaring, dus misschien doe ik wel een hele rare suggestie hier maar volgens mij is het maar een klein stukje rijden en heb je dus vrijwel je hele dag in de Canyon als je gewoon op tijd vertrekt.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Hoi Iris,Iris_1982 schreef: helicoptervlucht gedaan.
welke hebben jullie gedaan ? Ik zie er zoveel
Groetjes, Nel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht