Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Danny_p: Juni 2009 planning met camper
Re: Juni 2009 planning met camper
Ik vroeg me af of het te doen is met het openbaar vervoer naar Disney te gaan...is toch ruim 70 km vanaf het rv park. Maar daar zijn je buren waarschijnlijk niet geweest als ik het verhaal nog eens terug lees. Anders wilde ik misschien wel met een taxi gaan als de kosten niet al te hoog zouden zijn.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Waarom ga je niet gewoon met de camper? Het is allemaal snelweg die kant op. Ik zou zelfs op Anaheim RV Village gaan staan, bij het park.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Danny, in jullie geval zou ik dan ook gewoon met de camper naar Disney gaan. Immense grote parkeerplaatsen om je camper daar te parkeren voor een dagje Disney.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou zoals Monique zegt op een campground in Anaheim gaan staan, dan kun je lekker vroeg beginnen in Disneyland. Zonde om dat hele stuk heen en weer te moeten rijden. Ik denk dat het aardig druk kan zijn in de spits, dus die 70 km zal aardig wat tijd kosten (2 uur 20 min bij drukte zegt googlemaps).
Marianne
Marianne
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar ben ik het ook me eens Marianne, dat is veel handiger. Het scheelt een stuk rijden, maar vooral de tijd die je kwijt bent met in de file staan....
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Bedankt voor alle reacties....zeer gewaardeerd!!
Ik heb al geboekt bij Birmingham RV. En wij komen vanuit Pismo, we verblijven 2 dagen in los angeles (1 dag doen we een city tour en de andere dag Disney), de derde dag rijden we naar Joshua tree NP, dus praktisch gezien ligt dat allemaal op de route.
Ik zie het dus ook niet zo zitten om vanuit Pismo naar Anaheim te rijden, dat is namelijk echt een flinke ruk! Of niet?
Zijn er nog aanbevelingen van een RV park bij Anaheim?
Ik heb al geboekt bij Birmingham RV. En wij komen vanuit Pismo, we verblijven 2 dagen in los angeles (1 dag doen we een city tour en de andere dag Disney), de derde dag rijden we naar Joshua tree NP, dus praktisch gezien ligt dat allemaal op de route.
Ik zie het dus ook niet zo zitten om vanuit Pismo naar Anaheim te rijden, dat is namelijk echt een flinke ruk! Of niet?
Zijn er nog aanbevelingen van een RV park bij Anaheim?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan makkelijk hoor. Wij zijn al twee keer van Pismo dwars door LA naar San Diego gereden.
Anaheim RV Village krijg hele goede reviews en heeft een gratis shuttle naar Disneyland. Je kan nu nog makkelijk ergens een nacht (of meerdere) annuleren hoor.
Anaheim RV Village krijg hele goede reviews en heeft een gratis shuttle naar Disneyland. Je kan nu nog makkelijk ergens een nacht (of meerdere) annuleren hoor.
Het is ongeveer 289 km (google maps), ja als je het zo stelt is het goed te doen...zal eens naar anaheim RV parks gaan kijken. Bedankt voor de tip.
Ik heb bij anaheim rv village gekeken, voor 3 nachten betaal je 224,25 dollar !!!!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, Malibu Beach RV Park kostte ons in 2006 ook al 80 dollar per nacht. Sommige locaties zijn erg prijzig! Het scheelt daar trouwens wel wat voor site je neemt. Een standaard backin kost echt maar 45 dollar per nacht hoor ( tot 26 foot). De goedkoopste pull through (40 ft) is 65 dollar. Kom ik op 195 voor drie nachten, toch?
Ja die heb ik gekozen en ik dacht dat deze ook op 195 zou komen maar als je de resevering doet via de website kom je uit op 225.....dus er komen extra kosten bij die niet verder genoemd zijn.
Ik zie trouwens net dat er twee zijn
http://www.anaheimresortrvpark.com/rvpark.html
en
http://anaheimrvvillage.com/
Ik heb op de laatste gekeken.....zal de andere ook even bekijken.
http://www.anaheimresortrvpark.com/rvpark.html
en
http://anaheimrvvillage.com/
Ik heb op de laatste gekeken.....zal de andere ook even bekijken.
Ik zit nu ook alweer een tijdje op dit forum waar ik ontzettend veel plezier en hulp van hebt gekregen.
Ik zou graag willen weten hoe anderen zijn omgegaan met de ervaring om in een 30 Ft camper te rijden.
Ik lees namelijk tegenstrijdige stukken over dat het erg lastig is of juist ideaal is....over haarspeld bochten ect ect
Wellicht dat jullie ook wat kunt zeggen over rijden met de camper over/door:
Highway 1 langs de californische kust
Carmel Tunnel bij Zion
Moki dugway (de 261 van monument valley naar Capitol Reef), is er evt. een alternatief om de Moki dugway niet te rijden?
Gr.
Danny
Ik zou graag willen weten hoe anderen zijn omgegaan met de ervaring om in een 30 Ft camper te rijden.
Ik lees namelijk tegenstrijdige stukken over dat het erg lastig is of juist ideaal is....over haarspeld bochten ect ect
Wellicht dat jullie ook wat kunt zeggen over rijden met de camper over/door:
Highway 1 langs de californische kust
Carmel Tunnel bij Zion
Moki dugway (de 261 van monument valley naar Capitol Reef), is er evt. een alternatief om de Moki dugway niet te rijden?
Gr.
Danny
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Het is al een ouder topic, maar daarin heb ik iets geschreven over Highway 95. Google daar eens op, wordt ook Bicentennial Highway genoemd. Is een prachtige route.danny_p schreef:Moki dugway (de 261 van monument valley naar Capitol Reef), is er evt. een alternatief om de Moki dugway niet te rijden?
Zie dit topic.
Ook in dit topic heb ik daar iets over geschreven.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik heb de 1 van San Diego tot Crescent City (noordelijkste stad in CA) gereden dat is geen enkel probleem, het stuk van San Francisco naar het noorden is lastiger (meer bochten) dan naar het zuiden.danny_p schreef:Highway 1 langs de californische kust
Carmel Tunnel bij Zion
Gr.
Danny
De tunnels in Zion leveren geen problemen op, het verkeer wordt maar vanaf een kant door de tunnels gelaten als er RV's tussen zitten zodat je in het midden kan rijden, wij zijn er al verschillende keren doorheen gegaan.
De service om het verkeer stil te leggen kost je wel $ 16,00 goed voor een retourrit binnen zeven of tien dagen (weet niet meer hou lang) je kan geen enkelereis kopen.
De Moki Dugway is geen enkel probleem die heb ik met een 34 ft gereden, van beneden naar boven gaat het beste maar ook andersom kan gemakkelijk.
Als je het niet aandurft kan je van de voorbij Blanding de afslag naar de UT-95 nemen daar komt de UT-261 ook op uit.
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Danny, bedankt dat je je vragen nu op het forum hebt gezet. Zo heeft iedereen er wat aan.....
Rob heeft al geantwoord op jouw vragen zie ik, maar vergeet niet dat Rob een ervaren camperchauffeur is. Niets is hem te dol......
Verder geen zorgen maken en gewoon touren met een lekkere ruime camper. Komt allemaal goed en je went er zo aan....
Gr. Marjan
Rob heeft al geantwoord op jouw vragen zie ik, maar vergeet niet dat Rob een ervaren camperchauffeur is. Niets is hem te dol......
Verder geen zorgen maken en gewoon touren met een lekkere ruime camper. Komt allemaal goed en je went er zo aan....
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Allemaal hartelijk dank voel me alweer wat beter op mijn gemak.....de Bicentennial Highway is een zeer goede optie wat ik ga overwegen.
Gr.
Danny
Gr.
Danny
Wat een fantastische reis is dit geweest zeg....ongelooflijk mooi.
Iedereen bedankt voor het reageren op dit forum.
gr.
Danny
Iedereen bedankt voor het reageren op dit forum.
gr.
Danny
Heb je er een verslag van gemaakt ? Ben wel benieuwd hoe het je vergaan is met het rijden met zo'n camper 
Groetjes, Nel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 5733 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-