Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
aub route eens bekijken
aub route eens bekijken
Hallo iedereen
na wat zwoegen en zweten zijn we tot volgende route gekomen voor deze zomer
Wij kennen de streek van Florida helemaal niet zo goed en hebben gisteren zoveel mogelijk opzoekwerk gedaan
wat vinden jullie van onze route?
30-6-2009 Brussel ->Orlando
1-7-2009 Orlando
2-7-2009 Orlando
3-7-2009 Orlando
4-7-2009 Sint Augistine
5-7-2009 Cocau Beach
6-7-2009 Miami/Fort Lauderdael
7-7-2009 Miami/Fort Lauderdael
8-7-2009 Key West
9-7-2009 Key Largo
10-7-2009 Napels
11-7-2009 Sint Petersburg
12-7-2009 Sint Petersburg
13-7-2009 Orlando
14-7-2009 Orlando -> Brussel
groetjes en alvast bedankt!
christel
na wat zwoegen en zweten zijn we tot volgende route gekomen voor deze zomer
Wij kennen de streek van Florida helemaal niet zo goed en hebben gisteren zoveel mogelijk opzoekwerk gedaan
wat vinden jullie van onze route?
30-6-2009 Brussel ->Orlando
1-7-2009 Orlando
2-7-2009 Orlando
3-7-2009 Orlando
4-7-2009 Sint Augistine
5-7-2009 Cocau Beach
6-7-2009 Miami/Fort Lauderdael
7-7-2009 Miami/Fort Lauderdael
8-7-2009 Key West
9-7-2009 Key Largo
10-7-2009 Napels
11-7-2009 Sint Petersburg
12-7-2009 Sint Petersburg
13-7-2009 Orlando
14-7-2009 Orlando -> Brussel
groetjes en alvast bedankt!
christel
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: aub route eens bekijken
Een prima goed haalbare route. Eerst een aantal dagen voor Orlando en de parken daar, dan naar St Augustine voor een stukje historie. Via Daytona Beach en Cape Canaveral naar Cocoa Beach voor een tussenstop naar Miami. Een overnachting in Key West voor de mooie zonsondergang en de gezelligheid van Duvalstreet. Een stop in Key Largo voor de mooie koraalrifs, via Everglades naar Naples, langs de kust naar St. Petersburg. Onderweg ook veel te zien, o.a. Sarasota en tot slot weer Orlando. Het strand aan de Mexicaanse golf is fantastisch, veel mooier dan aan de Atlantische kant, maar dat is mijn mening.....
Dit wordt een mooie trip hoor!
Gr. Marjan
Dit wordt een mooie trip hoor!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hey Marjan
Direct goed of wa? toppie!
:dance: :dance: :dance:
ik kijk er zo naar uit!!
groetjes
christel
Direct goed of wa? toppie!
:dance: :dance: :dance:
ik kijk er zo naar uit!!
groetjes
christel
Nog een klein vraagje...zouden we niet beter maar één nacht in miami blijven en twee in key west?
man als ik die bounty achtige dingen zie...
wat denken jullie?
groetjes
christel
man als ik die bounty achtige dingen zie...
wat denken jullie?
groetjes
christel
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Christel,
Het blijft zoals altijd weer een kwestie van keuzes maken. Miami Beach heeft ook zo z'n charme ofschoon mijn voorkeur uitgaat naar Key West.....
Ook de rit er naar toe via de bruggen en de prachtige bounty-achtige eilandjes is prachtig.
Marjan
Het blijft zoals altijd weer een kwestie van keuzes maken. Miami Beach heeft ook zo z'n charme ofschoon mijn voorkeur uitgaat naar Key West.....
Ook de rit er naar toe via de bruggen en de prachtige bounty-achtige eilandjes is prachtig.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Hoi Christel,
Ook ik vinde de route er goed uitzien. Net als wat Marian zegt vinden wij de west-kust veel mooier dan de oostkust.
Het water van de zee is heerlijk warm en de stranden rustig. Wij verblijven hier elke keer als we in Florida zijn( reeds 5 keer) in Treasure Island in een klein motel aan het strand. de plaast zelf is niet veel maar voor 2 heerlijke stranddagen is het daar geweldig. Persoonlijk vind ik Miami een stuk minder. Uiteraard leuk om er eens geweest te zijn. Key West is ook heel leuk en zeker 2 nachten waard.
Veel plezier met de voorbereidingen.
Gr.Greet
Ook ik vinde de route er goed uitzien. Net als wat Marian zegt vinden wij de west-kust veel mooier dan de oostkust.
Het water van de zee is heerlijk warm en de stranden rustig. Wij verblijven hier elke keer als we in Florida zijn( reeds 5 keer) in Treasure Island in een klein motel aan het strand. de plaast zelf is niet veel maar voor 2 heerlijke stranddagen is het daar geweldig. Persoonlijk vind ik Miami een stuk minder. Uiteraard leuk om er eens geweest te zijn. Key West is ook heel leuk en zeker 2 nachten waard.
Veel plezier met de voorbereidingen.
Gr.Greet
-
trucker jack
- Amerika-ontdekker
hallo christel,mooie route en goed haalbaar,niks op te zeggen.
maar mijn voorkeur zou ook wel uitgaan naar key west,de laatste keer waren wij er 4 dagen en ... ik had nog geen zin om er weg te gaan.
miami is ook prachtig was er laatst een ganse week,maar ja, je moet kiezen in het leven,miami is meer stadsleven en key west is eiland leven
christel,maak de juiste keuze,wij wensen je alvast veel plezier,maak er een leuke reis van.
grtz trucker jack
maar mijn voorkeur zou ook wel uitgaan naar key west,de laatste keer waren wij er 4 dagen en ... ik had nog geen zin om er weg te gaan.
miami is ook prachtig was er laatst een ganse week,maar ja, je moet kiezen in het leven,miami is meer stadsleven en key west is eiland leven
christel,maak de juiste keuze,wij wensen je alvast veel plezier,maak er een leuke reis van.
grtz trucker jack
Ik ook liever Key West dan Miami terwijl ik een stadsmens ben.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanks iedereen voor de goeie raad!
We gaan dus maar één dag naar Miami
met schaamrood op de wangen geven wij toe dat alle grote steden die we tot nu toe gedaan hebben ons een beetje tegenvielen
...(behalve Vegas, I loooooove Vegas
)
We blijven dus langer op the keys
toch nog één twijfelvraagje omdat de westkust mooier is dan de oostkust
We slapen nu op Cocoa Beach, zouden we van daar niet beter direct doorrijden naar Miami , ipv te slapen op Fort Lauderdale
Dan hebben we een extra dag over voor de westkust...in clearwater of zo
Was het maar al zover!
groetjes
christel
We gaan dus maar één dag naar Miami
met schaamrood op de wangen geven wij toe dat alle grote steden die we tot nu toe gedaan hebben ons een beetje tegenvielen
...(behalve Vegas, I loooooove Vegas
We blijven dus langer op the keys
toch nog één twijfelvraagje omdat de westkust mooier is dan de oostkust
We slapen nu op Cocoa Beach, zouden we van daar niet beter direct doorrijden naar Miami , ipv te slapen op Fort Lauderdale
Was het maar al zover!
groetjes
christel
-
ina
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Hoi Greet,gahoogenboog schreef:Net als wat Marian zegt vinden wij de west-kust veel mooier dan de oostkust.
Het water van de zee is heerlijk warm en de stranden rustig. Wij verblijven hier elke keer als we in Florida zijn (reeds 5 keer) in Treasure Island in een klein motel aan het strand. De plaats zelf is niet veel maar voor 2 heerlijke stranddagen is het daar geweldig.
Wat is de naam van dat motel aan het strand, kan ik er even kijken.
thnx Ina
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou zeker voor kiezen voor een dag extra op een van de beaches voor de kust van Clearwater, zoals Treasure Island of Madeira Beach. Ook de beaches voor de kust van Sarasota zijn schitterende natuurgebieden met mooie stranden. Mijn broer heeft een paar jaar gewoond aan de Atlantische kust in de buurt van Fort Lauderdale en ik moet zeggen dat ik tien keer liever aan de westkust zit met de witte stranden, palmbomen etc......Christel schreef:toch nog één twijfelvraagje omdat de westkust mooier is dan de oostkust
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hey Marjan
Thanks!
Ja...dan gaan we voor de palmbomen natuurlijk hé
Groetjes
christel
ps: mijn man twijfelt of die springs boven Orlando de moeite zijn om te bezoeken..ben naam kwijt...
Thanks!
Ja...dan gaan we voor de palmbomen natuurlijk hé
Groetjes
christel
ps: mijn man twijfelt of die springs boven Orlando de moeite zijn om te bezoeken..ben naam kwijt...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3224 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 5 Reacties