Bij mij:
1) De maatschappij / Frequent Flyer (normaal gesproken, is alles prima zolang het maar Skyteam is; bij voorkeur Continental of Delta omdat je daar met goedkoopste tarieven ook 100% miles krijgt, itt Northwest en KLM)
2) De prijs, al heb ik niet altijd alles over voor prijs; als het ECHT supergoedkoop is, dan ga ik om (zoals al mijn trips in 2009 na mijn trip naar SLC volgende week (met Delta), vooralsnog NIET bij Skyteam zijn, terwijl ik afgelopen jaren ALLEEN maar Skyteam gevlogen heb) .... Waar ligt de grens ? Ik denk bij EUR 100 / EUR 150 of zo; als het zoveel goedkoper is, dan maar geen Skyteam
3) Overstaptijden (als ik moet kiezen tussen Continental en Delta bijvoorbeeld, dan speelt overstaptijd een belangrijke rol; voor goede tijden wil ik ook wel weer iets meer betalen; waar de grens ligt ... lastig, rond de EUR 50 / EUR 75 of zo)
Dus eigenlijk loopt bij mij alles door elkaar heen

! Is geen pijl op te trekken, alles is een combinatie van alles om tot de juiste afweging te komen. Dit jaar ga ik voor het eerst 2 keer met United en 1 keer met US Airways. Goed, ze wilden graag mijn Skyteam frequent flyer status kopieren bij Star Alliance

, dus de voordelen zou ik ook hier moeten hebben. Maar ben wel heel benieuwd, voor het eerst niet met Skyteam ....