Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Delta+individuele schermpjes

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Christel
Amerikafan

Delta+individuele schermpjes

Bericht door Christel »

Helloootjes

Kan er me soms iemand zeggen welke vliegtuigen van Delta over individuele schermpjes beschikken?

Ik wil echt niet nogeens op zo een model zitten waar je net op weg bent naar Benidorm..(lees knipperende kleine tv's in de gang) :roll:

De eerste keer hadden we een prachtig model, met schermpjes voor ons...
vorige jaar hadden we een **t oud model, dat ook rook naar..pis...echt waar

dus ik boek alleen nog op een vlucht met nieuw model en eigen schermpje... :beerchug:

Thanks en groetjes
christel
Clint
Amerika-expert

Re: Delta+individuele schermpjes

Bericht door Clint »

Na het spreekwoord 'Google is your friend', kunnen we hier op AA denk ik ook zeggen: 'Seatguru is your friend' :lol:

Bij Delta heb je schermpjes bij:
- Boeing 757-200 TRANSCONTINENTAL
- Boeing 767-400ER (Transcontinental & vers. 2) (Vers 1. wordt in 2009 uitgefaseerd en is alleen domestic. Vers 2 is ook domestic maar de transcontinental wordt vanaf het voorjaar uitgevoerd zoals de vers 2).
- 777-200ER
- 777-200LR
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

Hey Clint

woow dé max die site!!

Thanks! wat een hulp zeg

vanaf nu gaan we eindelijk goed zitten :beerchug:

Groetjes
christel
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Toch kan het gebeuren dat je voor een mooi toestel met schermpjes geboekt hebt en dat je vlucht dan later overgezet wordt naar een ander ouder toestel.
Dat is ons ook overkomen. Andersom ook trouwens.

Marjon
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

Hey Marjon

je meent het....da's echt balen zeg! ik vind dat het zo echt héééél lang duurt

in alle geval de vlucht die wij nu zien staan en wij wouden boeken, is een 767-300 ER

da's dus dezelfde (pis) vlieger met knipperende flikkerende schermpjes als vorig jaar :banghead:

k ga nog liever te voet haha

ik ga effe andere maatschappijen opzoeken hoor
en dan hopen dat ze het niet veranderen

mercie hé!
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ach, zorg gewoon dat je andere dingen bij je hebt om je te vermaken. boeken, tijdschriften, puzzleboekjes, een kaartspel, een I-pod, een Nintendo DS. Daar kom je de tijd wel mee door.
Ik heb natuurlijk ook het liefst een schermpje, maar dit jaar hadden we op de terugreis vanuit Canada geen schermpje en de tijd ging niet langzamer dan met schermpje vond ik. Het blijft gewoon een lange vlucht of je nu een schermpje hebt of niet. Wij kiezen toch voornamelijk de vlucht uit die het goedkoopste is, als er een schermpje is dat mooi meegenomen.
Als ik moest kiezen tussen lopen :D of met een vliegtuig zonder schermpje dan wist ik het wel.
Het gaat tenslotte niet om de vlucht maar om de tijd die je in Amerika doorbrengt :D :wink:

Marjon
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik ga ook meestal voor goedkoop, maar ik betaal wel meestal tot 100 euro meer als ik een beter vliegtuig kan krijgen bij een andere maatschappij. De schermpjes zijn voor mij toch wel erg belangrijk (maar goed, ik reis altijd alleen, kan niet slapen in een vliegtuig en ik vind lezen prima voor een uurtje, maar niet negen uur :P).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Op zich wel aardig om te weten op basis waarvan men een ticket boekt.

Als ik voor mijzelf spreek:

1. De prijs
2. De overstaptijden (indien van toepassing)
3. De maatschappij
4. Doe ik mee aan een spaarprogramma van de maatschappij?

Naar het type vliegtuig kijk ik niet eens. Al heb ik wel favorieten.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

ik heb geluk :D
Coninental en Delta kostten beiden 574 euro

dat wordt continental , want die hebben wél schermpjes :D
alé heeft mijn research me toch opgeleverd.. :wink:

en de uren zijn ook nog eens super, dus geen twijfel mogelijk

groetjes
christel
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Coyote schreef:Op zich wel aardig om te weten op basis waarvan men een ticket boekt.

Als ik voor mijzelf spreek:

1. De prijs
2. De overstaptijden (indien van toepassing)
3. De maatschappij
4. Doe ik mee aan een spaarprogramma van de maatschappij?

Naar het type vliegtuig kijk ik niet eens. Al heb ik wel favorieten.

Roland
Voor mij is dat : 1,4,3,2.
Groetjes,
Carine
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Voor mij:
1 prijs
2 overstaptijden en plaats.(vluchten via Detroit vallen af bij ons)
3 soort vliegtuig /wel of geen eigen schermpjes.

Spaarprogramma vind ik niet belangrijk.

Marjon
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Bericht door Luc1 »

voor mij :

1. prijs
2. freq flyer programma (met die miles later upgraden of gratis vluchten)
3. aantal motoren (als je met 4 vertrekt, kan je er wel een missen onderweg) :wink:
4. kans op slecht weer bij overstap (bvb geen chicago in winter, geen heathrow in herfst+winter, ...)

Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik wijk niet echt af.

1 prijs
2 overstaptijden en plaats. (liever overstappen in Europa)
3 soort vliegtuig /wel of geen eigen schermpjes.

Frequent Flyer doe ik niet meer aan. Ooit een aantal jaar "Golden Wing" houder geweest bij KLM (Flying Dutchman weet je nog wel ?), maar vlieg er nu te weinig voor.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Bij mij:

1) De maatschappij / Frequent Flyer (normaal gesproken, is alles prima zolang het maar Skyteam is; bij voorkeur Continental of Delta omdat je daar met goedkoopste tarieven ook 100% miles krijgt, itt Northwest en KLM)
2) De prijs, al heb ik niet altijd alles over voor prijs; als het ECHT supergoedkoop is, dan ga ik om (zoals al mijn trips in 2009 na mijn trip naar SLC volgende week (met Delta), vooralsnog NIET bij Skyteam zijn, terwijl ik afgelopen jaren ALLEEN maar Skyteam gevlogen heb) .... Waar ligt de grens ? Ik denk bij EUR 100 / EUR 150 of zo; als het zoveel goedkoper is, dan maar geen Skyteam
3) Overstaptijden (als ik moet kiezen tussen Continental en Delta bijvoorbeeld, dan speelt overstaptijd een belangrijke rol; voor goede tijden wil ik ook wel weer iets meer betalen; waar de grens ligt ... lastig, rond de EUR 50 / EUR 75 of zo)

Dus eigenlijk loopt bij mij alles door elkaar heen :mrgreen: ! Is geen pijl op te trekken, alles is een combinatie van alles om tot de juiste afweging te komen. Dit jaar ga ik voor het eerst 2 keer met United en 1 keer met US Airways. Goed, ze wilden graag mijn Skyteam frequent flyer status kopieren bij Star Alliance :mrgreen: , dus de voordelen zou ik ook hier moeten hebben. Maar ben wel heel benieuwd, voor het eerst niet met Skyteam ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoewel we aardig off topic gaan (eventueel moet het maar afgesplitst worden) is het wel interessant om hier op door te gaan.

Voor mij was lange tijd de maatschappij icm Frequent Flyer programma ook mijn nr. 1. In mijn geval United waar ik in de regel ook leuke aanbiedingen voor kon vinden en veel mee gevlogen heb. Toch is het ook wel 'een sport' om te zoeken naar andere (lees: goedkope) vluchten wat ik tegenwoordig dan ook doe. De prijs is dan tegenwoordig erg belangrijk maar minstens zo belangrijk is voor mij de vliegroute.

Maak je voor EUR 50 of EUR 100 minder op de terugweg een extra overstap of niet? E.e.a. is ook afhankelijk van het tijdstip dat je terugvliegt. Is dat 's ochtends al heel vroeg (vaak het geval aan de westkust) dan wil ik het liefst een zo kort mogelijk vliegroute. Juist omdat de laatste nacht bij mij vaak kort is dan. Vlieg je pas 's avonds dan zou ik er minder moeite mee hebben omdat je de laatste dag nog lekker uitslapen kunt en dus uitgeruster aan de vlucht begint.

Bij mij is het dus, naast de punten 1, 2, 3, en 4 die ik eerder noemde, ook afhankelijk van een aantal andere factoren of ik juist voor dat goedkope ticket kies of niet.

Roland

Dude
Moderator

Bericht door Dude »

en voor mij maakt het allemaal niet uit
Eén belangrijk punt voor mij : twee maal veilig/levend aankomen !! :wink:

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

MattRob schreef:Bij mij:

1) De maatschappij / Frequent Flyer (normaal gesproken, is alles prima zolang het maar Skyteam is; bij voorkeur Continental of Delta omdat je daar met goedkoopste tarieven ook 100% miles krijgt, itt Northwest en KLM)
2) De prijs, al heb ik niet altijd alles over voor prijs; als het ECHT supergoedkoop is, dan ga ik om (zoals al mijn trips in 2009 na mijn trip naar SLC volgende week (met Delta), vooralsnog NIET bij Skyteam zijn, terwijl ik afgelopen jaren ALLEEN maar Skyteam gevlogen heb) .... Waar ligt de grens ? Ik denk bij EUR 100 / EUR 150 of zo; als het zoveel goedkoper is, dan maar geen Skyteam
3) Overstaptijden (als ik moet kiezen tussen Continental en Delta bijvoorbeeld, dan speelt overstaptijd een belangrijke rol; voor goede tijden wil ik ook wel weer iets meer betalen; waar de grens ligt ... lastig, rond de EUR 50 / EUR 75 of zo)

Dus eigenlijk loopt bij mij alles door elkaar heen :mrgreen: ! Is geen pijl op te trekken, alles is een combinatie van alles om tot de juiste afweging te komen. Dit jaar ga ik voor het eerst 2 keer met United en 1 keer met US Airways. Goed, ze wilden graag mijn Skyteam frequent flyer status kopieren bij Star Alliance :mrgreen: , dus de voordelen zou ik ook hier moeten hebben. Maar ben wel heel benieuwd, voor het eerst niet met Skyteam ....
US Airways is de meest verrotte maatschapij wat mij betreft. Oude toestellen, oud personeel, stoelen die niet goed werken, niks que entertainment enzovoort.
Laatst gewijzigd door 1250 op 13 feb 2009, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Maar ze hebben wel heel goed personeel,als je een vliegtuig zo neer kunt zetten , zonder doden of gewonden.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Gek ik kijk eigenlijk niet veel film in het vliegtuig. Heb meestal boek en cryptogrammenboekje. Kijk thuis ook weinig tv dus ik mis niks(vind ik). :D
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

1250 schreef:Geen wonder dat 'ie in de Hudson is neergestort :wink:
Dit is natuurlijk een opmerking van niets! Ga je dit nou ook zeggen over Continental waarvan net een vliegtuig is neergestort in Buffalo, NY?

Smiley of niet, zulke opmerkingen vind ik misplaatst hier.

Roland

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer