1250 schreef:Ik denk dat de grootste Diabetes deskundige op dit forum toch wel echt @MattRob is.
Ervaringsdeskundige zeker

Zelf diabetes én twee kinderen met diabetes, dat is nogal wat. Zij hebben trouwens alledrie type 1 diabetes.
Maarre ... ik denk wel dat ik van type 2 diabetes meer weet

Ik ben opgeleid als Diabetes Informatiepost en cursusleider bij de DVN en heb in die functie honderden mensen met zowel type 1 als 2 gesproken, les gegeven en meegemaakt. Diabetes is een enorm complexe ziekte en geloof me, ik heb mensen die al jaren diabetes hebben nog cursussen gegeven van 10 dagdelen waarin ze nog te kennen gaven enorm veel geleerd te hebben.
Ik hoop dat MattRob hier reageert over zijn veelvuldige ervaringen met vliegen en diabetes als persoon met spuit en vader van kids met pomp. Maar is de vraagsteller type 2 en bijvoorbeeld tabletgebruiker, dan denk ik dat ik haar net zo goed (of beter) kan helpen.
We zullen zien, uit de openingsvraag kwam niet precies naar voren wat de behandelmethode van de vraagsteller is en of zij type 1 of type 2 diabetes heeft.
Gelukkig is er op het forum altijd ruimte voor diverse ervaringen en wellicht zijn er nog meer mensen met diabetes die hun inbreng kunnen geven?