Rob schreef:Furnace Creek is zonder hook-up Stovepipe Wells is met full hook-up.
FC hebben wij geen ervaring mee SW hebben we in 2001 gestaan
Zie http://www.robenannie.nl/Reisverslag2001.html dag 17
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Danny_p: Juni 2009 planning met camper
Re: Juni 2009 planning met camper
Okee deze had ik inderdaad ook gevonden...bedankt.
Tja weet je wat het is, we rijden van Las vegas naar Yosemite, dus het leek me leuker om door Death Valley te gaan dan eromheen....of niet?
nieuwenoord schreef:Weet je wel zeker dat je in juni in die hitte wilt staan? Eh, je moet het zelf weten, ik nietdanny_p schreef:Dan weet jij vast ook wel een goede rv park in death valley?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zijn er vorig jaar ook doorheen gereden, maar ik zag buiten de weg en en alles eromheen zinderen van de hitte. Ik zie de lol er gewoon niet van in om in die hitte te gaan lopen, anderen vinden het misschien een fantastische ervaring? Heel persoonlijk!
Wandelen in Death Valley in de zomer is "fools endeavor". Nog niet zo lang geleden liep een man Golden Canyon naar Zabriskie Point. Zijn vrouw nam de auto om hem op te wachten. Heatstroke, en de man heeft het niet overleeft. Uitzondering natuurlijk maar toch..
Yeehaw
Yeehaw
Was dit allemaal ook in Juni?
Dus er om heen rijden zeggen jullie? Enige suggesties zijn welkom.
Dus er om heen rijden zeggen jullie? Enige suggesties zijn welkom.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wandelen is inderdaad niet aan te raden, maar zo hier en daar uitstappen om van het uitzicht te genieten (bij Zabriskie Point moet je echt de auto uit) is echt wel te doen, zeker in juni.
Bij Dantes View is het een stuk koeler, daar vonden wij het bijna frisjes, afgelopen augustus. 's Morgens vroeg is ideaal om iets te bekijken, zoals de sand dunes (let op alle sporen van de nachtdieren die je dan ziet).
Marianne
Bij Dantes View is het een stuk koeler, daar vonden wij het bijna frisjes, afgelopen augustus. 's Morgens vroeg is ideaal om iets te bekijken, zoals de sand dunes (let op alle sporen van de nachtdieren die je dan ziet).
Marianne
-
Bluefinger
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Mag je wel in juni in Death Valley komen met een camper? Volgens mij is Death Valley een no go area voor RV's in de zomer...
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je mag met een Road Bear niet in Death Valley van 15 juni tot 15 september. Cruise America en El Monte houden de maanden juli en augustus aan.
-
Bluefinger
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi Nieuwenoord,
Beetje off topic, maar welke camperverhuurder bevelen jullie aan? Ik hoor veelal positieve verhalen over Road Bear en minder positieve verhalen over Cruise America. Weet wel dat Road Bear duurder is dan Cruise America. Heb wel het idee dat er een betere serviceorganisatie achter Road Bear zit dan bij Cruise America. Hoe zijn jullie ervaringen?
* Opmerking moderator:
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. Het quoten (citeren) van andere berichten.
Beetje off topic, maar welke camperverhuurder bevelen jullie aan? Ik hoor veelal positieve verhalen over Road Bear en minder positieve verhalen over Cruise America. Weet wel dat Road Bear duurder is dan Cruise America. Heb wel het idee dat er een betere serviceorganisatie achter Road Bear zit dan bij Cruise America. Hoe zijn jullie ervaringen?
* Opmerking moderator:
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. Het quoten (citeren) van andere berichten.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat je hier heel veel over terug kan vinden op het forum. Ik ben zelf fan van Road Bear, maar denk dat El Monte in kwaliteit zeker niet onder doet. Cruise America staat veel minder goed bekend, hoewel er ook forumleden zijn die er geen klachten over hebben. Maar er zijn ook mensen die echt hele slechte ervaringen hebben en die hoor je eigenlijk bij RB of EM nooit. Moturis ken ik niet zo goed.
Let wel op: Road Bear is in het hoogseizoen al praktisch uitverkocht in Los Angeles en San Francisco, tot 15 juli zijn er nog wel volop campers.
Let wel op: Road Bear is in het hoogseizoen al praktisch uitverkocht in Los Angeles en San Francisco, tot 15 juli zijn er nog wel volop campers.
-
Bluefinger
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Onze trip staat gepland voor juni,dus dat moet lukken met RB.
Cruise america zegt dat je in juli en augustus niet door death valley mag en in juni mag je er niet doorheen wanneer het 37 graden of hoger is. Dit heb ik rechtstreek van Cruise America te horen gekregen.Bluefinger schreef:Mag je wel in juni in Death Valley komen met een camper? Volgens mij is Death Valley een no go area voor RV's in de zomer...
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
In mei, september en oktober kan het ook 37 graden en hoger zijn.
Hoe zit dat dan op andere plaatsen war het ook heel warm kan worden zoals Phoenix en Las Vegas?
Hoe zit dat dan op andere plaatsen war het ook heel warm kan worden zoals Phoenix en Las Vegas?
Dat had ik niet gevraagd....het ging mij alleen om Juni en Death Valley.....sorry
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik was misschien niet duidelijk, ik vind het een vreemde redenering van Cruise America, dat je vanaf 37 graden of hoger ook in juni niet door Death Valley mag.
Het is op veel plaatsen 37 graden en hoger.
Daarom mijn vraag hoe het dan zit op andere plaatsen.
Het is op veel plaatsen 37 graden en hoger.
Daarom mijn vraag hoe het dan zit op andere plaatsen.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het blijft een vreemde regel.
In de andere maanden kan het ook >37 graden worden en dan mag het blijkbaar wel.
In de andere maanden kan het ook >37 graden worden en dan mag het blijkbaar wel.
Kent iemand een goede website om taxi tarieven te kunnen bekijken?
Wij gaan namelijk in LA niet met onze camper rijden
en we willen toch een dagje naar Disney toe. De afstand van onze rv park naar disney is 77 km.....
Wij gaan namelijk in LA niet met onze camper rijden
Ik zou ook graag iemand zijn ervaring willen weten van birmingham rv park in LA.
Er was al eens iemand die hier wat over geschreven had maar zou toch graag wat meer willen weten.
Er was al eens iemand die hier wat over geschreven had maar zou toch graag wat meer willen weten.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Hoi Danny,
Dat was ik. In deze posting had ik er wat over geschreven. De informatie had ik van onze buren gekregen. Mocht je nog meer specifiekere vragen hebben, laat het dan weten, dan zal ik het nog eens aan de buren vragen.
Gr. Marjan
Dat was ik. In deze posting had ik er wat over geschreven. De informatie had ik van onze buren gekregen. Mocht je nog meer specifiekere vragen hebben, laat het dan weten, dan zal ik het nog eens aan de buren vragen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 5725 Weergaves