Oeps, ja, die heb je soms nodig! Ik moet heel hard denken aan onze 'prop' in de tank in 2007.
Ik ben trouwens 'mevrouw Nieuwenoord'. In mijn handtekening staat netjes: 'Have a nice day - Monique'. Mijn echtgenoot staat wel prominent in mijn avatar erbij zie ik, misschien eens een ander fotootje zoeken!
Kijk eens op onze site bij
de reisverhalen en dan met name bij Albertje's Kretieke Blik. Albert had voorheen als nickname ook Albertje Kretiek Himself, maar om bepaalde redenen wilde hij niet meer zo kritisch overkomen

Hij blogt fanatiek als we in Amerika zitten en heeft een hele aparte kijken op het rijden met zijn SRV-wagen, het sjouwen met sjoetkeessies en het loslaten van bruine beren (lees: toiletbezoek grote boodschap).
Forumlid Zimmer heeft vorig jaar als voorbereiding op zijn reis elke avond een stuk Albertje Kretiek Himself gelezen als voorbereiding op zijn camperreis door de States! Uitgeprint, op het nachtkastje
De 2008-versie moet nog steeds op de site, maar staat nog wel op
zijn blog. Nu gaat het trouwens over schoonmama (mijn moeder dus) met haar loverboy op de Bahama's.
En over de pull-in en backin: bij een pull in rijd je met de voorkant van de camper in de plaats, bij een backin rijd je de achterkant erin. Dit maakt wel degelijk uit, vanwege de kant waar de hookups zitten. Bij een pull through hoef je niet achteruit te rijden, dan kan je dwars door de plek heen.