Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto 6 volwassenen
Auto 6 volwassenen
Hoi allen,
Ik vroeg mij af welke wagen(s) jullie aanraden voor 6 volwassen personen.
Is voor 18 dagen, hebben toch wel wat bagage mee aangezien we niet vaak op zelfde plaats overnachten.
Zo een 12p busje lijkt me iets te groot en omslachtig om comfortabel te rijden.
Alvast bedankt!
Ik vroeg mij af welke wagen(s) jullie aanraden voor 6 volwassen personen.
Is voor 18 dagen, hebben toch wel wat bagage mee aangezien we niet vaak op zelfde plaats overnachten.
Zo een 12p busje lijkt me iets te groot en omslachtig om comfortabel te rijden.
Alvast bedankt!
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Auto 6 volwassenen
Misschien een 8 persoons minivan?
Maar dan heb je misschien weer wel een bagage probleem.
Maar dan heb je misschien weer wel een bagage probleem.
Was ik eerst ook aan aan het denken, maar als ik die modellen opzoek op internet vrees ik dat deze allemaal te klein gaan zijn.
bagage voor 6 personen, koelbox, persoonlijke spullen.... tenzij iemand hier andere ervaringen mee heeft.
Nu als ik de DODGE RAM nakijk... (een 12-15 zitter) lijkt dit blijkbaar nog wel mee te vallen qwa kwaliteit. Alleen zal er dan geen offroad inzitten... :s
Heeft er eigenlijk iemand ervaring met zo een wagen?

bagage voor 6 personen, koelbox, persoonlijke spullen.... tenzij iemand hier andere ervaringen mee heeft.
Nu als ik de DODGE RAM nakijk... (een 12-15 zitter) lijkt dit blijkbaar nog wel mee te vallen qwa kwaliteit. Alleen zal er dan geen offroad inzitten... :s
Heeft er eigenlijk iemand ervaring met zo een wagen?

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Of gewoon twee auto's huren. Om nu 18 dagen met 6 man (en waarschijnlijk 12 koffers) in een minivan te kruipen ?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Kan je denk ik ook niet met een minivan voor 8 personen.camxxx schreef:
ding is 2 SUV's inclusief benzine kost me al gauw 3000€Ruud2004 schreef:Of gewoon twee auto's huren. Om nu 18 dagen met 6 man (en waarschijnlijk 12 koffers) in een minivan te kruipen ?

ga eens zoeken of ik geen verslagen vind van mensen die zo een 'bestelwagen' gehuurd hebben

- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Dit is wel echt grappig.
6 man + bagage+ comfort + off road!
Ik zoek een auto die kan zwemmen, vliegen, hard rijden, geen onderhoud vergt en niets verbruikt...
Iemand? :dance:
Ik zoek een auto die kan zwemmen, vliegen, hard rijden, geen onderhoud vergt en niets verbruikt...
Geef mij wat meer details en ik geef je een precies prijsoverzicht.cmaxxx schreef:ding is 2 SUV's inclusief benzine kost me al gauw 3000€Ruud2004 schreef:Of gewoon twee auto's huren. Om nu 18 dagen met 6 man (en waarschijnlijk 12 koffers) in een minivan te kruipen ?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Je weet maar nooitDisney-Golf schreef:Dit is wel echt grappig.

Zeer vriendelijk!1250 schreef:Geef mij wat meer details en ik geef je een precies prijsoverzicht.cmaxxx schreef: ding is 2 SUV's inclusief benzine kost me al gauw 3000€
Periode: 05-10-2009 aankomst in SF rond 22.00 terug brengen wagen op 22-10-2009 om 22.00. (vlucht is op 23/10 om 06.00)
Chauffeurs: 1 van 24jaar, 2 van 25 jaar en 1 van 26 jaar
We zijn dus met 6 volwassenen, en aangezien er dames mee zijn hebben we de nodige koffers bij

Onderweg kopen we nog een frigobox en hebben ook wat camera gerief mee (roadmovie)
Alvast heel erg bedankt!!!
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik zou ook twee auto's huren i.p.v. een minivan.
Een minivan (8 persoons) is bij UsaReisen €340 per week
Een SUV heb je al voor minder dan de helft.
Je zit veel comfortabeler en je kunt nog eens wisselen que bezetting.
Bert
Een minivan (8 persoons) is bij UsaReisen €340 per week
Een SUV heb je al voor minder dan de helft.
Je zit veel comfortabeler en je kunt nog eens wisselen que bezetting.
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Misschien dan toch 2 midsize SUV (jeep liberty or simular) huren ipv de fullsive SUZ (dodge durango or simular)
Scheelt hem wel een pak €, de jeep liberty ziet er nog wel leuk uit....
En als we er 2 hebben is het eigenlijk maar voor 3 personen, dus dan geeft dit geen problemen betreffende bagage veronderstel ik...
(of we moeten 2 durango's huren
)
Scheelt hem wel een pak €, de jeep liberty ziet er nog wel leuk uit....
En als we er 2 hebben is het eigenlijk maar voor 3 personen, dus dan geeft dit geen problemen betreffende bagage veronderstel ik...
(of we moeten 2 durango's huren

Zie mijn PB'tje.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen, als je nu mensen via PB van informatie ga voorzien hebben de andere forumleden hier weining aan.1250 schreef:Zie mijn PB'tje.
Oké jij je zin:
Bus 15 personen (Chevrolet Express): E1495,92
Midsize-SUV (Jeep Libertity): E409,77 (X 2)
Standaard-SUV (Chevrolet Trailblazer): E631,54 (X 2)
17 dagen, in oktober.
Bus 15 personen (Chevrolet Express): E1495,92
Midsize-SUV (Jeep Libertity): E409,77 (X 2)
Standaard-SUV (Chevrolet Trailblazer): E631,54 (X 2)
17 dagen, in oktober.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb weleens een Ford Econline 15 persoons van gehuurd toen er nogal veel familie in een keer op bezoek kwam. Het reed uitermate comfortable en met z'n 10'en hadden we zat ruimte. Ze zijn nog net handelbaar genoeg dat je er bijna mee in een gewone parkeerplaats past. Over het algemeen hebben dit soort van's ook nogeens een behoorlijke ground clearance waardoor ze op minder begaanbare wegen ook nog geod mee kunnen komen. De verhuurder waar ik deze had gehuurd (Ford dealer in Denver) verhuurde ook een 4x4 versie. Ze lusten wel een slokje meer dan een gewone auto, maar weer een stuk minder dan bijvoorbeeld een camper. Voordeel van een auto i.p.v. twee is dat je elkaar niet zo makkelijk kijtraakt, en de sfeer aan boord met zo'n groep is geweldig.
-
- Amerika-ontdekker
Hello,
Ook wij gaan dit jaar met z'n zessen ( volwassenen - 3 koppels) naar West Usa, hebben daarvoor 2x de Equinox gehuurd bij USAreisen.de ,1014€ voor beide,
vertrek 12/07 tot 31/07, ook alleen maar voor de bagage.
Willen als we in een stad zijn nog deftig in de buurt kunnen parkeren , en is het verbruik ook al een beetje te schatten.
Greetings, SuzyQ
Ook wij gaan dit jaar met z'n zessen ( volwassenen - 3 koppels) naar West Usa, hebben daarvoor 2x de Equinox gehuurd bij USAreisen.de ,1014€ voor beide,
vertrek 12/07 tot 31/07, ook alleen maar voor de bagage.
Willen als we in een stad zijn nog deftig in de buurt kunnen parkeren , en is het verbruik ook al een beetje te schatten.
Greetings, SuzyQ
Momenteel staat ons hoofd op 2 Dodge Durango's of gelijkwaardig...
Morgen valt beslissing definitief... maar hier hebben we plaats genoeg in en prijs valt al bij al nog goed mee. (+500€)
Alleen twijfel ik wat aan het verbruik
Morgen valt beslissing definitief... maar hier hebben we plaats genoeg in en prijs valt al bij al nog goed mee. (+500€)
Alleen twijfel ik wat aan het verbruik

Ik heb al uren zitten zoeken naar een verhuurder in SF, maar tot op heden nog geen een gevonden die een ruime wagen (lees 6 GROTE volwassenen + veel bagage) aanbieden met redelijke clearence, eventueel 4 X 4, en ook voorzien zijn van de nodige verzekeringen. De grote of bekende verhuurders hebben ze alvast niet. En als ik lokaal ga zoeken wordt het dan weer moeilijker wat betreft verzekeringen.Loek schreef:... Over het algemeen hebben dit soort van's ook nogeens een behoorlijke ground clearance waardoor ze op minder begaanbare wegen ook nog geod mee kunnen komen. De verhuurder waar ik deze had gehuurd (Ford dealer in Denver) verhuurde ook een 4x4 versie. ....
DUs als iemand iets weet... PLEASE let me know

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 5001 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 8 Reacties