Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Superbowl XLIII
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: Superbowl XLIII
Color01 en Njit, svp elkaar over zoiets onbenulligs niet in de haren vliegen. Ik zal het van twee kanten bekijken:
1) Plaats alleen berichten als deze echt iets aan de discussie toe te voegen hebben;
2) Laat het modereren svp aan het modteam over en laat je niet verleiden tot een onnodige discussie - een melding is genoeg;
3) Geen flamewars!
1) Plaats alleen berichten als deze echt iets aan de discussie toe te voegen hebben;
2) Laat het modereren svp aan het modteam over en laat je niet verleiden tot een onnodige discussie - een melding is genoeg;
3) Geen flamewars!
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Ja was een toffe wedstrijd,vooral the 4th quarter. Spannend!
ik had twee dagen daarvoor ook vier 3D brillen gehad bij Publix. De meneer die de boodschappen in de plastic tasjes deed vroeg me of ik ze wilde, leuk voor de kids en inderdaad die hebben het vol gehouden tot de half time show en zijn daarna wat anders gaan doen...
Ik had het persoonlijk wel leuk gevonden voor Arizona omdat het hun eerste SuperBowl zou zijn, maar als Nederlander kan je lekker neutraal kijken. Ik vond trouwens de seizoen cijfers van Arizona nou niet zo spectaculair, 9-7.
Zelfs de Dolphins hadden een beter seizoen....
ik had twee dagen daarvoor ook vier 3D brillen gehad bij Publix. De meneer die de boodschappen in de plastic tasjes deed vroeg me of ik ze wilde, leuk voor de kids en inderdaad die hebben het vol gehouden tot de half time show en zijn daarna wat anders gaan doen...
Ik had het persoonlijk wel leuk gevonden voor Arizona omdat het hun eerste SuperBowl zou zijn, maar als Nederlander kan je lekker neutraal kijken. Ik vond trouwens de seizoen cijfers van Arizona nou niet zo spectaculair, 9-7.
Zelfs de Dolphins hadden een beter seizoen....
Ik hoor niemand over het optreden in de pauze ?!?!
Bruce Rocks !!!
:rockon:
Bruce Rocks !!!
16x USA / 30 staten
Ik heb het weer gemist...damn! Het is ook veels te laat! 
Liz schreef:Ik hoor niemand over het optreden in de pauze ?!?!
Bruce Rocks !!!
Vond Bruce erg tegenvallen zoals velen, jammer ook dat hij de 12 minuten gebruikt om een nieuw nummer te promoten, zit niemand op te wachten. Bruce is nog wel erg fit, de rest van de band oogt erg oud.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Persoonlijk vond ik het optreden van Bruce het leukste!
Vond het wel "rocken" hoor. De man is bijna 60 en had duidelijk een feestje daar in die half-time....
Vind niet al zijn nummers goed, maar wel een heel stel.
De man is gewoon een legende in Amerika.
The Rising vindt ik zelf een hartstikke mooi nummer.
Het American football doet me niet zo veel. (sorry Njit, weer zo 1)
Veel te lang en te veel regels. Als ik denk dat het spel weer verder gaat, is het al weer afgelopen.
Bij de superbowl vindt ik het wel leuk om de sfeer te zien en vooral ook de reclames te zien.
Vond die van Monsterboard en Careerbuilder wel grappig.
Vond het wel "rocken" hoor. De man is bijna 60 en had duidelijk een feestje daar in die half-time....
Vind niet al zijn nummers goed, maar wel een heel stel.
De man is gewoon een legende in Amerika.
The Rising vindt ik zelf een hartstikke mooi nummer.
Het American football doet me niet zo veel. (sorry Njit, weer zo 1)
Veel te lang en te veel regels. Als ik denk dat het spel weer verder gaat, is het al weer afgelopen.
Bij de superbowl vindt ik het wel leuk om de sfeer te zien en vooral ook de reclames te zien.
Vond die van Monsterboard en Careerbuilder wel grappig.
Ik vond Bruce goed,in mijn ogen heeft hij de 12 minuten prima besteed
(en ik zeg het niet alleen omdat hij m'n buurman is
)! En ik hoor op de radio ook iedereen erg postitief over hem.
alleen Working On A Dream is een nieuw nummer en daar speelde hij maar een klein stukje van! Ik had eigenlijk gedacht dat hij meer nieuw werk zou doen omdat het juist een unieke kans is om nieuw werk te promoten maar hij deed gewoon lekkere ouwe nummers die iedereen mee schreeuwde
! My complements for the BOSS!!
Ik weet niet of jij Bruce kent maar 10th Avenue Freeze Out ,Born To Run en Glory Days zijn geen nieuwe nummersjammer ook dat hij de 12 minuten gebruikt om een nieuw nummer te promoten, zit niemand op te wachten.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Ken de nummers van Bruce en de 12 minuten is juist om het bekendste werk te laten horen, een artiest die alleen nieuw onbekend werk zou spelen is niet welkom denk ik. Bruce word op zijn oude dag wat commercieel, eerst deals met Walmart en dan de pauze gebruiken voor promotie is niet echt joepie. Weet trouwens niet wat Bruce met Florida te maken heeft, normaal treden wat local grootheden op. Over 2 jaar is Texas aan de beurt en iedereen wil ZZ Top zien, ben benieuwd
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
In Tucson, Arizona, ging het allemaal een beetje mis bij Comcast
:
http://i.gizmodo.com/5144199/prank-of-t ... -bowl-nsfw
http://i.gizmodo.com/5144199/prank-of-t ... -bowl-nsfw
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
P*rn of Football, de ballen hebben ongeveer dezelfde vorm en uiteindelijk gaat het om de touchdown 
Laatst gewijzigd door markro op 04 mar 2009, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gewijzigd: sommige woorden veroorzaken allerlei spam, mede ook omdat het forum afgescand wordt door zoekmachines.
Reden: Gewijzigd: sommige woorden veroorzaken allerlei spam, mede ook omdat het forum afgescand wordt door zoekmachines.