Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur, waar?? Zoveel aanbod!!!
-
- Amerika-ontdekker
Autohuur, waar?? Zoveel aanbod!!!
Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie ons uit de brand kunnen helpen, we willen voor de periode 25 april tot 16 mei in Los Angeles een
auto huren, maar het aanbod op internet en in de gidsen is zo groot en loopt zo uiteen, dat we echt niet meer weten waar we moeten reserveren.
Heb de site doorgelezen, en kwam ook tegen dat Nederlanders bij Duitse verhuurmaatschappijen hun auto huren, maar is dit wel zo verstandig en scheelt dit echt in prijs??
Graag advies, want wij zien door de bomen het bos nieit meer.
Holiday Cars had een leuke aanbieding, kwam met volledige verzekering, op 550 euro voor een Fullsize.
Maar toen ik op de offerte in wilde gaan was deze al verlopen......
Al het advies is welkom, erg bedankt alvast.
Groet,
Danielle
Ik hoop dat jullie ons uit de brand kunnen helpen, we willen voor de periode 25 april tot 16 mei in Los Angeles een
auto huren, maar het aanbod op internet en in de gidsen is zo groot en loopt zo uiteen, dat we echt niet meer weten waar we moeten reserveren.
Heb de site doorgelezen, en kwam ook tegen dat Nederlanders bij Duitse verhuurmaatschappijen hun auto huren, maar is dit wel zo verstandig en scheelt dit echt in prijs??
Graag advies, want wij zien door de bomen het bos nieit meer.
Holiday Cars had een leuke aanbieding, kwam met volledige verzekering, op 550 euro voor een Fullsize.
Maar toen ik op de offerte in wilde gaan was deze al verlopen......
Al het advies is welkom, erg bedankt alvast.
Groet,
Danielle
Re: Autohuur, waar?? Zoveel aanbod!!!
Wij hebben vorig jaar ook bij die Duitse site geboekt en dat is prima verlopen
Het gaat hier waarschijnlijk over de site : http://www.usareisen.de/
Bij de Balie gewoon CC afgeven en autosleutels in ontvangst nemen.
Zoek maar even via de zoekfunctie op usareisen en je vindt een schat aan informatie
Bart
Het gaat hier waarschijnlijk over de site : http://www.usareisen.de/
Bij de Balie gewoon CC afgeven en autosleutels in ontvangst nemen.
Zoek maar even via de zoekfunctie op usareisen en je vindt een schat aan informatie
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Je ziet maar zelden dat autohuur via een gids (Nederlandse touroperator) goedkoper uitvalt. Meestal zijn de zgn. "Carbrookers" via internet gunstiger geprijsd. Zoals usareisen.de of Eautohuur.nl, etc. maar ook via Engelse sites kan je nu je slag slaan.
Holiday Cars, Sunny Cars staan nu niet echt bekend om hun gunstige prijzen.
suc6
Holiday Cars, Sunny Cars staan nu niet echt bekend om hun gunstige prijzen.
suc6
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Bij Holidays cars verandert de prijs met de koers van de dollar dus daar moet je boeken als de dollar gunstig staat.
Andre
Andre
Ik heb bij eautohuur mijn autohuur geregeld. Later was usareisen.de goedkoper. Dit doorgegeven en 1 dag later was mijn huurprijs afgerond naar beneden op hele euro's gelijk aan die van usareisen.de
Ik wilde iets zwart op wit hebben en dat is makkelijker via een nederlands bedrijf ook ivm rechten en plichten.
Ik wilde iets zwart op wit hebben en dat is makkelijker via een nederlands bedrijf ook ivm rechten en plichten.
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Vergeet niet dat je je autohuur bij eAutohuur ook via AllesAmerika.com kan regelen! Helpt mij ook... 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
En wat is ons voordeel? Ik heb al vaak gekeken maar eautohuur (al dan niet via AA) komt altijd duurder uit voor mij.
Overigens, je zou met usareisen.de moeten onderhandelen. Via dit forum zijn er al vele mensen bij hen terecht gekomen. Kun je daar geen 'deal' mee sluiten?
Roland

Overigens, je zou met usareisen.de moeten onderhandelen. Via dit forum zijn er al vele mensen bij hen terecht gekomen. Kun je daar geen 'deal' mee sluiten?
Roland
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar ik de laatse twee keer (in het afgelopen half jaar) de goedkoopste auto kon huren,is hier:
www.carhire3000.com
Engelse site,nog gunstig ook nu het pond zachtjes aan het overlijden is.
www.carhire3000.com
Engelse site,nog gunstig ook nu het pond zachtjes aan het overlijden is.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Ik heb voor dezelfde categorie auto voor dezelfde periode gekeken bij carhire, en als ik de huidige koers van de Engelse
ponden omreken met de euro's kom ik op 550 euro voor de gehele periode. Dus deze site is in die periode niet goedkoper dan Holiday Cars, maar precies hetzelfde.
Groetjes,
Danielle
Ik heb voor dezelfde categorie auto voor dezelfde periode gekeken bij carhire, en als ik de huidige koers van de Engelse
ponden omreken met de euro's kom ik op 550 euro voor de gehele periode. Dus deze site is in die periode niet goedkoper dan Holiday Cars, maar precies hetzelfde.
Groetjes,
Danielle
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar bij Holiday was de offerte toch al verlopen zij je?
Ik heb zelf altijd een hele simpele regel, ik boek waar de prijs naar mijn zin is, en ga later niet meer kijken of het ergens anders misschien toch goedkoper was geweest.....dat geeft veel te veel ergenis, zeker omdat de prijzen per uur kunnen zakken of stijgen.
Ik heb zelf altijd een hele simpele regel, ik boek waar de prijs naar mijn zin is, en ga later niet meer kijken of het ergens anders misschien toch goedkoper was geweest.....dat geeft veel te veel ergenis, zeker omdat de prijzen per uur kunnen zakken of stijgen.
-
- Amerika-ontdekker
Hi,
Klopt de autohuur-aanbieding bij Holiday cars was inderdaad verlopen, maar om de 2 a 3 weken krijg ik een mail met een aanbieding, dus ik wacht even op de volgende aanbieding.
Het is leuk om je overal aan te maileden op de maillinglijsten, maar op een gegeven moment zie je er geen gat meer in.
Daarom is dit forum sper handig.
Bedankt.
Danielle
Klopt de autohuur-aanbieding bij Holiday cars was inderdaad verlopen, maar om de 2 a 3 weken krijg ik een mail met een aanbieding, dus ik wacht even op de volgende aanbieding.
Het is leuk om je overal aan te maileden op de maillinglijsten, maar op een gegeven moment zie je er geen gat meer in.
Daarom is dit forum sper handig.
Bedankt.
Danielle
Hoi,
Wij hadden vorig jaar een auto bij easycar gehuurd (florida) ik vind de prijzen wel gunstig. Dit jaar huren we denk ik ook bij hun, voor 5 dagen Las Vegas.
Groetjes van Jannie
Wij hadden vorig jaar een auto bij easycar gehuurd (florida) ik vind de prijzen wel gunstig. Dit jaar huren we denk ik ook bij hun, voor 5 dagen Las Vegas.
Groetjes van Jannie
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Is volgens mij dezelfde als eautohuur maar dan de engelse versie.Pete.Z schreef:Waar ik de laatse twee keer (in het afgelopen half jaar) de goedkoopste auto kon huren,is hier:
http://www.carhire3000.com
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt,maar het gekke is dat de engelse site soms veel gunstiger uitkomt met de prijs.
Note Mod (marjan):
Volgens forumregel 4 is het niet toegestaan hetzelfde bericht meerdere malen te plaatsen, derhalve is de tekst verwijderd.
Het bewuste bericht kun je vinden in dit topic
Forumregel 4: Je mag eenzelfde bericht niet in meer dan één forum plaatsen; kies het forum uit waarin jouw onderwerp het beste past en plaats je bericht uitsluitend daar.
Volgens forumregel 4 is het niet toegestaan hetzelfde bericht meerdere malen te plaatsen, derhalve is de tekst verwijderd.
Het bewuste bericht kun je vinden in dit topic
Forumregel 4: Je mag eenzelfde bericht niet in meer dan één forum plaatsen; kies het forum uit waarin jouw onderwerp het beste past en plaats je bericht uitsluitend daar.
Usareisen.de is voor ons opeens bijna 200 euro duurder geworden (full size suv in san francisco) nu kwam ik uit bij http://www.usrentacar.co.uk die bieden een auto aan via trifty (die op de airport zit) maar ik vind hier weinig ervaringen over, hun bieden ook auto's aan bij Alamo, maar daar staat bij dat het een shuttle service is, maar ik dacht altijd dat op SFO een Alamo vestiging zat?
edit: beetje scheel, had de auto inclusief navi gekozen en die is een stuk duurder, de normale prijs is wel ongeveer 40 euro duurder geworden.
edit: beetje scheel, had de auto inclusief navi gekozen en die is een stuk duurder, de normale prijs is wel ongeveer 40 euro duurder geworden.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Shuttle service klopt wel,de verhuurders op SFO zitten wel bij het vliegveld,maar niet op loopafstand.
Volgens mij kan je er met het airport treintje komen.
Volgens mij kan je er met het airport treintje komen.
vorig jaar heb ik mijn auto gehuurd via sunny cars, dit jaar doe ik het via http://www.autoeurope.be
groeten wim
groeten wim
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hebben bij usareisen.de geboekt en die is bijna 100 euro ,per week,goedkoper voor een midsize.
Van alle verhuurbedrijven die ik vergeleken heb komt die er steeds als goedkoopste uit.
Van alle verhuurbedrijven die ik vergeleken heb komt die er steeds als goedkoopste uit.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Voor de Belgen : jet air is goedkoper dan usa reisen voor een standard suv. Zeker als je drop off kosten hebt, want die zijn daar maar 150 euro en bij USA reisen 300 dollar.
Carine
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties