Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stephan Fry in America (The Ultimate Road Trip)
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Stephan Fry in America (The Ultimate Road Trip)
Ik heb de dvd box gekocht in Engeland (voor nog geen 10 pond) en het is een echte aanrader! Het is wellicht wat weinig, 6 afleveringen voor zoveel staten, maar Stephen Fry (mijn held) laat interessante en onconventionele beelden van Amerika zien. Nieuw en verfrissend, leuker dan de standaard route die wordt laten zien in standaard reisprogramma.s Ik heb het boek ook, ook een echte aanrader. Een soort koffietafel boek met mooie foto;s.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
Verelle
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Stephan Fry in America (The Ultimate Road Trip)
Wij hebben ook de DVD en het boek. Mijn partner en ik hadden beide het illumineuze idee om voor elkaar het boek te kopen voor de Kerst, zonder dat we dat van elkaar wisten. Iet wat vreemd moment toen ik mijn cadeautje kreeg en ik de vorm en de zwaarte van het cadeautje wel heel bekend vond voorkomen.
De prijzen voor het boek ligt nog al uit elkaar, in Engeland kost het boek 20 pond, bij de Bijenkorf kostte het 25,95 Euro en dit weekend zag ik dat het boek bij Waterstones in Amsterdam voor maar liefst 37 Euro liggen.
De prijzen voor het boek ligt nog al uit elkaar, in Engeland kost het boek 20 pond, bij de Bijenkorf kostte het 25,95 Euro en dit weekend zag ik dat het boek bij Waterstones in Amsterdam voor maar liefst 37 Euro liggen.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4002 Weergaves