Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bedbugs

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Hanny65
Amerikafan

Re: bedbugs

Bericht door Hanny65 »

oh oh oh als dit maar goed komt mijn 1e amerika reis :lol: :lol: :lol:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Het zijn denk ik incidenten hoor.

Tijdens al mijn 15 reizen naar Amerika en overnachtingen in enkele honderden motelkamers heb ik er nog nooit last van gehad. Zou dus niet gelijk van het ergste uit gaan.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jaap1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door jaap1 »

Rob schreef:Weer een voordeel van rondreizen met een camper :D daar heb ik nog nooit van bedbugs gehoord.
Ik zou het toch maar goed controleren als ik jou was. Hier een stukje uit een reisverslag:

"De dag dat wij wilde vertrekken uit Sydney zijn wij eerst langs travellers autobarn (ons camper verhuurbedrijf) gegaan. We hadden namelijk al een week lang last van beestjes in onze camper, die zaten onder het bed en soms in het bed..:-( We hebben ze tot 3x toe helemaal plat gespoten met gif maar ze gingen niet weg!! Bij het travellers autobarn vertelde ze ons dat het bedbugs waren!! Aaaahh!! Voor de mensen die niet weten wat dat zijn.. check google maar even en je krijgt spontaan jeuk! haha.
Het gevolg was dat wij de camper in moesten leveren, die moest namelijk ontsmet worden en kon daardoor 2 weken lang niet verhuurd worden.. oeps.. Maar we kregen wel een nieuwe camper mee, helaas kon dat pas de andere dag. Dat kwam goed uit want wij moesten AL onze kleren wassen onze tassen ontsmetten, dat was niet grappig. Na gezellig een dag in een wasserette hebben gezeten was alles schoon en hopelijk bedbug vrij!"

http://dennisenericainoz.aroundtheglobe ... tains.html
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dat is geen Amerikaans verhaal volgens mij maar van Down Under.
Dat is net zoiets als appels en peren :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dat is toch geen appels met peren vergelijken?

Een camper is een camper, of die nou in Amerika of in 'Down Under' gehuurd wordt. Kennelijk zijn campers er ook niet van gevrijwaard. :?

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Rob schreef:Weer een voordeel van rondreizen met een camper :D daar heb ik nog nooit van bedbugs gehoord.
.. eh ... Rob, waar slaap jij de eerste nacht? :wink: Je mag toch niet direct uit het vliegtuig je camper ophalen?
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Iemand weleens gedacht aan een lakenzak?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Is maar één nacht en dat is over het algemeen een van de grotere hotels omdat we altijd een PAD-transfer hebben.
De andere vier weken hoef ik in ieder geval niet elke avond mijn bed te controleren of er toevallig al iemand in ligt :D
Voor de camper zouden we alleen het matras na moeten kijken omdat we altijd ons eigen beddengoed kopen, slaapt gewoon lekkerder als het beddengoed wat bij de camper zit.
jaap1
Amerikafan

Bericht door jaap1 »

Ik wil ook niemand bang maken. Wij zij erg geschrokken en hopen dat we ze niet meegenomen hebben. Dit was denk ik onze tiende rondreis in de USA en hadden ook nog nooit ergens last van gehad. We gaan in juni ook weer een maand, maar voordat ik de bagage mee neem naar de hotelkamers: eerst inspectie! Incidenten, ik geloof het niet. Bekijk het kaartje hieronder maar:

http://bedbugregistry.com/

En hier een filmpje om bij te griezelen.

http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp ... 6#11917426
Pioenroos
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Pioenroos »

Ik zie dat er in september bedbugs zijn geconstateerd in een hotel waar wij in augustus nog waren :o En dat was niet een goedkoop hotelletje of zo. Zo zie je maar dat je ze echt overal kunt treffen.
We waren van plan er nog eens heen te gaan, maar nu weet ik het zo net niet meer.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Er zyn verschillende hotels by waar wy gelogeerd hebbben. Zelfs in wynn hebben ze er last van!
Groetjes,
Carine
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Dank je voor de link jaap1: zo zie je maar of je duur of goedkoop slaapt, voor bedbugs maakt dat niet veel uit. Ik kan me wel voorstellen dat juist bij de ketens die genoemd worden er extra goed op gelet en bestreden wordt. Ik heb wel steeds jeuk als ik dit topic lees.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
gastxyz

Bericht door gastxyz »

De goedkopere Days Inn en Motel6 komen wel relatief vaak voor.
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Ik heb alle hotels ff doorgelopen, maar gelukkig niet een waar wij geslapen hebben.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

jaap1 schreef:Ik wil ook niemand bang maken. Wij zij erg geschrokken en hopen dat we ze niet meegenomen hebben. Dit was denk ik onze tiende rondreis in de USA en hadden ook nog nooit ergens last van gehad. We gaan in juni ook weer een maand, maar voordat ik de bagage mee neem naar de hotelkamers: eerst inspectie! Incidenten, ik geloof het niet. Bekijk het kaartje hieronder maar:

http://bedbugregistry.com/

En hier een filmpje om bij te griezelen.

http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp ... 6#11917426
Heb de link bij mijn favorieten gezet, wordt er ook gewaarschuwd als ze er op dat moment zijn. Komen de bedbugs vaker voor bij bepaalde klimaten, ik zou het eigenlijk niet verwachten in Death Valley het is daar erg droog, eerder bij een vochtig klimaat zoals in Florida. Kan je ze met het blote oog zien? :help: , ik had er wel eens over gelezen maar wist niet dat er zoveel aan vast zat met alles heet wassen etc. net als bij luizen daar lijken ze ook op, of zijn het ook luizen??? Heb net het filmpje gekeken, ze kunnen een jaar zonder bloed!!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Wij hebben ze ook opgelopen in Australie. Vaak komt het doordat de backpackers ze verspreiden met hun eigen slaapzakken etc. (vooral als ze uit Azie komen heb ik me laten vertellen)

Ze hebben ons geadviseerd alles goed te wassen, maar vooral lang in de droger te doen. Wij waren er toen met 1x wassen vanaf! Misschien dat het jullie ook helpt?

En ik krijg echt jeuk overal als ik die plaatjes zie :oh:
jaap1
Amerikafan

Bericht door jaap1 »

pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Bedbugs vind je overal hoor, niet alleen in Amerika (of Australie). Om maar een voorbeeldje te noemen: http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... lland.html

:shock:
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Ik heb ooit in een appartement gezeten en in de andere kamer hadden ze last van BedBugs.
Na de ontdekking moesten we binnen twee uur al onze spullen in zakken doen om ze laten reinigen en stomen en konden op kosten van een organisatie in een hotel.
En dat terwijl wij er geen last van hadden.
Het hele appartement werd door "witte" mannetjes leeggehaald en opnieuw ontsmet, schoongemaakt en gestoffeerd.

Later bleek dat het al eerder was voorgekomen en ze dus niet zorgvuldig genoeg hadden gereinigd. We voelden ons een paar dagen behoorlijk onthand zonder onze spullen en met alleen de kleren die we op dat moment aanhadden, maar hebben uiteindelijk naast een luxe hotel een leuke vergoeding gehad.

Hun uitleg was dat ze van hotel naar hotel gaan onder koffers, deze worden meestal eerst op het bed geparkeerd, waardoor de BedBugs op deze manier makkelijk kunnen "verhuizen"
Antoinette
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het advies, wat ik gisteren op tv hoorde, was om je koffer niet op de grond te zetten en je kleren niet uit te pakken. Ook, dat het beter is buiten (!) uit te pakken en dan alles meteen in de was te doen. Ik hoop, dat ze ons bespaard blijven, want ze schijnen verschrikkelijk moeilijk uit te roeien te zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer