Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fall Foliage, alweer een reisje geboekt...
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja ja
I know .... er waren al uitnodigingen en vraagjes om mee te rijden 
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Coyote wrote:
, maar helaas moet ik in september nog een aantal dagen naar de Algarve of Ibiza o.i.d. dus ik hou niet genoeg vrije dagen over. Haha! Ik wil 2 weken vakantiedagen van dit jaar meenemen naar volgend jaar. Dan kan ik weer iets langer naar Amerika.
Ach ja... je moet keuzes maken he?
Ik zou zo met je mee gaan (echt waar!)Dat kan echt niet elk jaar hoor! Al zou ik dat best willen. Maar Amerika (en dan met name New England) bezoeken in deze periode is een langgekoesterde wens van mij. Wat let jou om ook te gaan? Een auto hoef je al niet meer te huren. Die heb ik al...
Ach ja... je moet keuzes maken he?
Laatst gewijzigd door lelie op 28 jul 2005, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- lelie
- Amerika-expert
Coyote wrote:
Ik wil elk jaargetijde in Amerika wel meemaken. Herfst, maar vooral de winter. Santa Claus in New York en schaatsen op zo'n plein...
Als ik nou volgend jaar zomer naar Amerika ga, dan ga ik in december weer en dan mag jij mee
Ik ga ook duizend keer liever naar Amerika. Maar in verhouding is dat veel duurder.Als ik mocht kiezen tussen Algarve/Ibiza of Amerika, zou ik het wel weten!
Ik wil elk jaargetijde in Amerika wel meemaken. Herfst, maar vooral de winter. Santa Claus in New York en schaatsen op zo'n plein...
Als ik nou volgend jaar zomer naar Amerika ga, dan ga ik in december weer en dan mag jij mee
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ha, volgens mij heb jij vorige week de film Serendipity gezien...lelie schreef:Ik wil elk jaargetijde in Amerika wel meemaken. Herfst, maar vooral de winter. Santa Claus in New York en schaatsen op zo'n plein...
Nou, das dan afgesproken.Als ik nou volgend jaar zomer naar Amerika ga, dan ga ik in december weer en dan mag jij mee
New York rond de kerstperiode lijkt mij ook heel bijzonder. Ik heb nog zitten te twijfelen of ik in oktober (voor de fall foliage) zou gaan, of in december en dan hoofdzakelijk voor New York. Een winter heb ik overigens al eens meegemaakt in Amerika. In januari '99 ben ik o.a. naar New Hamsphire geweest en zelfs een heuse sneeuwstorm meegemaakt...
Roland
- lelie
- Amerika-expert
Nee, die film heb ik niet gezien. Maar wel andere films die daarover gingen. Het heeft wel wat. Die shoppende Amerikanen met grote kerstcadeaus, met een dikke sjaal en wollen trui schaatsen, en die kerstkoortjes vind ik alleen in Amerika leuk.Ha, volgens mij heb jij vorige week de film Serendipity gezien... Daar was ook zo'n scene op de ijsbaan in New York
Gewoon zien hoe die Amerikanen een kerstboom mee naar huis slepen...
En een sneeuwstorm op z'n tijd
Ik zie het helemaal voor me
Ook in de VS is het tijdperk van de kunstboom bij veel families aangebroken (jammer genoeg). De kerstboom van de zolder of uit de kelder halen en uitvogelen hoe die ook alweer in elkaar zat heeft toch iets minder charmelelie schreef:Gewoon zien hoe die Amerikanen een kerstboom mee naar huis slepen...
En een sneeuwstorm op z'n tijd![]()
Ik zie het helemaal voor me
Wij waren in februari in NYC: geen Kerst maar wel sneeuw. En NYC in de sneeuw in geweldig!!!lelie schreef:Ik wil elk jaargetijde in Amerika wel meemaken. Herfst, maar vooral de winter. Santa Claus in New York en schaatsen op zo'n plein...
(De taxis rijden er niet langzamer op trouwens, die gaan gewoon driftend door de bocht...)
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
VermontGirl
- Amerikafan
He Sandy hoe weet jij dat nou dat ik daar woon??Sandy schreef:Woont niet ene VermontGirl daarCoyote schreef: Het komt volgens mij ook nog eens goed uit omdat ik gelijk na aankomst naar New Hampshire wil rijden. Daar wil ik een aantal dagen blijven en ook Vermont aandoen.
Anyway, er is een kans dat ik dan weer terug in NL ben! Ben nog steeds aan het dubben hier...
Maar anders kan ik je wel een tour geven hier in de buurt hoor Roland(niet geheel gratis natuurlijk, betaling te voldoen met Chocolade en dropjes
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou heel leuk zijn als je me wat van je omgeving kon laten zien. Vermont is een staat die ik nog niet bezocht heb. Enneh...met die dropjes en de chocolade komt het wel goed...VermontGirl schreef:Anyway, er is een kans dat ik dan weer terug in NL ben! Ben nog steeds aan het dubben hier...
Maar anders kan ik je wel een tour geven hier in de buurt hoor Roland(niet geheel gratis natuurlijk, betaling te voldoen met Chocolade en dropjesen een kroketje als het ff kan!!).
Maar goed, jij staat voor een hele belangrijke beslissing in je leven. Mocht je tegen die tijd nog in Amerika zitten of de beslissing nog niet hebben genomen, dan houd ik me aanbevolen. Misschien is een rondleiding wel even een welkome afleiding voor je.
Roland
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kleine suggestie:
http://www.capitoolgids.nl/newengland.htm
Heb hier net de Capitool Reisgids over New England voor mijn neus liggen.
Vind dat eigenlijk altijd hele goede reisgidsen.
Heb hier net de Capitool Reisgids over New England voor mijn neus liggen.
Vind dat eigenlijk altijd hele goede reisgidsen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de tip! :doublethumb:kastelke schreef:Kleine suggestie:
Roland
Sandy, volgens mij heb jij hem precies in de gatenSandy schreef:Woont niet ene VermontGirl daar
Ik was overigens vorige week twee dagen in Boston, zag er leuk uit. Helaas geen tijd om echt te "sight-see'en" maar toch een aardige flavor van de stad gekregen.
-
VermontGirl
- Amerikafan
Nee het komt allemaal goed. Je moet maar laten weten wat je wilt doen als je hier bent. Misschien ben je tegen de tijd dat je hier aankomt wel moe van de rode en oranje blaadjesHet zou heel leuk zijn als je me wat van je omgeving kon laten zien. Vermont is een staat die ik nog niet bezocht heb. Enneh...met die dropjes en de chocolade komt het wel goed... Het kroketje zal de tocht niet overleven ben ik bang...
Als ik hier nog ben dan hebben we het er nog wel over tegen die tijd, ik vind het iig altijd leuk om met NL-ers om te gaan (mijn vriendinnetje uit NL is weer net naar Delft terug gegaan...
Ja het blijft toch een beetje raar he, aanbieden aan een volkomen vreemde om hem de buurt te laten zien. Voor hetzelfde geld is het een vies oud mannetje!!Jan Visser schreef:
Sandy, volgens mij heb jij hem precies in de gaten Ik dacht ook al toen ik die eerdere post van Roland las....
Ja, ik had het allang in de gaten..
Ik dacht laat ik Roland maar eens een handje helpen dan : ))
Maar ik heb nu wel gelezen dat meerdere mensen Roland al ontmoet hebben en dat hij dus wel te vertrouwen is!! Das toch fijn om te weten.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
En bedankt hè...VermontGirl schreef:Ja het blijft toch een beetje raar he, aanbieden aan een volkomen vreemde om hem de buurt te laten zien. Voor hetzelfde geld is het een vies oud mannetje!!![]()
Maar ik heb nu wel gelezen dat meerdere mensen Roland al ontmoet hebben en dat hij dus wel te vertrouwen is!! Das toch fijn om te weten.
Heb ik mijzelf laatst nog wel in groot formaat op het forum gezet...
Maar zonder gekheid, als ik straks met de planning bezig ben hebben we nog wel even contact over hoe en wat. Lijkt me leuk om eens bij jou in de omgeving rond te kijken.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5193 Weergaves
-
Laatste bericht door hanneke_vv