Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
poezenverhuis naar The States
-
bart1
- Amerikafan
- Contacteer:
poezenverhuis naar The States
Hello !
Heeft iemand ervaring met verhuis van huisdieren, we hebben namelijk 4 poezen die mee zouden moeten verhuizen mochten we ronde 2 meemaken en beslissen te vertrekken.
Ik heb al eens op websites zitten surfen en heb noga verschillende regels en vooral prijzen ontdekt.
Ook op Iata site vond ik dat er max 2 dieren per kennel mogen vervoerd worden, maar als je een grote kennel zou nemen mogen ze dan alle 4 samen reizen ?
Moet je zo een kennel zelf kopen en waar kan je dit het best halen zodat dit aan de voorwaardem voldoet ( elke maatschappij zal wel zijn eigen regels hebben maar denk dat er toch specifieke en algemene richtlijnen zullen zijn binnen de luchtvaart ?
Vele groetjes
Bart1 en zijn nog twijfelende vrouwtje
Heeft iemand ervaring met verhuis van huisdieren, we hebben namelijk 4 poezen die mee zouden moeten verhuizen mochten we ronde 2 meemaken en beslissen te vertrekken.
Ik heb al eens op websites zitten surfen en heb noga verschillende regels en vooral prijzen ontdekt.
Ook op Iata site vond ik dat er max 2 dieren per kennel mogen vervoerd worden, maar als je een grote kennel zou nemen mogen ze dan alle 4 samen reizen ?
Moet je zo een kennel zelf kopen en waar kan je dit het best halen zodat dit aan de voorwaardem voldoet ( elke maatschappij zal wel zijn eigen regels hebben maar denk dat er toch specifieke en algemene richtlijnen zullen zijn binnen de luchtvaart ?
Vele groetjes
Bart1 en zijn nog twijfelende vrouwtje
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Verelle
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: poezenverhuis naar The States
Ik heb mijn kat verhuisd van Rome naar Nederland, geen ervaring met een lange reis naar Amerika. Ik heb toen zelf een kennel moeten kopen. Voor de reis had ik druppeltjes gekregen van de dierenarts zodat de kat rustiger zou zijn, echter de druppeltjes heb ik verwerkt in kleine gehaktballetjes, maar meneer heeft de gehaktballetjes laten staan. Na de reis mocht ik meteen naar hem toe, want hij was toch wel een beetje onrustig geworden. Maar goed het was dan ook een echt straatkatje, die het maar niks vond om in een kooi te zitten.
Ik zou er persoonlijk niet voorkiezen om ze alle vier samen te zetten in een kennel, juist omdat ze niet in hun normale element zijn en waarschijnlijk toch wel een beetje uit hun doen zullen zijn.
Ik zou er persoonlijk niet voorkiezen om ze alle vier samen te zetten in een kennel, juist omdat ze niet in hun normale element zijn en waarschijnlijk toch wel een beetje uit hun doen zullen zijn.
Laatst gewijzigd door Verelle op 20 jan 2009, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze moeten allemaal apart in een kennel. Ook moet het weer goed gemoeg zijn, dus geen extreme hitte en kou.
Ik heb wel eens katten van amerika naar canada verscheept. Kostte toen rond de $200.
Zorg voor een rechtsreekse vlucht zo dicht mogelijk naar je eindbestemming en huur van daaruit een auto.
Ik heb wel eens katten van amerika naar canada verscheept. Kostte toen rond de $200.
Zorg voor een rechtsreekse vlucht zo dicht mogelijk naar je eindbestemming en huur van daaruit een auto.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lees dit eens door:
viewtopic.php?f=12&t=17648&p=308105&hilit=hond#p308105
Het kan dus verschil maken als je een tussenstop hebt, maar ik neem aan dat jullie rechtstreeks vliegen?
viewtopic.php?f=12&t=17648&p=308105&hilit=hond#p308105
Het kan dus verschil maken als je een tussenstop hebt, maar ik neem aan dat jullie rechtstreeks vliegen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
texas freak
- Amerika-ontdekker
Ik heb terug in 89 3 katten meegenomen naar Texas , ik had nodig:
1 gezondheidsverklaring van dierenarts
2 hondsdolheidinjecties niet ouder dan 3 maanden
3 inentingsboekje
Ik heb ze alledrie in 1 kennel gedaan omdat ze uit 1 nest kwamen, wel op eigen risico zeiden ze van de airlines, maar dat ging allemaal goed.
Toen ik terug kwam een paar jaar geleden precies hetzelfde maar met 1 kat erbij in de kennel, geen enkel probleem !
ik heb ze bewust wakker en alert gehouden, een kat "flipt"namelijk niet als ze weten hoe ze ergens terecht zijn gekomen, die kans is groter als ze bijkomen en ze weten niet waar ze zijn !
De douane beambte die zn vinger in de kooi stak op schiphol, zo van poesie poesie, heeft er nu nog spijt van !!
1 gezondheidsverklaring van dierenarts
2 hondsdolheidinjecties niet ouder dan 3 maanden
3 inentingsboekje
Ik heb ze alledrie in 1 kennel gedaan omdat ze uit 1 nest kwamen, wel op eigen risico zeiden ze van de airlines, maar dat ging allemaal goed.
Toen ik terug kwam een paar jaar geleden precies hetzelfde maar met 1 kat erbij in de kennel, geen enkel probleem !
ik heb ze bewust wakker en alert gehouden, een kat "flipt"namelijk niet als ze weten hoe ze ergens terecht zijn gekomen, die kans is groter als ze bijkomen en ze weten niet waar ze zijn !
De douane beambte die zn vinger in de kooi stak op schiphol, zo van poesie poesie, heeft er nu nog spijt van !!
-
bart1
- Amerikafan
- Contacteer:
Hello !
Zou je me kunnen vertellen met welke maatschappij je hebt gevlogen toen je de 3 poezen samen hebt laten vervoeren aub ?
Trouwens hoe reageren de poezen op nieuw klimaat, lijkt me niet vanzelfssprekend !!
Wel lollig van die douanier die zijn vinger in de kennel heeft gestoken, lijkt me zeer herkenbaar als ik gedrag van mijn poezen bekijk !
Vele groetjes en prettig weekend !
Zou je me kunnen vertellen met welke maatschappij je hebt gevlogen toen je de 3 poezen samen hebt laten vervoeren aub ?
Trouwens hoe reageren de poezen op nieuw klimaat, lijkt me niet vanzelfssprekend !!
Wel lollig van die douanier die zijn vinger in de kennel heeft gestoken, lijkt me zeer herkenbaar als ik gedrag van mijn poezen bekijk !
Vele groetjes en prettig weekend !
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
texas freak
- Amerika-ontdekker
toedertijd dacht ik klm, op de terugreis Panam, maar die bestaat niet meer,
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht