Hey RobRob schreef:Zal niet lukken wij komen een dag of zes later in Moab. 26 of 27 september
Heb deze post blijkbaar eerder gemist

Spijtig dat we mekaar dan nergens kruisen. Dan zal het voor een volgende keer zijn, misschien wel in 2010

Bart
Hey RobRob schreef:Zal niet lukken wij komen een dag of zes later in Moab. 26 of 27 september
Kunnen we toch nog een ontmoeting regelen BartDude schreef:Hebben jullie al een hotel geboekt ?
Bart
Heb je nog een gids nodigDag 21: Zion NP - Las Vegas (little finland)
Annie schreef:Welkom op dezelfdevlucht, samen met sachasenne en echtgenoot.
Wil je in de buurt zitten wij hebben stoelnummers 38 A en B op de vlucht van Washington naar Brussel, sachasenne zit achter ons.
Hey RobRob schreef:Kunnen we toch nog een ontmoeting regelen BartDude schreef:Hebben jullie al een hotel geboekt ?
Bart![]()
Wij staan de laatste dagen op Sam's Town RV Park en moeten voor de laatste nacht nog een (strip)hotel boeken.
Planning voor de laatste dagen:
Dag 27 zaterdag 3 oktober: Great Basin NP NV > Las Vegas
Dag 28 zondag 4 oktober: Las Vegas
Dag 29 maandag 5 oktober: Las Vegas
Dag 30 dinsdag 6 oktober: Camper inleveren en nog een nacht (strip)hotel
Dag 31 woensdag 7 oktober: aanvang thuisvlucht
Dag 32 donderdag 8 oktober: aankomst Europa en rit naar huis
Heb je nog een gids nodigDag 21: Zion NP - Las Vegas (little finland)als ik onze route iets omleg kunnen we elkaar daar ergens ontmoeten :beerchug:
Ik heb geen GPS Yeehaw, ik doe alles uit het bolletjeYeehaw schreef:Prachtig Bart. Ik blijf herhalen, wees voorzichtig met dirtroads en vertrouw niet alleen op je gps. Zorg voor een goede kaart. Deze maand raakten toeristen de weg kwijt op weg naar Grand Canyon West omdat de gps hen verkeerd leidde.
Ik had het zomaar zelf kunnen bedenken@Monique: Vrouw=vriendin=Evy (zie naam van onze website )
Wij kunnen hem bijna blindelings rijden, na 2 bezoeken.Dude schreef:
Little Finland wil ik inderdaad heel graag doen dit jaar. Hopelijk zitten de weercondities mee en/of vinden we de weg
Ik ging inderdaad vroeger de ardennen in met de rugzak om zo dan te voet weer naar huis te wandelen over 4 à 5 dagenYeehaw schreef:Je zal wel ervaring in de Ardennen hebben, niets zo moeilijk om daar te navigeren-lol-