Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Nog steeds aardig duur, ik ga later nog wel een keer kijken, eerst helemaal focussen op reis Californië.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi Niels,
Je hebt ons al eens goed geholpen en ik hoop dat je ook nu wer met een goed advies kunt komen. Wij willen graag deze zomer naar Florida en tevens de zuidelijke staten aandoen. Nu heb ik gekeken en via BA kan ik, als ik via BA (met een tussenstop op Heatrow) naar JFK ga en ook zo weer vertrek voor 545 euro pp vliegen. (ondanks dat er twee kinderen van 6 en 8 bij zijn één prijs).
We willen 10 juli hier vertrekken en 15 augustus weer terug.
heb je daar misschien nog een ander advies voor?
we vinden het geen probleem om via NY te rijden, maar mocht je een andere optie hebben is dat ook goed.(bv via Florida Miami of Orlando, maar daar kwam ik op minimaal 745 pp uit vandaar)
albvast bedankt
gr Sytse
Je hebt ons al eens goed geholpen en ik hoop dat je ook nu wer met een goed advies kunt komen. Wij willen graag deze zomer naar Florida en tevens de zuidelijke staten aandoen. Nu heb ik gekeken en via BA kan ik, als ik via BA (met een tussenstop op Heatrow) naar JFK ga en ook zo weer vertrek voor 545 euro pp vliegen. (ondanks dat er twee kinderen van 6 en 8 bij zijn één prijs).
we vinden het geen probleem om via NY te rijden, maar mocht je een andere optie hebben is dat ook goed.(bv via Florida Miami of Orlando, maar daar kwam ik op minimaal 745 pp uit vandaar)
albvast bedankt
gr Sytse
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
595 voor een rechtstreekse vlucht in de herfstvakantie aardig duur????? Duur kan je het niet noemen vind ik, vind het een zeer redelijke prijs zeker kijkende naar de tijd waarin je weg wilt. Miami vind je niet vaak voor onder de 500 euro.1250 schreef:Nog steeds aardig duur, ik ga later nog wel een keer kijken, eerst helemaal focussen op reis Californië.
can't wait to travel again.....
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heb gezocht op diverse plaatsen om op te vliegen en New-York is veruit het goedkoopste (scheelt minimaal $300 per persoon) Anyway naar New-York heb ik deze voor je gevonden te boeken op www.ba.comSytse schreef:Hoi Niels,
albvast bedankt
gr Sytse
British Airways $819.12 = 620 euro pp
See airline fees
Depart – Fri 10 Jul 2009
British Airways
Flight 8112 Departs: 10:05a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 10:15a
Gatwick (LGW)
Coach | Fare code: QHNCEUR | 734 (Narrow-body Jet) | 1h 10m | 226 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LGW) for 1h 45m
British Airways
Flight 2173 Departs: 12:00p
Gatwick (LGW) Arrives: 2:40p
John F Kennedy Intl (JFK)
Coach | Fare code: QHNCEUR | 777 (Wide-body Jet) | 7h 40m | 3459 miles | 9+ seats remain
Return – Sat 15 Aug 2009
This flight leaves on Saturday and arrives on Sunday.
British Airways
Flight 116 Departs: 8:05p
John F Kennedy Intl (JFK) Arrives: 8:10a
Heathrow (LHR)
Coach | Fare code: QHNCEUR | 744 (Wide-body Jet) | 7h 05m | 3441 miles | 9+ seats remain
Layover in London, United Kingdom (LHR) for 3h 45m
British Airways
Flight 434 Departs: 11:55a
Heathrow (LHR) Arrives: 2:10p
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Fare code: QHNCEUR | 320 (Narrow-body Jet) | 1h 15m | 229 miles | 9+ seats remain
Hoi hoi!
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar tickets en zag dit topic, dus misschien zou je voor mij ook even willen zoeken? Zou heel fijn zijn!
Wij willen van 17-08 t/m 9-9 een rondreis LA-LA doen. We vliegen dus Amsterdam Schiphol - LA retour. Of indien dat veel voordeliger is Brussel - LA retour. Met 2 volwassenen.
Alvast bedankt!

Wij willen van 17-08 t/m 9-9 een rondreis LA-LA doen. We vliegen dus Amsterdam Schiphol - LA retour. Of indien dat veel voordeliger is Brussel - LA retour. Met 2 volwassenen.
Alvast bedankt!
Als ik net zoals MattRob een vlucht voor €395 kon krijgen dan zou ik het doen.ndekker schreef:595 voor een rechtstreekse vlucht in de herfstvakantie aardig duur????? Duur kan je het niet noemen vind ik, vind het een zeer redelijke prijs zeker kijkende naar de tijd waarin je weg wilt. Miami vind je niet vaak voor onder de 500 euro.1250 schreef:Nog steeds aardig duur, ik ga later nog wel een keer kijken, eerst helemaal focussen op reis Californië.
Nu is het ook dat ik in de zomer naar Californië ga dus dat gaat ook €1200 de man kosten.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
€3201250 schreef:Als ik net zoals MattRob een vlucht voor €395 kon krijgen dan zou ik het doen.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Nog beter!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Semmie schreef:Hoi hoi!Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar tickets en zag dit topic, dus misschien zou je voor mij ook even willen zoeken? Zou heel fijn zijn!
![]()
Alvast bedankt!
Te boeken via www.usairways.com Helaas vlieg je een dag later als je wilt, wil je een dag eerder dan kost dat minimaal 125 euro pp meer.
US Airways $531.50 = 405 euro
See airline fees
Depart – Tue 18 Aug 2009
US Airways
Flight 799 Departs: 10:45a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 1:15p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: GKE7SB | 752 (Narrow-body Jet) | 8h 30m | 3724 miles | 1 seats remain
Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 2h 45m
US Airways
Flight 1417 Departs: 4:00p
Philadelphia (PHL) Arrives: 7:05p
Los Angeles (LAX)
Coach | Fare code: GKE7SB | 321 (Narrow-body Jet) | 6h 05m | 40% on time | 2395 miles | 9+ seats remain
Return – Wed 9 Sep 2009
This flight leaves on Wednesday and arrives on Thursday.
US Airways
Flight 754 Departs: 9:00a
Los Angeles (LAX) Arrives: 4:53p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: GKE7SB | Airbus Industrie A321 (Wide-body Jet) | 4h 53m | 50% on time | 2395 miles | 9+ seats remain
Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 1h 42m
US Airways
Flight 798 Departs: 6:35p
Philadelphia (PHL) Arrives: 8:35a
Amsterdam- Schiphol (AMS)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
voor 381 euro heen en weer daar ga ik niet eens voor zoeken. Ik zou dat gelijk maar boeken!afbn81 schreef:Hallo Niels,
Als je tijd hebt... We willen graag op 21 september naar Los Angeles vliegen en dan op 8 oktober (jups, we zijn lekker op tijd) weer terug, bij voorkeur vanaf Las Vegas. Via connections.be kwam ik uit op een bedrag van 381 pp, volgens mij is dat best een goede prijs, maar als jij het nog goedkoper kunt vinden..
Liefst met 1 overstap. Als het niet heel veel duurder is vliegen we 't liefst vanaf AMS (bovenstaande prijs is vanaf BRU met 1 overstap).. Overigens zitten we niet heel erg vast aan bovengenoemde data. Succes! En alvast bedankt voor de moeite!!
Groetjes Barbera
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
haha ja maar sommige uitdagingen zijn te uitdagend 

Ik heb vandaag een vlucht naar Las Vegas gezien voor E321! In de herfstvakantie!
Vanaf wanneer kan ik voor de kerstvakantie boeken? Lijkt me erg leuk om in de kerstvakantie naar Orlando te gaan.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het kan nu al, maar nog niet alle maatschappijen zijn boekbaar, kortom boek je nu dan betaal je teveel. Ik zou half februari is gaan kijken dan hebben de meeste
maatschappijen hun tarieven wel online staan gok ik zo is.
maatschappijen hun tarieven wel online staan gok ik zo is.
Dat hangt per luchtvaartmaatschappij af, ze moeten het winterschema bekend maken.. Ik durf zelf niet te voorspellen wanneer dit zal gebeuren, maar ik hoor hier en daar dat de meeste schema's eind februari wel bekend zullen zijn..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ja oké, want het gaat nu tot 16 december. Ik wil zo snel mogelijk boeken om het zo goedkoop mogelijk te doen.
Gewoon goed in de gaten houden! Als jij het niet kan boeken, kunnen anderen dat ook niet 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Oké:
Wij willen in Augustus (1-08-09 tot 22-08-09) naar Los Angeles.
Kan jij het goedkoopste vliegticket vinden, ik heb nu bij Continental voor E892 (Continental zelf) gevonden.
Alvast bedankt.
Wij willen in Augustus (1-08-09 tot 22-08-09) naar Los Angeles.
Kan jij het goedkoopste vliegticket vinden, ik heb nu bij Continental voor E892 (Continental zelf) gevonden.
Alvast bedankt.
-
- Amerika-newbie
Hey, dat is lief!
Nou mijn vriendinnen en ik willen in juli voor 15 dagen naar New York.
We zijn in totaal met 6 personen.
Datum: 28-07 - 12-08
Plaats: New York
We hebben al wat gevonden, maar als jij wat goedkoper kan vinden is dat mooi meegenomen.
Alvast bedankt
Nou mijn vriendinnen en ik willen in juli voor 15 dagen naar New York.
We zijn in totaal met 6 personen.
Datum: 28-07 - 12-08
Plaats: New York
We hebben al wat gevonden, maar als jij wat goedkoper kan vinden is dat mooi meegenomen.
Alvast bedankt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1647 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-