Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Campings bespreken in augustus ?
-
kabbeker
- Amerika-ontdekker
Campings bespreken in augustus ?
Wij gaan in augustus 4 weken "camperen" in het Noordwesten van Amerika; we starten in SFO willen via het binnenland (nationale parken) naar het Noorden reizen richting Seattle en Vancouver en dan via de kust weer terug naar SFO; de exacte route moeten we nog uitstippelen.
Is het nodig om in die periode campings te bespreken ?
We hebben in de meivakantie van 2008 het bekende rondje in het Zuidwesten gedaan, had alle campings besproken, maar had achteraf beslist niet nodig geweest, vandaar dat ik me afvraag of het voor augustus richting het noorden wel nodig is.
Alvast bedankt voor reacties.
Is het nodig om in die periode campings te bespreken ?
We hebben in de meivakantie van 2008 het bekende rondje in het Zuidwesten gedaan, had alle campings besproken, maar had achteraf beslist niet nodig geweest, vandaar dat ik me afvraag of het voor augustus richting het noorden wel nodig is.
Alvast bedankt voor reacties.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Campings bespreken in augustus ?
Voor Augustus zou ik langs de kust zeker proberen te reserveren, veel Amerikanen hebben vakantie en trekken graag naar de kust, zeker de weekend dagen zijn altijd heel druk.
Voor de bekende, gewilde NP's geld eigenlijk hetzelfde.
Voor de bekende, gewilde NP's geld eigenlijk hetzelfde.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1939 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 8 Reacties