Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wanneer zijn er solden in amerika ??
wanneer zijn er solden in amerika ??
hoi ,
Ik vertrek in de zomer voor een paar weken naar de US
Ik bezoek las vegas en rij dan door naar LA
Weet iemand toevalig wanner er daar solden of koopjes zijn ( sales)
ik heb gezocht op het net maar kan het niet vinden
ik weet dat het in de winter ergens in februari is maar wanner is dat in de zomer ???????????
groetjes
Ik vertrek in de zomer voor een paar weken naar de US
Ik bezoek las vegas en rij dan door naar LA
Weet iemand toevalig wanner er daar solden of koopjes zijn ( sales)
ik heb gezocht op het net maar kan het niet vinden
ik weet dat het in de winter ergens in februari is maar wanner is dat in de zomer ???????????
groetjes
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: wanneer zijn er solden in amerika ??
Hallo Petrus,petrus schreef:Weet iemand toevalig wanner er daar solden of koopjes zijn ( sales)
De beste koopjes vind je in Amerika in een outlet. Dit zijn een soort van winkelcentra, waar winkelketens en merken hun overtollige waren aanbieden en ook dingen die vaak al een seizoen achterliggen, voor werkelijk spotprijzen!
Wij kopen ons altijd helemaal wezenloos in de outlets. Heerlijk shoppen!
Op deze website vind je een overzicht met de meeste outlets. Als je een lokatie hebt gevonden, kun je meestal via google ook wel de website van de outlet zelf terugvinden.
http://www.outletsonline.com/usa.html
Een outlet die ik je zeer kan aanbevelen in Californie, is de outlet in Viejas, ongeveer een half uurtje rijden ten oosten van San Diego, langs de I-8. Deze vind je niet terug op de genoemde website, maar het is een van de mooiste outlets die ik gezien heb in Amerika!
Ik weet niet of je in NL/BE als eens naar een outlet bent geweest? Bijvoorbeeld in Lelystad, Roermond of Maasmechelen (BE)? Deze outlets zijn een goed voorbeeld voor de inrichting en het soort winkels. Alleen kun je de prijzen in onze outlets niet vergelijken met de outlets in de VS. Dat zijn pas echte aanbiedingen! OVerigens moet je niet voorstellen dat je dan ouderwetse spullen koopt, of spullen die uit de mode zijn, want dat is echt niet het geval!
Veel winkelplezier!
Jacqueline
Hoi Jacqeline
als je zoveel koopt heb je dan nooit een aanvaring gehad met de douane ? Je kan natuurlijk je oude kleren meenemen, wegdoen en dan nieuw kopen etiketjes eraf enzo. Je hoort soms van die verhalen (zie ook de docusoap Schiphol) dat je langzamerhand niets meer mee durft te nemen.
als je zoveel koopt heb je dan nooit een aanvaring gehad met de douane ? Je kan natuurlijk je oude kleren meenemen, wegdoen en dan nieuw kopen etiketjes eraf enzo. Je hoort soms van die verhalen (zie ook de docusoap Schiphol) dat je langzamerhand niets meer mee durft te nemen.
Groetjes, Nel
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Over uitverkoop, de zomerkleding gaat in juli in de uitverkoop, maar eigenlijk zijn er het hele jaar door "sales". Vooral rond de holidays: Labor Day, Columbus Day etc. zijn er grote uitverkopen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
aaah een woord van de zuiderburen (in NL dan wel te verstaan), bedankt voor de uitleg, dacht al wel dat het dat was met de rest van de tekst maar wilde het even zeker weten!
Outlets are de way to go, en bij de douane goed moe kijken en gewoon doorlopen alsof de hele familie je staat op te wachten
!
Richard
Outlets are de way to go, en bij de douane goed moe kijken en gewoon doorlopen alsof de hele familie je staat op te wachten
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Girl_2004,Girl_2004 schreef:Hoi Jacqeline
Wij hebben nog nooit problemen gehad bij de douane. Wij zorgen er altijd voor dat de nieuwe kleding die we hebben gekocht al is gedragen en vaak hebben we die ook al eens in de wasmachine gegooid, ook schoenen dragen we gewoon tijdens de vakantie, hebben we meteen plezier ervan
Wij hebben één keer een tas moeten openmaken voor de douane, van de handbagage, en die zat helemaal vol met souvenirs
Volgens mij is het veel belangrijker dat je geen illegale merkkleding koopt
Verder kopen we in Amerika alleen souvenirs, van bezienswaardigheden, en nog wat boeken en DVD's (van nationale parken en zo) en soms wat CD's voor in de auto, en ook die hebben nog nooit problemen opgeleverd. We hebben nog nooit iets ingevoerd van duurdere apparaten of zo, die duurder zijn dan 175 euro.
Oh ja, als we gaan, gaan we ieder met een half lege koffer, zodat er nog voldoende ruimte over is voor nieuwe spullen. Daarnaast nemen we ook altijd een reserve tas mee, zowel voor de handbagage als de check-in bagage, voor de souvenirs en alles wat niet in de gewone koffers past. We kopen dus meestal behoorlijk wat kleding. De outlets in Amerika zijn ook zo aantrekkelijk! Wij hebben bijvoorbeeld vorig jaar een heleboel golfkleding gekocht van Nike, in de outlet. Dat is in Nederland haast onbetaalbaar. We hebben toen in totaal bijna $ 200 uitgegeven in de outlet, en ik overdrijf niet als ik zeg dat de nieuwwaarde in nederland zeker het viervoudige zou zijn!
Als je nog meer wilt weten over wat iedereen zo meeneemt uit Amerika, en de regels van de douane daarover, kijk dan even bij het volgende topic van dit forum:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... sc&start=0
Groetjes,
Jacqueline
Hoi Jacqeline
net zoals jij hebben we de keren dat we in Amerika waren ook een extra sporttas opgevouwen onderin de koffer meegenomen. Die zat bij terugkomst helemaal vol met souvenirs. We hebben in die 3 keer dat we zijn geweest (1999 voor het laatst) nooit controle gehad.
Maar de laatste jaren zie je en hoor je steeds meer van douane problemen, dus vandaar mijn vraag aan jou.
Bedankt in ieder geval.
Groetjes
Nel
net zoals jij hebben we de keren dat we in Amerika waren ook een extra sporttas opgevouwen onderin de koffer meegenomen. Die zat bij terugkomst helemaal vol met souvenirs. We hebben in die 3 keer dat we zijn geweest (1999 voor het laatst) nooit controle gehad.
Maar de laatste jaren zie je en hoor je steeds meer van douane problemen, dus vandaar mijn vraag aan jou.
Bedankt in ieder geval.
Groetjes
Nel
Groetjes, Nel
Ik heb er geen idee van wanneer er solden zijn in de VS, maar alle kleren zijn op zich daar al zoooo goedkoop dat wachten op de solden eigenlijk niet nodig is 
Bijvoorbeeld:
Een broek van Dickies kost in Belgïe ongeveer 60 - 70 euro, die kan je daar kopen voor 20 dollar...
En dat is niet overdreven, ik heb er mij 7 meegebracht uit NY
Gewoon zorgen dat je alle labels er uit knipt en dat ze er niet tè nieuw uit zien. Je kan sommige al een keertje aandoen, ....
Bijvoorbeeld:
Een broek van Dickies kost in Belgïe ongeveer 60 - 70 euro, die kan je daar kopen voor 20 dollar...
En dat is niet overdreven, ik heb er mij 7 meegebracht uit NY
Gewoon zorgen dat je alle labels er uit knipt en dat ze er niet tè nieuw uit zien. Je kan sommige al een keertje aandoen, ....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 15863 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 94 Reacties