Gr., Flipje
Dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar toen gebeurde er niet zoveelCeetje schreef:elke morgen bij het RTL4 journaal moedig ik 'm aan: "Go Euro, Go Euro" :dance:
Dit advies had ik ook gekregen een tijdje geleden en ik heb dat gedaan. Ik moet zeggen dat de yield nog niet om over naar huis te schrijven is, maar het is een stuk beter dan somige van mijn andere investeringenFlipjeBTiel schreef:
Je kunt ook een high yield mutual fund kopen, zodat je overal een dotje van hebt. Diverse hebben YTMs van meer dan 10%. Het prospectus zal je vertellen of ze non-investment grades bonds mogen kopen. Je wed dan in feite op een breed economisch herstel, met veel minder risico naar beneden dan aandelen nog hebben.
Dollar valt
De Rabobank is er niet gerust op dat de economie zich in de loop van dit jaar weer zal gaan herstellen. Bruggink neigt naar een lastiger scenario, waarin het bijna onvermijdelijk is dat de dollar onderuit gaat en het herstel van de wereldeconomie pas in de loop van 2011 in zal zetten. "In de loop van 2009 zal nog een aantal banken omvallen."