Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
10 dagen Las Vegas e.o. in mei 2009 (jerbia)
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: 10 dagen Las Vegas e.o. in mei 2009
We hebben besloten toch naar Little Finland te gaan. Harry en Jaap zijn op 23 mei ook in Las Vegas en we gaan de tocht naar LF gezamelijk ondernemen. Ik heb er heel veel zin in, LF stond al een tijdje hoog op mijn verlanglijstje
.

Laatst gewijzigd door jerbia op 17 dec 2008, 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
Voor de geschiedenis/archeologie-'nerd' (zoals ikke
!) is een bezoek aan het Lost City Museum in Overton, NV de moeite waard wanneer je naar Valley of Fire gaat. Er is een reconstructie van een Anasazi woning en een klein museum: http://www.sunsetcities.com/lost-city-museum.html

Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuk Bianca dat jullie naar Little Finland gaan. Echt de moeite waard. We zijn er nu twee keer geweest en beide keren een fantastische bijzondere dag gehad. Ik hoop trouwens dat de "Fins" niet platgetrapt worden door de toeristen die hier steeds meer naar toe gaan. Het is erg fragiel gesteente.
De tocht er naar toe is overigens ook een belevenis, vooral spannend als je voor de eerste keer gaat en je niet weet wat je te wachten staat, hoe de conditie van de road en de wash is en hoe je precies moet rijden. Maar dat maakt het juist allemaal zo avontuurlijk en dat is jullie ook wel toevertrouwd, heb ik allang begrepen.....
Leuk hoor om dat gezamenlijk te doen met Harry en Jaap. Wij deden het beide keren ook met z'n vieren.
Marjan
De tocht er naar toe is overigens ook een belevenis, vooral spannend als je voor de eerste keer gaat en je niet weet wat je te wachten staat, hoe de conditie van de road en de wash is en hoe je precies moet rijden. Maar dat maakt het juist allemaal zo avontuurlijk en dat is jullie ook wel toevertrouwd, heb ik allang begrepen.....

Leuk hoor om dat gezamenlijk te doen met Harry en Jaap. Wij deden het beide keren ook met z'n vieren.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- jerbia
- Amerika-expert
Wij zullen uiteraard heel respectvol met de vinnetjes omgaan, dat spreekt voor zichhekkie schreef: Ik hoop trouwens dat de "Fins" niet platgetrapt worden door de toeristen die hier steeds meer naar toe gaan. Het is erg fragiel gesteente.

Re: 10 dagen Las Vegas en omgeving in mei 2009
Ik heb niet kunnen vinden hoe/met welke auto jullie reizen, maar de Smithsonian Butte Backway was de enige dirt road, waar we met onze 'normale' auto niet verder durfden te rijden en moesten terugkeren; dit was voor ons aan het begin bij Rockville.jerbia schreef:Op 21 mei rijden we van St. George via de Smithsonian Butte Backway naar Springdale.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jerbia
- Amerika-expert
Wij hebben de Smithsonian Butte Backway afgelopen mei gereden met een Nissan Xtrail en volgend jaar willen we weer een SUV huren. Er waren inderdaad een paar heel slechte stukken bij op het stuk omhoog (vanuit Rockville gezien). Verder viel het wel mee.

Precies bij dat stuk omhoog was het voor ons 'over en uit'. Betekende een omweg via Hurricane naar Highway 59, waarna we via een goed berijdbare gravel road via Cane Beds naar het Coral Pink Sand Dunes Park zijn gereden.
'Elk nadeel heeft z'n voordeel' en zo liepen we in een klein café Red Coyote in Virgin tegen de beste cappuccino tijdens onze reis aan.
'Elk nadeel heeft z'n voordeel' en zo liepen we in een klein café Red Coyote in Virgin tegen de beste cappuccino tijdens onze reis aan.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
- jerbia
- Amerika-expert
Ik ben helemaal blij! We hadden voor de laatste drie nachten een Flamingo Go-Room geboekt voor $165 per nacht, maar vanavond vond ik via Hotwire een prijs van $129 voor een 5* hotel op 'central strip'. Het blijkt dat we het Wynn hebben 'gewonnen' voor deze fantastische prijs! :dance: :dance:
- jerbia
- Amerika-expert
Als wij van Death Valley naar Rachel rijden, willen we het Historic Mining Park in Tonopah bezoeken. Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
- jerbia
- Amerika-expert
Heeft iemand misschien de trail naar Ephemeral Arch wel eens gelopen in het Valley of Fire SP? Is deze goed te doen?
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geweldig Bianca, dat is nog eens mazzel hebben.....jerbia schreef:Ik ben helemaal blij! We hadden voor de laatste drie nachten een Flamingo Go-Room geboekt voor $165 per nacht, maar vanavond vond ik via Hotwire een prijs van $129 voor een 5* hotel op 'central strip'. Het blijkt dat we het Wynn hebben 'gewonnen' voor deze fantastische prijs! :dance: :dance:

Het historic Ming Park in Tonopah zijn wij langs gereden maar hebben we niet bezocht. Daar kan ik helaas niets over vertellen.
Echt iets voor jou om weer wat "nieuws" te ontdekken, nu in Valley of Fire. Ik heb de site gelijk bekeken en je snapt zeker wel wat wij een volgende keer meepakken als we weer in VoF komen.....

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- jerbia
- Amerika-expert
Tot uw diensthekkie schreef: Echt iets voor jou om weer wat "nieuws" te ontdekken, nu in Valley of Fire. Ik heb de site gelijk bekeken en je snapt zeker wel wat wij een volgende keer meepakken als we weer in VoF komen.....![]()

Misschien dacht Marjan hetzelfde als wij toen wij Tonopah naderden.....wat een oude troep......maar gelukkig heb jij ontdekt dat het een Historisch Mijn betreft maar helaas, zelfde antwoord als Marjan, alleen langsgereden......
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik ben ook helemaal blij ! ik heb ook het Wynn voor dezelfde prijs. Wij gaan in september. Annie, jij wou ook afsluiten in ene luxe hotel : het moment om te proberen?jerbia schreef:Ik ben helemaal blij! We hadden voor de laatste drie nachten een Flamingo Go-Room geboekt voor $165 per nacht, maar vanavond vond ik via Hotwire een prijs van $129 voor een 5* hotel op 'central strip'. Het blijkt dat we het Wynn hebben 'gewonnen' voor deze fantastische prijs! :dance: :dance:
Spijtig kan ik mijn blijdschap niet delen, want mijn man weet niets van deze reis. Dus deel ik m maar met jullie

Carine :dance:
Groetjes,
Carine
Carine
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat wordt dan een geweldige verrassing voor hem Carine! Leuk hoor dat je voor die prijs in Wynn terecht kan.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Te gek Carine dat zoeken wij ook voor de laatste nacht. 
Ga zo proberen.

Ga zo proberen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb m wel gereserveerd voor de eerste twee nachten van onze reis. Dan verjaart hij namelijk.
Hoe we de rest gaan invullen moet ik eerst nog eens bekijken.
Trouwens, Bianca, heel erg bedankt voor jouw boeking
Al ik dat niet gelezen had, zou ik er zelf niet aan begonnen zijn denk ik. :doublethumb:
Hoe we de rest gaan invullen moet ik eerst nog eens bekijken.
Trouwens, Bianca, heel erg bedankt voor jouw boeking

Groetjes,
Carine
Carine
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
:dance: :dance: :dance:
Gelukt.
Voor onze laatste nacht het Wynn geboekt voor 125 dollar.
Gelukt.
Voor onze laatste nacht het Wynn geboekt voor 125 dollar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1458 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties